Mini coyote

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

GSrijder
Contacteer:

Re: Mini coyote

Bericht door GSrijder »

Heb hier nog een boete liggen van 190€, de coyote is snel terug verdiend.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Heb er net zo een betaald. Pas na de tweede aanmaning uiteraard. Voor mij dus al te laat :mrgreen:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Spencer

Bericht door Spencer »

Ik rij nu reeds 8 maand met de Coyote.
Het was een geschenk.
Meteen de eerste vraag: waarom in godsname de prijs betalen van een boete voor een abonnement van een jaar wanneer ik de laatste 10 jaar geen boete heb gehad ?
Ondertussen ben ik het ding en zijn gebel behoorlijk beu. Het werkt gewoon niet goed.
Rij je op een autosnelweg met parallel op 100m een doorsnee wegje, dan maakt hij geen verschil tussen de locatie en geeft je een radar aan die op de andere weg staat.
Hij reageert ook niet richting gebonden. Kruis je een verkeerspunt waar een radar staat, dan belt hij al werkt die niet in jouw richting.
Het blijkt ondertussen dat politie zelf uitgerust is en regelmatig signaleert dat radar weg is (?!)

In Vlaanderen werkt de melding goed. In Wallonië helemaal niet.
Ik vind dat het ding bijzonder nuttig is op de franse wegen waar ze zich behoorlijk verstoppen en met lasers werken.

Deze zomer ook een ander nadeel ondervonden. Met de warme temperaturen van juli is de batterij zo gaan zwellen dat het dekseltje gesprongen is.
Na een tijdje in de frigo (!) is die voldoende gekrompen om terug te sluiten maar de bevestgingsbeugel is vervormd en het dekseltje houdt niet meer. Heel wat gerammel nu.

Eens het abonnement verlopen gaat ie weg.
Den Woesten

Bericht door Den Woesten »

Wat Spencer schrijft is wel voor een stuk juist, ik heb ook al meer meldingen gekregen die niet voor mij zijn dan andere ,maar een verwittigt bestuurder is er twee waard . Mijn Zümo 550 met life update maakt ook op veel plaatsen kabaal voor niets , vb voorbij afrit Wommelgem richting Hasselt en in Gentbrugge op E17 doet hij niets voor de flitsen van 90 ,maar wel voor die van 70 op Brusselsesteenweg.
Zouden we daar iets kunnen aandoen langs het forum ???

groeten, Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

En bij mij in mijn gemeente geeft hij in 2 straten aan dat ik 90 km/h mag rijden daar ik maar op de een 50 mag en de andere straat 70 mag rijden ??? :-(

bougimain
Afbeelding
Spencer

Bericht door Spencer »

Gisteren stond een Corsa met radar in een verloren straat van Vilvoorde. Coyote heeft niet gebeld.
Is dus nog steeds geen garantie om overtredingen te vermijden.
GSMax

Bericht door GSMax »

Er is ook nergens geschreven dat een coyote zoiets gaat melden hé, dus als ge denkt dat ge daarvoor een coyote kunt gebruiken, forget it and verkoopt dat ding :-? Trouwens in een verloren straat moet ge uw snelheid houden en anders de bluts met de buil nemen. Een coyote is perfect voor mensen die veel autostrade doen, voor op toerritten en gewestwegen (ge weet die kaskes ni allemaal staan nietwaar) en als ge veel in Frankrijk moet zijn 8-) Ik heb de versie 1 gebruikt en dat ding werkt perfect. Vriend van mij heeft versie 2 en is daar supercontent van (doet veel autostrade, in en rond Brx)
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Nascar
Contacteer:

Bericht door Nascar »

Spencer schreef:Gisteren stond een Corsa met radar in een verloren straat van Vilvoorde. Coyote heeft niet gebeld.
En je hebt hem gemeld :?:
zodat de coyote de gebruiker die daar na jou passeert wel waarschuwt
Mens Sana In Corpore Sano of was het nu Mens Sana in Vodka Cola

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Den Woesten

Bericht door Den Woesten »

