't Is maar dat u het weetNa een recentelijk onderzoek blijkt dat MOTOBLOG bij een breder publiek herkenbaar is. Het blijft ook beter hangen. De website wordt gemiddeld door 9000 tot 12000 bezoekers per maand bezocht. Een groot deel daar van zijn regelmatige bezoekers. Uiteraard bestaat de intentie om een zo groot mogelijk publiek te blijven bereiken.
Er is lang nagedacht om de stap te zetten. DE PVDK FILES is inmiddels een gekend begrip. Ik ben er haast zeker van dan MOTOBLOG een even grote publiek blijft aantrekken en dat nieuwe lezers hun weg naar Vlaanderen's populaire motorwebsite zullen vinden. Eind dit jaar wordt http://www.pvdk.be" onclick="window.open(this.href);return false; definitief http://www.motoblog.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Beide domeinnamen zijn nu naast elkaar actief. Pas alvast uw bookmarks aan.
PVDK-files wordt Motoblog
Moderator: GVN
PVDK-files wordt Motoblog
Voor zij die zoals ik graag regelmatig eens gaan kijken voor info op de site van Philippe, is DIT nu het nieuwe adres

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
chocoladepitje
- Contacteer:
Re: PVDK-files wordt Motoblog
Yup, wij lezen de verhalen en volgen de trips via Philippe z'n blog regelmatig.
Is altijd aangenaam om te lezen. Hij heeft niet alleen een vlot machien, maar ook een vlotte pen.
Tx Wim.
Nadje en Patje
Is altijd aangenaam om te lezen. Hij heeft niet alleen een vlot machien, maar ook een vlotte pen.
Tx Wim.
Nadje en Patje
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
chocoladepitje schreef:Yup, wij lezen de verhalen en volgen de trips via Philippe z'n blog regelmatig.
Tx Wim.
Nadje en Patje
Hier zé, daar zé,
de "verloren zoon en dochter" zijn terug !
Wij waren gisteren nog eens goed aan het "roddelen" over jullie (zie : wie kwam ik vandaag tegen ..)
dachten dat jullie nog steeds verhuisdozen aan het uitpakken waren
groetjes
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
moh_fan schreef:Bladwijzertje is aangepast!
Bij mij ook.
Nog iemand mé een Apple,sie