Ik kan een R100 RT laten overkomen uit Frankrijk naar Gent waar ik woon. Buiten het transport geschat op 150 EUR zijn er geen kosten schijnt.
Ik moet enkel het transport betalen.
Waar zit volgens jullie het addertje of waar zou ik zeker moeten naar uitkijen?
mmm. 150 euro kan je er zelf niet omrijden om zeker te spelen?
maw vanwaar in frankrijk moet ie komen?
Het risico dat je je geld kwijt bent is wel groot he!
Om dan nog te zwijgen over de eventuele transportschade.
Ik zou toch de betrouwbaarheid nachecken voor zo iets te ondernemen.
de motor zou in Orleans staan en geimmatriculeerd in Frankrijk.
Maw 850 km heen en terug. Was het zover niet ik was er geweest.
Een cammionette huren of lenen en iets geven aan de ontlener, brandstof, péage en je bent snel aan meer dan 150 eur.
Ik wil eerst de papieren zien en de gegevens kennen en checken van de transporteur voor ik beslis. Bovendien wil ik de optie om de betalen bij levering.
Maar jawel, er is een risico dat hier oplichters bezig zijn.
lespaul schreef:de motor zou in Orleans staan en geimmatriculeerd in Frankrijk.
Maw 850 km heen en terug. Was het zover niet ik was er geweest.
Een cammionette huren of lenen en iets geven aan de ontlener, brandstof, péage en je bent snel aan meer dan 150 eur.
Ik wil eerst de papieren zien en de gegevens kennen en checken van de transporteur voor ik beslis. Bovendien wil ik de optie om de betalen bij levering.
Maar jawel, er is een risico dat hier oplichters bezig zijn.
Ik heb destijds ook een moto gekocht in Toulouse. Gewoon een goekoop ticket gekocht naar Toulouse en hem van daaruit naar huis gereden. 850 km is toch goed te doen op voorwaarde dat de moto technisch ok is.
T
Ik heb destijds ook een moto gekocht in Toulouse. Gewoon een goekoop ticket gekocht naar Toulouse en hem van daaruit naar huis gereden. 850 km is toch goed te doen op voorwaarde dat de moto technisch ok is.
lijkt me een goede optie, maar hoe verzeker je die dan?
Normaal moet je toch eerst de duanepapieren in orde krijgen voor je een belgischeplaat enz. kan aanvragen?
lijkt me een goede optie, maar hoe verzeker je die dan?
Normaal moet je toch eerst de duanepapieren in orde krijgen voor je een belgischeplaat enz. kan aanvragen?
Mijn verzekering heeft dat in orde gebracht door een simpel belletje. Invoer en inschrijving was nog niet gebeurd dus 100% koosjer was het niet. Het zou al moeten lukken toch? Liever een beetje illegaal dan in 't zak gezet...
Een goede raad, ( ik doe veel bromfiets/motor handel met buitenland ), betaal alles via P - pal , daar stort je het bedrag naar toe hun nemen kontact op met verkoper dat hun het geld hebben, en hun betalen uit zodra jij de motor thuis hebt en ge-checkt met een handtekening.
Zo doe ik het al jaren, naar volle tevrdenheid.