Overstap van K1300R naar R1200GS,vergelijkingske

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Geert_GS

Re: Overstap van K1300R naar R1200GS,vergelijkingske

Bericht door Geert_GS »

De Witte schreef:Hey Geert ,proficiat met de nieuwe moto ,deze zal niet zo snel zijn als de andere,maar u Madam zal dat zeker liever hebben :wink: De witte en Marie-Rose. :roll:
Hey Witte,

Ja,van pktjes heb ik moeten inlevern mr kwestie van fun op secundaire weggetjes moet hij ni onder doen,al een chance :grin:
Hoe is 't met Uw K1200GT?
K1200S al verkocht?

Grtz

Geert
GertH

Bericht door GertH »

99#Joeri schreef:
GertH schreef: G
Ben je niet onderuit gegaan in de Jacky Ickx bocht ?
idd ja. heb je het zien gebeuren misschien?

G[/quote]

Neen, ik heb het niet echt zien gebeuren maar passeerde niet zolang na het voorval.
Sneu voor je ... je was trouwens niet de enige pechvogel die dag.

Grtz[/quote]

Neen, idd. d'er zijn er minstens een 4-tal neergegaan bij de beginners denk ik :shock: . de eerste in de eerste sessie was er bijna in geslaagd de voorrijdster onderuit te halen, net voor de jacky ickx. Zijn moto schoof over de grond en raakte de voorrijdster, die wel nog kon rechtblijven. De tweede die ik zag, haalde mij in in de Terlaemenbocht, en ging vervolgens onderuit. Ik kon hem wel nog ontwijken. De derde heb ik niet zien gebeuren, maar ik zag iemand met een pijnlijke grimas naast zijn 1200 GS zitten op het stuk tussen de Terlaemenbocht en de Bolderbergbocht. En ik was de vierde: bij het uitkomen van de Jacky Ickx een te wijde lijn en waarschijnlijk te vroeg terug op het gas en daar ging ik.

ja, die maandag is een echte "dealerdag" geworden vermoed ik :lol: .

G
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Vandaag bij Antwerp Motor Store eerste onderhoud van 1000 kilometers laten uitvoeren.
Weeral warme ontvangst gehad en uitstekende service gekregen,waarvoor dank aan het team van Antwerp Motor Store :thumleft:

Lekkere koffie gedronken en nog eens een hartig gesprek gehad met Hans.
De broodnodige info gekregen over de GPS cursus en mij er dan ook dadelijk voor ingeschreven.
Zullen ons weeral niet vervelen op zaterdag 26 september :grin:

GS staat weeral ook klaar om de volgende funkilometers te verorberen en ik weeral kontent,sie :lol:
In het begin was de overstap van de K naar de R wel wennen maar ik betrap mijzelf er nu wel echt op dat ik steeds met de smile op en af de moto stap.
De GS is echt wel een zeer fijne moto.

Totaal geen spijt van de aankoop.

Grtz

Geert
GSMax

Bericht door GSMax »

Goed voor u Geert :!: :!: Ik heb 2 weken geleden (had de K1300S juist een week) geen koppeling meer. Toch nog tot bij AMS gesukkeld en daar bleek dat het koppelingpompje stuk was. Direct eentje van een perte totale opgezet en wacht nu op een nieuw pompje. Perfecte service en goeie koffie 8-) :wink:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Plaats reactie