Is wat te ver voor mijn rug en zitvlak. Daarom zoek ik een camping tegen de Duits/Oosterijkse grens, of een goed en goedkoop hotelletje kan ook. Alvast bedankt voor de reacties. Gerard.
Tornantétrip 2005
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Tornantétrip 2005
Ik ben een van de gelukkigen welke een plaatsje heeft kunnen reserveren om in september de Tornantétrip mee te brommen. Ik zie er wel tegenop om de heen en terugreis in één maal te overbruggen, +/- 1200KM.
Is wat te ver voor mijn rug en zitvlak. Daarom zoek ik een camping tegen de Duits/Oosterijkse grens, of een goed en goedkoop hotelletje kan ook. Alvast bedankt voor de reacties. Gerard.
Hallo wildguy,
Ik ben ook één van de gelukkigen die een plaatsje heeft weten te bemachtigen voor de Tornantétrip 2005.
De heen- en terugreis zal eveneens in twee etappes gebeuren. Op dit ogenblik ben ik op het wereldwijde web op zoek naar een geschikte slaapplaats. Ik laat wel iets weten indien ik dit gevonden heb.
Tot........in het zonnige (hopelijk
) Italië
mvg, Sven
Ik ben ook één van de gelukkigen die een plaatsje heeft weten te bemachtigen voor de Tornantétrip 2005.
De heen- en terugreis zal eveneens in twee etappes gebeuren. Op dit ogenblik ben ik op het wereldwijde web op zoek naar een geschikte slaapplaats. Ik laat wel iets weten indien ik dit gevonden heb.
Tot........in het zonnige (hopelijk
mvg, Sven
Hoi Iedereen
We zijn net terug van de verkenning in italie van de toerriten.
En ze zijn dik inorde.
we hebben heel wat in petto
.
Maar we verklappen nog niets
.
een van dezer krijgen degeen die meegaan alles informatie toegestuurd via de post.
allee tot binnen een goei zeven weken .
groetjes
Nancy en Peter
http://www.biemerbosse.be
We zijn net terug van de verkenning in italie van de toerriten.
En ze zijn dik inorde.
we hebben heel wat in petto
Maar we verklappen nog niets
een van dezer krijgen degeen die meegaan alles informatie toegestuurd via de post.
allee tot binnen een goei zeven weken .
groetjes
Nancy en Peter
http://www.biemerbosse.be
Groetjes,
Rosse
Rosse
Voor mij de eerste reis met motorfiets. Als ik dat hier allemaal lees begin ik al te watertanden, doch..... nog zeven laaaaange weken vol 'zware'
arbeid.
Op 850 km van ons Belgenland boekten wij een hotel als tussenstop. Het betreft een hotel met Spa & Welness-faciliteiten. Kwestie van het vrouwtje gelukkig te maken.
Voor wie het interesseert, check :
http://www.lindner.de (hotel in Oberstaufen)
Tot binnen 7 weken.
Op 850 km van ons Belgenland boekten wij een hotel als tussenstop. Het betreft een hotel met Spa & Welness-faciliteiten. Kwestie van het vrouwtje gelukkig te maken.
Voor wie het interesseert, check :
http://www.lindner.de (hotel in Oberstaufen)
Tot binnen 7 weken.
-
Duo-dientje
Hoi
Wij zijn al wat gaan oefenen voor de apre in Bissegem... naar verluid hebben ze na die BBQ twee keer naar de glascontainer moeten rijden. Dat beloofd want de grootste drinkers gaan ook mee naar den tornante.
Trouwens vandaag de GPS routes eens bekeken en begint al tejeuken hoor... ik rij om te oefenen al elk rond punt dat ik tegenkom tweemaal rond.
@ tdmke ... HOUD UWE HOND EENS BIJ...
GRTS Danny

Wij zijn al wat gaan oefenen voor de apre in Bissegem... naar verluid hebben ze na die BBQ twee keer naar de glascontainer moeten rijden. Dat beloofd want de grootste drinkers gaan ook mee naar den tornante.
Trouwens vandaag de GPS routes eens bekeken en begint al tejeuken hoor... ik rij om te oefenen al elk rond punt dat ik tegenkom tweemaal rond.
@ tdmke ... HOUD UWE HOND EENS BIJ...
GRTS Danny