Moderator: GVN

Lid BMW MC Vlaanderen
 Lid BMW MC Vlaanderen

Amai, zijn de 14 dagen al om?WimLT schreef:Zondag terug thuis
Maar dan nog moeilijk te zeggen ! Heeft geen vaste plannen, hé

Niks van ! WAIREKE en geld afdragen aan de Papa. Dien heeft mij al genoeg gekost in die 24 jaartricky schreef:Geef die jongen toch nog een week extra. 't Zijn solden, 2 weken kopen, 3de week krijgen (van papa !)

daar had ge maar moeten aan peinzen voor dat ge ..................of bestond er zo nog nietsNiks van ! WAIREKE en geld afdragen aan de Papa. Dien heeft mij al genoeg gekost in die 24 jaar

Mocht niet van mijn gelooftweecilinderke schreef:of bestond er zo nog niets

BMW F800GS
 BMW F800GSpvde schreef:Wie is die met die tetten bloot
 MILJAAR ! ! ! Nog nooit gezien
 MILJAAR ! ! ! Nog nooit gezien   

Celebrity ,meegebracht uit CannesMILJAAR ! ! ! Nog nooit gezien

....Gisteravond pas alles bij elkaar gezocht en beginnen inpakken. Gisteravond ook moest hij dan nog snel naar de winkel om de nodige proviand in te slaan. Deze morgen het laatste in een rugzak gedaan en been over de motor zwieren. Om dan tot de conclusie te komen dat die rugzak maar héél nipt (eigenlijk just niet) tussen hem en zijn reiscombinatie kan ! ! ! "Hebt ge dat dan niet geprobeerd ???" "Maar nee, dat komt wel goe vader terwijl mijn voorraad slinkt" .....

Toch wel ! De rugzak was hélemaal leeg gegeten en dat was net de voorraad die moest slinken dustricky schreef:Zoveel voorraad was er precies toch niet geslonken