Terug van Moena

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Wild Cat

Re: Terug van Moena

Bericht door Wild Cat »

GSrijder schreef:Als de salonmotards met de aanhangwagen willen gaan, laat ze.....het zijn en blijven janetten :mrgreen:
Zeg merci ze!!! Ik zit nu liever gemakkelijk in de auto, met een natje en een droogje bij de hand. Ik ben maar drie keer kort gestopt onderweg : één keer om te tanken en twee keer om te lossen :wink: .
En dan spreek ik nog niet over de mensen die wegens medische redenen niet met de motor kunnen komen. Denk maar aan Mireille (van Kamiel) en Magda (van Johnny).
Laatst gewijzigd door Wild Cat op 14 sep 2010, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
UpJohn

Bericht door UpJohn »

Als de salonmotards met de aanhangwagen willen gaan, laat ze.....het zijn en blijven janetten
Aangezien Ik de meeste "oelewappers" hier wel ken, zal ik deze uitspraken maar met een korreltje zout nemen. :wink:

Moet ik mijn vrouw die helemaal niet op de moto plaats neemt dan ook altijd thuislaten als ik een reisje wil maken ?
Haar een weekje opsluiten ofwa .. ? Is het dan geen mooie oplossing om met de aanhanger te gaan en samen van de reis te genieten ?

Of moet ik zo vertrekken en haar laten zitten .. :lol:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door UpJohn op 14 sep 2010, 19:14, 3 keer totaal gewijzigd.
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

en haar laten zitten
Als je haar zo laat zitten kan ik geloven dat ze niet graag op ne moto zit :mrgreen:
Dat mens gaat iet opdoen :lol:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Genoeg gezeverd over die motor-bus-aanhanger-salon-toeristen :pig:

De fowtoows staan inmiddels op de juiste plek en zijn er dus ook te bekijken via deze Afbeelding

Dat het financieel allemaal niet zo evident meer is, demonstreert hier een lid die tracht algauw nog een aalmoes bij te verdienen als tijdelijke parkeerwacht :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
John
Contacteer:

Bericht door John »

WimLT schreef:Genoeg gezeverd over die motor-bus-aanhanger-salon-toeristen :pig:

De fowtoows staan inmiddels op de juiste plek en zijn er dus ook te bekijken via deze Afbeelding

Dat het financieel allemaal niet zo evident is, demonstreert hier een lid die tracht algauw een aalmoes bij te verdienen als tijdelijke parkeerwacht :lol: :lol: :lol:
Buiten een stukje cake was er niemand die mij financieel sponsorde! :twisted: (buiten de pintjes dan, wat samen met de overvloed aan pizzakes heeft gezorgd voor weeral wat kilokes overgewicht :lol: )
jakke

Bericht door jakke »

UpJohn schreef:
Als de salonmotards met de aanhangwagen willen gaan, laat ze.....het zijn en blijven janetten
Aangezien Ik de meeste oelewappers hier wel ken, zal al deze uitspraken maar met een korreltje zout nemen zeker. :wink:
Moet ik mijn vrouw die helemaal niet op de moto plaats neemt dan ook altijd thuislaten als ik een reisje wil maken ?
Haar een weekje opsluiten ofwa .. ? Is het dan geen mooie oplossing om met de aanhanger te gaan en samen van de reis te genieten ?
Of moet ik in dit geval vertrekken en haar laten zitten .. :lol:
Laat ze idd maar lachen, zonder de achtergrond hiervan te kunnen of willen inschatten!!
Ik heb hetzelfde probleem! Mijn vrouw "durft met veel schrik" op de moto en op de Autostrade achterop! Op de gewone wegen heeft ze er veel minder tot geen last van. Daarom dat ik aan het uitkijken ben voor een bestelwagen of een aanhangwagen om de moto te kunnen vervoeren om alzo toch ook eens een verdere verplaatsing te kunnen maken.
Ze zal ten alle prijzen zelfs vermijden om zelf en met het koekblik op de snelweg te rijden. En volgens ik al van andere mensen gehoord en geweten heb, is zij bijlange niet alleen met dat probleem!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
-Fred-

Bericht door -Fred- »

WimLT schreef:Het aantal auto-aanhanger en busje-met-motor krijgt zodanig absurde omvang ...
Kan ik best geloven, er is haast niemand met een toermotor :-P

Afbeelding
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

Wanneer ik hier zo die foto's zie van de andere deelnemers heb ik zo d'een indruk dat we elk een andere vakantie hebben meegemaakt en in een andere streek hebben gereden :lol:
Veels te rap gereden hé :roll:
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
sabke69

Bericht door sabke69 »

hey Wimmeke, vanop uwe luxecruiser heb je makkelijk praten he :lol:
Wij gaan bewust met de wagen + aanhanger(+600km), omdat ikzelf het niet kan zolang autostrade of zelfs binnendoor met mijne naked.Is echt te belastend voor rug en nek+ het is financiël stukken voordeliger met 2 beamers.
Je mag niet vergeten dat als je met RT of LT rijdt, toch wel een groot verschil is hoor.
En als je zegt rij in 2 dagen, dan heb je weer extra verlof nodig.
Dat houd in vb volgend jaar wss 3X verlof met 2dagen extra per keer zijn 6 dagen= 1vakantie minder.
Dus dan is de rekening hier snel gemaakt.
Sabke

BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
Hen3kRT

Bericht door Hen3kRT »

GStephen schreef:Wanneer ik hier zo die foto's zie van de andere deelnemers heb ik zo d'een indruk dat we elk een andere vakantie hebben meegemaakt en in een andere streek hebben gereden :lol:
Veels te rap gereden hé :roll:
Sorry Stephen... Volgende keer rijden we trager... da's beloofd :wink:

Ook ik kan hier niet achterwege blijven met superlatieven: het was een formidastische vakantie... maar niet doorvertellen eh of volgend jaar geraken we zeker niet mee. Dank aan de andere deelnemers om foto's te nemen. Nu kan ik thuis tenminste tonen door welke streek we gereden zijn.
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Wiedewa schreef:
RUSOR schreef:Hoi,

GRTS Danny
Heeeeeeeeel erg bedankt voor het tonen van al die prachtige foto's.
Soms heel even was het net of ik erbij was, geweldig mooi :grin: :grin:

mvg Nico
Mercie,
Maar buiten mij en paar die hier al hebben gepost zijn er nog een pak andere ongetwijfeld nog veel betere foto's genomen..... Waar blijven die????

