Zou me die willen aan kopen (budget).
Ik vind het alleen jammer dat het met batterijen is.
Of een andere GPS voor die prijs (merk)
Ben wel een leek
Moderator: GVN
Denis,denis schreef:Wat vragen aan Brik;
u hebt uw quest gekocht bij nav.city in England;
is de taal instelbaar; en de tekst op het scherm is dit dan i.h nederlands of engels.
moest je verzendingkosten betalen, en hoelang was de levertijd.
En niet minder belangrijk wat met de handleiding is deze hier ergens in het nederlands te krijgen.
Garantie via Garmin internationaal.....?
Ik ben een gps leek en zou graag overgaan tot aankoop maar heb toch een bepaalde gereserveerdheid om buitenland te kopen...
en dan zal zeker hulp kunnen gebruiken. Ik zie dat zilver RT op 2 km afstand woont zou die eventueel zijn kennis willen delen?
groeten
Als je de kaarten op CD hebt (city select of ...) dan kan je die installeren (met correcte unlockcode). Je zal dus moeten zien dat je deze hebt. Dan kan je zonder problemen de benelux en meer installeren.Stef RT schreef:Maar, het model dat hier te koop is heeft standaard beneluxkarten geinstaleerd. (+cd met andere landen)
De engelse versie heeft standaard U.K. en een stuk van de Franse kust.(+cd)
Kan men hierop de benelux versie instaleren? Of blijft hij eerst en vooral Engels?
Groeten, STEF
Voila, daar zit het em. Per definitie mag je een degelijke service en na-service niet verwachten bij bestelling in het buitenland. Bij de betere dealer hier in België wel.verstandige consumenten worden gebonden door service, niet enkel door de prijs
Da was ik ook al heel de tijd aan het denkenBrik schreef:Beste,
Zonder ergens in te roeren, maar heeft de onderstaande link in jou antwoord iets met je standpunt te maken?
Brik