Er wordt vertrokken aan het benzinestation op E17 te Nazareth (Texaco Van Der Valk) en dit om 08.15 u, verzamelen vanaf 08 u.
De mensen die rijden laat iets horen via dit draadje met name, Luc -Christophe-Pascal-Marina-Carlo-Rolf-Didier enzv...
Moderator: GVN

Spreken wij al ergens vroeger af Carlo, om samen tot in Nazareth te rijden? of zien we elkaar ginder?carlo51 schreef:ik ga er zijn
tot dan
![]()
![]()

sloefIk haak jammer genoeg af.Vrouwke had al andere plannen(Schotste beurs hier in Leerne) en ik moe luisteren naar den baas hé
Edargpu
Zult alleen moeten rijdenDré GS schreef:De mensen die rijden laat iets horen via dit draadje

Juist .. .. maar je moet ze toch dupliceren en herberekenen .. dus dat komt goed dan. !!Buiten dat de route in twee delen is gesplitst en deel 1 eigenlijk deel 2 en anderom is, werden de lijnen op vele vlakken precies in vogelvlugt uitgezet!

ik heb mijn best gedaan, jullie zijn bedankt voor de toffe compagnie tot volgende keer zeker?Met speciale dank en een dikke proficiat aan Carlo, die gans de dag de kar getrokken heeft!
De kar trekken is meestal de taak van de ezel hécarlo51 schreef:ik heb mijn best gedaan, jullie zijn bedankt voor de toffe compagnie tot volgende keer zeker?Met speciale dank en een dikke proficiat aan Carlo, die gans de dag de kar getrokken heeft!![]()
![]()
GSrijder schreef:De kar trekken is meestal de taak van de ezel hécarlo51 schreef:ik heb mijn best gedaan, jullie zijn bedankt voor de toffe compagnie tot volgende keer zeker?Met speciale dank en een dikke proficiat aan Carlo, die gans de dag de kar getrokken heeft!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat die kar trouwens, ik vind ze op geen enkele foto weer.
Volgens mij lag de grootste ezel, zat en met nen dikke kop, in zijn bed!! Als een feestje al een reden is om een toffe en leerrijke rit niet mee te rijden!Pff.GSrijder schreef:De kar trekken is meestal de taak van de ezel hécarlo51 schreef:ik heb mijn best gedaan, jullie zijn bedankt voor de toffe compagnie tot volgende keer zeker?Met speciale dank en een dikke proficiat aan Carlo, die gans de dag de kar getrokken heeft!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat die kar trouwens, ik vind ze op geen enkele foto weer.

Zonder twijfel GSrijder!! En ik was den enige vriendelijk motard, want ik heb de motorgroet gebracht aan de fotograaf!!luc boxer schreef:carlo51 schreef:wie zoekt die vindt
http://lucboxer.smugmug.com/Motorcycles ... 4734_9cezN" onclick="window.open(this.href);return false;
Met Dank aan LUCBOXER
Graag gedaan, maar wie is nu eigenlijk den ezel![]()

GSrijder schreef:Niks ezel, 't was eerder een kater