Ik geloof dat er hier weinig zijn die weten wat de coyote doet.( ander onderwerp) Ik heb de 1 gekocht omdat die een langere werkingsduur heeft zonder stroom en ik niet graag draadjes trek bij een motorfiets
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
GSMax

Bericht door GSMax »

Den Woesten schreef:Ik geloof dat er hier weinig zijn die weten wat de coyote doet.( ander onderwerp) Ik heb de 1 gekocht omdat die een langere werkingsduur heeft zonder stroom en ik niet graag draadjes trek bij een motorfiets
Is mijns inziens ook den beste voor de motor, omdat deze doet wat hij moet doen, melden of er een vaste flitser staat of mobiele (indien gemeld hé Spencer :roll:) Versie 2 heeft teveel toeters en bellen en tegen 250km/u ziet ge toch ni meer of dat nu in kleur is of ni :lol: :lol: :lol:
Grtz
Marc

Spencer

Bericht door Spencer »

Nascar schreef:
Spencer schreef:Gisteren stond een Corsa met radar in een verloren straat van Vilvoorde. Coyote heeft niet gebeld.
En je hebt hem gemeld :?:
zodat de coyote de gebruiker die daar na jou passeert wel waarschuwt
Ja maar voor je door hebt dat het een radar is en je er aan denkt sta je ten minste 100m verder. Voor de volgende belt ie niet op de juiste plaats.
Ik meld 9 op de 10, maar enkel radars. Patrouilles die maar staan te kijken meld ik niet
Spencer

Bericht door Spencer »

Kmax schreef: Trouwens in een verloren straat moet ge uw snelheid houden en anders de bluts met de buil nemen.
Met de zone's 30 die zich overal gepast maar vooral ongepast ontploppen, denk ik er anders over.
Nu, herlees mijn eerste opmerking: ik had de laatste 10 jaar geen snelheidsovertreding.
GSMax

Bericht door GSMax »

Spencer schreef:
Kmax schreef: Trouwens in een verloren straat moet ge uw snelheid houden en anders de bluts met de buil nemen.
Met de zone's 30 die zich overal gepast maar vooral ongepast ontploppen, denk ik er anders over.
Nu, herlees mijn eerste opmerking: ik had de laatste 10 jaar geen snelheidsovertreding.
Bla bla bla, dat zijn praatjes :roll: Bij mij 30=30 (dat is wel voor een bepaalde reden dat ze dat doen hé Spencer, die gij misschien zelfs ni kent :-o ....), 50=50, 70=70 maar op autostrades moeten ze me gerust laten, en daar is de Coyote uitermate geschikt voor 8-)
Grtz
Marc

Spencer

Bericht door Spencer »

Want jij rijdt sinds gisteren mooi 30km/u in de volledige Brusselse stadskern ? Geloof ik niets van.
GSMax

Bericht door GSMax »

Ikke ni want ik moet daar ni zijn :lol: Gij gaat da precies ni doen, dus ni komen bleiten dat uwe coyote ni gewerkt heeft hé :twisted:
Grtz
Marc

ronnyb

Bericht door ronnyb »

Kmax schreef:
Spencer schreef:
Bla bla bla, dat zijn praatjes :roll: Bij mij 30=30 (dat is wel voor een bepaalde reden dat ze dat doen hé Spencer, die gij misschien zelfs ni kent :-o ....), 50=50, 70=70 maar op autostrades moeten ze me gerust laten, en daar is de Coyote uitermate geschikt voor 8-)
Allee jong....en jij geloofd da zelf :-? :lol:
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
GSMax

Bericht door GSMax »

Eerst en vooral, het is gelooft met "t" :wink: , en ten tweede ja 8-)
Grtz
Marc

Spencer

Bericht door Spencer »

Nog iets niet vermeld: Bij zware bewolking kan hij ofwel de satellieten niet vinden, ofwel geeft hij uiterst bizarre snelheden op (variaties van 50 km/h tot 180 km/h bij het rijden aan 120 km/h).
Deze morgen nog een voorgehad.
Plaats reactie