Moderator: mdc
Indien ze bij de clubboetiek een inzicht willen krijgen in de hoeveelheid van welke maat te bestellen gaan ze er toch rekening mee moeten houden ...UpJohn schreef:Klopt .. er zit veel verschil in de maatzetting van de verschillende merken.
Of dit nu een 1x XL is of 4x XL maakt niets uit.
Fluo-vestje PASSEN, betalen en meenemen die handel is de boodschap !![]()
Frank K schreef:Heeft er zich iemand al afgevraagd wat de prijs is van het voorgestelde 'club fluovestje'.?
Nascar schreef:Als ik hier zo de maten zie begin ik mij af te vragen of de maten wel overeen komen.
Volgen alle merken min of meer dezelfde maatzetting
Ik heb bij Richa een 3XL en in gewone kleding blijf ik hangen bij een 52 of een 54.
als ik de verdeling zie bij de poll dan denk ik toch dat andere merken misschien een andere maatzetting hebben
..... Bij Kushitani of Oxford is het heel simpel, je kunt gewoon de maat die je normaal hebt in een shirt, trui of motorjas aanhouden, met andere woorden er is met de maatvoering rekening gehouden met het het feit dat je het vest over een jas heen aantrekt.UpJohn schreef:Klopt .. er zit veel verschil in de maatzetting van de verschillende merken.
Of dit nu een 1x XL is of 4x XL maakt niets uit.
Fluo-vestje PASSEN, betalen en meenemen die handel is de boodschap !![]()
tricky schreef:Bij verlenging van je clubkaart (volgend jaar) krijg je het "fluovestje" er gratis bij.Tof hé, die BMW-club
![]()
Dit lijkt me erg goed, zo wil ik er wel éénBosse schreef:![]()
Da meende toch nie?!De Jempy schreef:Misschien een stomme gedachtengang, maar... hoever kan/mag men gaan in de veiligheid.
Nooit te ver zullen de meesten hier zeggen. En dat is ook zo.
Vraagske of voorstel: Zijn er ook fluo overtrekken voor topkoffers![]()
Dat komt omdat nog niemand de juiste prijs weetDe Jempy schreef:Wat gaat dat vestje kosten??? Heb er nog geen antwoord op gevonden.