Ik zou zoooooo graag is gaan rijden!! Maar zit met het zelfde probleem!RBee schreef:Ik moet passen(familiefeestje)![]()
Bekende stuurweggetjes in de ardennen 22-08
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Bekende stuurweggetjes in de ardennen 22-08
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Zijde gij ni in verloftricky schreef:RBee schreef:Ik moet passen(familiefeestje)![]()
Weet op z'n minst 1 iemand die dit niet erg vindt.![]()
dat ge dat maar weet![]()
zoek maar al een vrije dag in uw agenda
@ jakke: We zullen bellen als we ze gaan bollen
Awel da's heel goe!! Wel een beetje op voorhand hé en dan liefst op een zondag? Werk zaterdag altijd!
Ik weet al zeker dat het niet zal gaan op zondag 12 september! Maar dan ging jij juist zekers??

Ik weet al zeker dat het niet zal gaan op zondag 12 september! Maar dan ging jij juist zekers??

-
Carlo~IT
volgende week zondag naar NOTRE DAME DE LORETTE ???
ik ga gaat mee
ik ga gaat mee
jakke schreef:Awel da's heel goe!! Wel een beetje op voorhand hé en dan liefst op een zondag? Werk zaterdag altijd!
Ik weet al zeker dat het niet zal gaan op zondag 12 september! Maar dan ging jij juist zekers??![]()
![]()
4 RUOTE SPOSTANO IL CORPO 2 MUOVONO L'ANIMA
Stuur mij maar een pb met wat meer uitleg!carlo51 schreef:volgende week zondag naar NOTRE DAME DE LORETTE ???
ik ga gaat mee![]()
![]()
jakke schreef:Awel da's heel goe!! Wel een beetje op voorhand hé en dan liefst op een zondag? Werk zaterdag altijd!
Ik weet al zeker dat het niet zal gaan op zondag 12 september! Maar dan ging jij juist zekers??![]()
![]()

-
Carlo~IT
zie CLUBJOURNAAL pag.25
jakke schreef:Stuur mij maar een pb met wat meer uitleg!carlo51 schreef:volgende week zondag naar NOTRE DAME DE LORETTE ???
ik ga gaat mee![]()
![]()
![]()
4 RUOTE SPOSTANO IL CORPO 2 MUOVONO L'ANIMA
Geen GPS route ???????????????
-
Pat Beemer
Ik zit ook te wachten 
FS1-E - RD200 - PE250 - XJ900 - K100LT - K1100LT SE - R1150RT - R1200GS
Ik zit ook op het bankje te wachten... 
-
Nahoj
zo de mijne staat erop 
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
jpblocken
- Contacteer:
' t Zal niks worden voor mij. De Vira Jesse ommegang in Hasselt zal weer heel wat volk op de been brengen. We gaan proberen dat wat in goede banen te leiden. Drukke periode, beemer blijft nog even op stal... 
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
-
sabke69
Wij zijn er wel bij morgenvroeg, zien het hasselt's treintje te halen morgenvroeg.
Zal heel vreemd zijn, ga als duo morgen mee wegens
Zal zweten worden denk ik zo
Tot morgen!!
Zal heel vreemd zijn, ga als duo morgen mee wegens
Zal zweten worden denk ik zo
Tot morgen!!
Sabke
BMW Vlaanderen lid[/size][/i]
BMW Vlaanderen lid[/size][/i]
Hoi,
Volgens Het Belang van Limburg is de autosnelweg terug open vanaf 19 u deze avond.Dus geen omrijden op de E313.
Stefanvdw

