Ik heb onlangs mapsource geupdated naar versie 6.15.11. Sindsdien herkent de Zumo 550 mijn headset scala rider niet meer.
Iemand enig idee wat er scheelt en hoe dit verholpen kan worden ?
Ik mis Claire!
Groetjes
Erik
update Mapsource en verbinding scala rider kwijt
Moderator: GVN
Re: update Mapsource en verbinding scala rider kwijt
Mapsource staat op uwe PC en heeft niets te maken met de verbinding van uwe Zumo met uwe Scala.
Volgens mij ligt het probleem ergens anders.
Volgens mij ligt het probleem ergens anders.
Zal eerder uw BT-connectie zijn. Scala eens opnieuw pairen met de Zümo Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
dejos
Had ook hetzelfde probleem na update mapsource . Lees de handleiding van je scala .Er moet een code ingegeven worden in de zumo om de scala terug te pairen.Code vindt je terug in de handleiding. Groetjes , Jos
R850R , R100RS (bwj 1978),R1150R , R1200GS
Mapsource en Scala hebben niets met elkaar te maken!!!!!
Als de BT verbinding verdwenen is dan komt dat waarschijnlijk doordat de BT driver ge-update is in de Zumo. Het heeft niets met Mapsource te maken, echt niet
Als de BT verbinding verdwenen is dan komt dat waarschijnlijk doordat de BT driver ge-update is in de Zumo. Het heeft niets met Mapsource te maken, echt niet
Dit is intussen opgelost. Heb Rik de handleiding van de Scala gemaild, hij heeft de pairing tussen de Scala en de Zümo opnieuw uitgevoerd en klaar is ... RikRikskewee schreef:Ik heb onlangs mapsource geupdated naar versie 6.15.11. Sindsdien herkent de Zumo 550 mijn headset scala rider niet meer.
Iemand enig idee wat er scheelt en hoe dit verholpen kan worden ?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !