Zumo 550 heeft te weining geheugen om route te berekenen?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

®win
Contacteer:

Re: Zumo 550 heeft te weining geheugen om route te berekenen?

Bericht door ®win »

Hoe heb je destijds de route naar je Zumo ge-upload? Vast niet via MapSource middels het icoontje Afbeelding 'verzenden naar apparaat', want dan komen de gegevens in het bestand temp.gpx in bovengenoemde map te staan. Er zal nu in die map een ander .gpx bestand staan die de gegevens van die route bevat. Die zul je - zolang dit bestand daar staat - altijd opnieuw kunnen importeren. Je kunt 'm daarom ook straffeloos wissen uit de lijst van routes in de Zumo.

Welke .gpx bestanden heb je allemaal in je map \Garmin\GPX\ staan? Er zijn twee door de Zumo aangemaakte bestanden: Current.gpx (bevat waypoints, routes en tracks die je in de Zumo ziet) en temp.gpx (wisselbestand pc <-> zumo).
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Harley

Bericht door Harley »

®win schreef:Hoe heb je destijds de route naar je Zumo ge-upload? Vast niet via MapSource middels het icoontje Afbeelding 'verzenden naar apparaat', want dan komen de gegevens in het bestand temp.gpx in bovengenoemde map te staan. Er zal nu in die map een ander .gpx bestand staan die de gegevens van die route bevat. Die zul je - zolang dit bestand daar staat - altijd opnieuw kunnen importeren. Je kunt 'm daarom ook straffeloos wissen uit de lijst van routes in de Zumo.

Welke .gpx bestanden heb je allemaal in je map \Garmin\GPX\ staan? Er zijn twee door de Zumo aangemaakte bestanden: Current.gpx (bevat waypoints, routes en tracks die je in de Zumo ziet) en temp.gpx (wisselbestand pc <-> zumo).
Ik heb nog enkel de CURRENT.GPX bestanden erin staan. De TEMP.GPX zijn gewist via de computer doch blijft het op mijn GPS nog steeds beschikbaar. Ik heb altijd alles naar mijn GPS getransfereerd met het icoontje, nooit anders.
Its not the speed that kills, its the sudden stop!
Shulty

Bericht door Shulty »

Ook de current (huidige routes) en archive (tracklog) map mag je leegmaken.....

Dan zal je niets meer kunnen importeren....
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Harley

Bericht door Harley »

Shulty schreef:Ook de current (huidige routes) en archive (tracklog) map mag je leegmaken.....

Dan zal je niets meer kunnen importeren....
Bedankt, ik heb de current en temp gewist (had ik al gedaan maar zonder succes) en heb nu nog enkel in de folder GPX de 'userdata.GPX' (1kB) en ARCHIVE staan maar die laatste is leeg. Misschien mogen die allebij nog weg?

Alvast bedankt voor jouw en jullie reactie. Schitterend dat er nog mensen zijn die willen helpen in een wereld waar vrachtwagens in brand gestoken worden, met AK-47's wordt geschoten op agenten en je langer zit voor een kleine overtreding dan voor een het molesteren van een oude man. :wink:
Its not the speed that kills, its the sudden stop!
Plaats reactie