Volgens Het Belang van Limburg is de autosnelweg terug open vanaf 19 u deze avond.Dus geen omrijden op de E313.
Stefanvdw
Voila, ben al terug thuis. De Laars van 2008 was tot hiertoe de vlotste clubrit naar mijn persoonlijke mening, maar de deze heeft die dan toch van de troon gestoten. Om 9h30 vertrokken aan de start, rond 13h00 de "ouwe" Pierre opgepikt aan Vielsalm en samen rond 13h30 aan de aankomst. 288 km op 4 uur is een gemiddelde waar de flikken niet goed van zullen worden, maar 't kan natuurlijk ook zijn dat ik er zelf achtereen een beetje misselijk van word. Naargelang wat de postbode zoal bedeelt
Het was de bedoeling om nog een laatste keer volledig los te gooien voor Moena en das dus ook goed gelukt. Zoals gezegd een héél vlotte rit. Van het éne zwierstuk naar het andere gooi- en smijtwerk. Echt de moeite om bij te houden en bij gelegenheid nog eens te rijden. Ben eerlijkheidshalve wel nergens gestopt omdat ik met de idee speelde van zodra het begint te regenen, gooi ik de voorsteven richting thuisbasis, maar ik heb geen enkele druppel gezien en plots stond ik aan het eindpunt. Wel een klein stukje nat wegdek, dus ik moet ook wel een beetje geluk gehad hebben. Iets meer dan de Pierre zelfs die wél een klein spatje had meegepikt.
Het waren, zoals de tittel duidelijk vermelde, héél bekende stuurwegjes en dat maakte dat het nog wat vlotter ging. Toch nen dikke merci aan Jani om al dat moois zo leuk aan elkaar te breien
Moena here I come
Het was de bedoeling om nog een laatste keer volledig los te gooien voor Moena en das dus ook goed gelukt. Zoals gezegd een héél vlotte rit. Van het éne zwierstuk naar het andere gooi- en smijtwerk. Echt de moeite om bij te houden en bij gelegenheid nog eens te rijden. Ben eerlijkheidshalve wel nergens gestopt omdat ik met de idee speelde van zodra het begint te regenen, gooi ik de voorsteven richting thuisbasis, maar ik heb geen enkele druppel gezien en plots stond ik aan het eindpunt. Wel een klein stukje nat wegdek, dus ik moet ook wel een beetje geluk gehad hebben. Iets meer dan de Pierre zelfs die wél een klein spatje had meegepikt.
Het waren, zoals de tittel duidelijk vermelde, héél bekende stuurwegjes en dat maakte dat het nog wat vlotter ging. Toch nen dikke merci aan Jani om al dat moois zo leuk aan elkaar te breien
Moena here I come
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Doeme, doeme, doeme, verkeerde beslissing genomen... Op de buienradar waren er nochtans veel in die streek
WimLT schreef:maar ik heb geen enkele druppel gezien en plots stond ik aan het eindpunt.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
WimLT schreef: 288 km op 4 uur is een gemiddelde waar de flikken niet goed van zullen worden,
288:4 = 72Km/u. en dat in een gebied waar bijna alle wegen buiten de bebouwde kom liggen
waar je 90Km/u mag rijden.
Wim, persoonlijk vind ik dit een zéér zwakke prestatie
OEF ! ! ! Ik geef het door aan de collega's 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

WimLT schreef:OEF ! ! ! Ik geef het door aan de collega's
Dan had ge gemakkelijk nog een paar pic's kunnen schieten !
En dan hadden wij hier in de Vogezen een gedacht kunnen vormen van wat we nog tegoed hebben
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Als ik opnoem Huy- Bonne - Hamoir - Remouchamps - Aisne - Barvaux - La Roche - Houfalize - Gouvy - Trois Ponts - Coo - en Tilf dan moet een beetje motard daar toch geen piccies niet meer van zien. Dat kunde begot dromen 