GRTS Danny
John
Contacteer:

Bericht door John »

Voor de eerste keer bezig geweest met Picasa! :twisted: :twisted:
Wou dus alle fotokes naar die web plaatsen.
Met al mijn geknoei zijn alle fotokes van mijn SD kaartje verdwenen! :oops:
Na verschillende zogenaamde freeware te proberen om ze terug te halen hoop ik nu het goede progje gevonden te hebben. (is nog bezig)
Cindy van Pascalle had ook zo een probleempje in Moena. Hopelijk doet dit programma wat het moet doen, dan is ook zij er hopelijk mee geholpen.
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

John ,

in de toekomst de foto's eerst in een map op de computer plaatsen en dan opladen vanuit die map.

doe dat altijd op die manier en nooit geen probleem gehad
John
Contacteer:

Bericht door John »

Pfffft...eindelijk gelukt! :cry:
Met ZAR is het gelukt, freeware en vrij makkelijk te gebruiken. Alhoewel het een eeuwigheid scheen te duren. 1.30 U ondertussen.
Nu nog op het web plaatsen, maar dat zal voor later zijn zelle! :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

John schreef:Pfffft...eindelijk gelukt! :cry:
't ja ... de Smug kost natuurlijk een paar dollar per jaar, maar mijn 364 foto's staan er al op van maandag :-P Daar ook een driedubbele back-up garantie, dus zeker nooit verloren :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

John
Contacteer:

Bericht door John »

Ik denk dat het gelukt is.

Voor de fotokes= http://picasaweb.google.be/deconv2/Moen ... PSJmtTrEA#

Alhoewel ons maddameke de meeste fotokes heeft getrokken bij het naar huis rijden :-?
Fimkes daarentegen?? Die hebben we meer dan zat! Alleen dat monteren! Dat is nog een paar ander mouwen :oops:
RUSOR

Bericht door RUSOR »

John schreef:Alhoewel ons maddameke de meeste fotokes heeft getrokken bij het naar huis rijden :-?
Dan zijn die vanuit den auto genomen..... mogen die dan wel op een motorforum :lol: :lol: :lol: :idea: :idea:

Er zitten er toch mooie tussen.... Bedankt voor de moeite he John

GRTS Danny
Sven 12RT

Bericht door Sven 12RT »

In het kader van "een beeld zegt meer dan duizend woorden" heb ik video's online gezet :grin:

Alles fimpjes vind je onder het profiel:
http://www.youtube.com/user/Sven12RT" onclick="window.open(this.href);return false;

MUZIEK :mrgreen:
Walk on :
http://www.youtube.com/watch?v=Yprjoc-D8YE" onclick="window.open(this.href);return false;

Lief klein konijntje:
http://www.youtube.com/watch?v=aS70NCOtiFo" onclick="window.open(this.href);return false;

Delilah :
http://www.youtube.com/watch?v=5JceXcpb_xQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey Baby:
http://www.youtube.com/watch?v=OZ54SRGdcJc" onclick="window.open(this.href);return false;

Finale WK Elastiekje:
http://www.youtube.com/watch?v=ygPZdorXNYo" onclick="window.open(this.href);return false;

Zeer gesmaakt optreden :alien:
3 klein mannen met een veel te grote hoed:
http://www.youtube.com/watch?v=ejZS7GxHU_o" onclick="window.open(this.href);return false;

Tot slot :
Filmpje kabelbaan
http://www.youtube.com/watch?v=nKOFtMyfgSU" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

En zeggen dat er op dat moment in het hotel ook nog Italianen probeerden te slàpen :lol: :lol: :lol:

Joenges, wat kunnen wij toch een ambiance maken, hé :thumright:

GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

lijkt al meer een apres ski
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Sven,
Bedankt voor plaatsen van de filmpjes.... We hebben er van genoten en zo kon ik die klein mannen ook eens zien....
Die had ik gemist omdat just naar toilet was....

GRTS Danny
John
Contacteer:

Bericht door John »

Ik had nog altijd graag geweten of Cindy haar fotokes heeft kunnen redden!
Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

Op algemeen verzoek!! Beziens da'k gehad heb!!! :lol: :lol:
Afbeelding
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

GertH

Bericht door GertH »

Wild Cat schreef:Op algemeen verzoek!! Beziens da'k gehad heb!!! :lol: :lol:
Afbeelding
hmmm, als ik dit zo zie.... zou je niet beter de GSA vóór de kar spannen en de Mini erop? :clown:

G
Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

GertH schreef:
Wild Cat schreef:Op algemeen verzoek!! Beziens da'k gehad heb!!! :lol: :lol:
Afbeelding
hmmm, als ik dit zo zie.... zou je niet beter de GSA vóór de kar spannen en de Mini erop? :clown:
G
Hahaha, wie weet! Dit werkte ook goe ze! Geen enkel probleem gehad! :D
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

Plaats reactie