rechtstreeks uit afganistan
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
yep stef wat is er gebeurd
waarom niets?????
waarom niets?????
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Stefken,
Veel beterschap gewenst.
En dan nu met zo een warm weer niet kunnen beemeren en dan nog eens dat blok aan uw been, amai zulle.
Houdoe
PS:
- Toch geen schade aan de beemer
- Welk imago
Stefken,
Veel beterschap gewenst.
En dan nu met zo een warm weer niet kunnen beemeren en dan nog eens dat blok aan uw been, amai zulle.
Houdoe
PS:
- Toch geen schade aan de beemer
- Welk imago

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
Iron Gonzo
stef binnen 3 weken kan je al terug beemeren
veel beterschap en drink nen highlander he
veel beterschap en drink nen highlander he
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
motorprinsesje
-
J-P
- Contacteer:
Hey Stefke! Beterschap jongen! Helaas zit ik momenteel ook in de lappenmand (maagproblemen) en ligt de motor nu echt uit elkaar anders zou ik langskomen! Maar enfin, wat in het vat zit verzuurt niet he!
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Merci allemaal voor de goed wensen. Het zal wel vlug in orde zijn, want hoe dan ook knip ik hem volgende week eraf......(de gips natuurlijk
)
Ik zie dat ik mijne druivensap met alkohol zelf zal moeten gaan kopen in de Aldi
Wie weet hebben ze daar nog van die intercommes voor 8 euro, en dan start ik een handeltje op
Ik zie dat ik mijne druivensap met alkohol zelf zal moeten gaan kopen in de Aldi
Wie weet hebben ze daar nog van die intercommes voor 8 euro, en dan start ik een handeltje op
-
motorprinsesje
Ik zou dat niet doen... dat brengt alleen maar ongeluk die intercommesStefken schreef:Merci allemaal voor de goed wensen. Het zal wel vlug in orde zijn, want hoe dan ook knip ik hem volgende week eraf......(de gips natuurlijk)
Ik zie dat ik mijne druivensap met alkohol zelf zal moeten gaan kopen in de Aldi![]()
![]()
![]()
-
Iron Gonzo
er zijn nieuwe fotos op http://www.mil.be
klik dan op isaf en dan padre
het is hier nog altijd even warm
straks gaan we BBQen,
3dagen na elkaar
want da dik waals ventje uit brussel komt op bezoek.
allee voor de rest gaat het hier nog uitstekend
wel mis ik hier nen GS om te crossen in dat zand hier.
Er is hier iemand die met de BMW club naar tunesie gaat.
hij rijd met een GS1150
sluukes
klik dan op isaf en dan padre
het is hier nog altijd even warm
straks gaan we BBQen,
3dagen na elkaar
want da dik waals ventje uit brussel komt op bezoek.
allee voor de rest gaat het hier nog uitstekend
wel mis ik hier nen GS om te crossen in dat zand hier.
Er is hier iemand die met de BMW club naar tunesie gaat.
hij rijd met een GS1150
sluukes
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
motorprinsesje
-
Iron Gonzo
jij houd dan ook van vluggertjesmotorprinsesje schreef:Traag? Bij mij gaat da heel vlug hoor... telenet hé...Xavier schreef:wijze site Bart, maar o zo traag!!![]()
![]()
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
motorprinsesje
Wie A zegt moet B zeggen, dat is hier niet andersmotorprinsesje schreef:NO COMMENTSR1100RS schreef:jij houd dan ook van vluggertjesmotorprinsesje schreef: Traag? Bij mij gaat da heel vlug hoor... telenet hé...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soit, hier thuis gaat het ook sneller, Telenet he
@Bart
Smakelijk op de BBQ, tenminste als den André wat over laat