Ben ook juist thuis geraakt! Toffe rit en al bij al nog goe weer!
Alleen de terugrit had voor mijn part iets anders mogen aflopen. Ben op de E313 net voorbij Luik gestopt om mijn regenpak aan te doen en toen ik terug wou starten was mijne moto dood!! NIks deed diene nog. En wa bleek dan ook nog : mijne GSM was ook plat!
Dan maar duwen tot de volgende praatpaal. Toen stopten er drie motards (zelfs nie van de club). Die hebben eerst geprobeerd de moto in gang te duwen, maar da lukte nie. Dan heb ik van één van die gasten zijne GSM mogen lenen om de servicecard te bellen.
Toen ik zat te wachten zijn er nog enkele mensen van de club gestopt, maar ja .. die konden ook nie meer doen. Na een klein half uurtje was Touring er. De batterij was nog OK, maar toen die man van Touring hem aan de startkabels hing starte hij maar viel direct stil als hij de gas loste. Verdict : wss de alternator. Allez, hij die moto terug gestart en even gas blijven geven tot ik opnieuw aangepelst was. "Madame, vous ne pouvez en aucun cas vous arreter. Sinon vous aurriez le même problème!"
Allez, bibi terug op diene moto en maar gas geven. Zelfs na de autostrade waren de goden me goed gezind, want elk licht sprong spontaan op groen toen ik er aan kwam.
Pas op mijnen oprit is hij terug stilgevallen!
Alleen de terugrit had voor mijn part iets anders mogen aflopen. Ben op de E313 net voorbij Luik gestopt om mijn regenpak aan te doen en toen ik terug wou starten was mijne moto dood!! NIks deed diene nog. En wa bleek dan ook nog : mijne GSM was ook plat!
Dan maar duwen tot de volgende praatpaal. Toen stopten er drie motards (zelfs nie van de club). Die hebben eerst geprobeerd de moto in gang te duwen, maar da lukte nie. Dan heb ik van één van die gasten zijne GSM mogen lenen om de servicecard te bellen.
Toen ik zat te wachten zijn er nog enkele mensen van de club gestopt, maar ja .. die konden ook nie meer doen. Na een klein half uurtje was Touring er. De batterij was nog OK, maar toen die man van Touring hem aan de startkabels hing starte hij maar viel direct stil als hij de gas loste. Verdict : wss de alternator. Allez, hij die moto terug gestart en even gas blijven geven tot ik opnieuw aangepelst was. "Madame, vous ne pouvez en aucun cas vous arreter. Sinon vous aurriez le même problème!"
Allez, bibi terug op diene moto en maar gas geven. Zelfs na de autostrade waren de goden me goed gezind, want elk licht sprong spontaan op groen toen ik er aan kwam.
Pas op mijnen oprit is hij terug stilgevallen!
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Da's een gemiddelde, rekening houdend dat de snelheid regelmatig naar (bijna) stilstand is gezakt, zullen de topsnelheden heel wat boven de 90 hebben gelegen.Harald schreef:WimLT schreef: 288 km op 4 uur is een gemiddelde waar de flikken niet goed van zullen worden,
288:4 = 72Km/u. en dat in een gebied waar bijna alle wegen buiten de bebouwde kom liggen
waar je 90Km/u mag rijden.
Wim, persoonlijk vind ik dit een zéér zwakke prestatie

Deze pipo stond vanmorgen aan Kontich te wachten dat er iemand van de club ging voorbijkomen. Ik dacht (en daar is het natuurlijk al fout gelopen) dat er over de E19 werd gereden.
Natuurlijk geen gps-file geladen wegens geen tijd (de zaterdagdiscussie ivm het vrijgeven) en dan weet je natuurlijk niet waar je naar toe moet.
Swat, dan maar een ritje gemaakt op goed vallen uit, en toch heel mooie dingen gezien.
Natuurlijk geen gps-file geladen wegens geen tijd (de zaterdagdiscussie ivm het vrijgeven) en dan weet je natuurlijk niet waar je naar toe moet.
Swat, dan maar een ritje gemaakt op goed vallen uit, en toch heel mooie dingen gezien.

amai, en die mannen allemaal maar afspreken om zeker niet langs de E19 te rijden,Frank K schreef:Deze pipo stond vanmorgen aan Kontich te wachten dat er iemand van de club ging voorbijkomen. Ik dacht (en daar is het natuurlijk al fout gelopen) dat er over de E19 werd gereden.
eerst begreep ik niet goed waarom er niet langs daar gereden mocht worden,
maar nu begrijp ik dat ....dat was ne verjaardagscadeau
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)