streetguard 2 is verkleurd

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
peeke71

streetguard 2 is verkleurd

Bericht door peeke71 »

Ik kocht in mei 2009 een jas van streetguard 2 men black,en nu is die op de plaatsen in aan de zon blootgesteld zijn helemaal verschenen naar bruinros is dat normaal of kan ik daar een ander voor aanvragen?Invergelijk met mijn broek vind ik dat heel lelijk,daarom mijn vraag.Alvast vriendelijk bedankt om eventuele reacties.Groeten peeke 71 :-( :-? :cry:
Koppel!!

Re: streetguard 2 is verkleurd

Bericht door Koppel!! »

YOO

Het 't zelfde voor met een Streetguard2 broek. Ben bij m'n dealer geweest, is een gekend probleem, doch, aangezien ik de exacte aankoopfactuur niet meer in m'n bezit heb kan ik naar enige vorm van coulance of financiële tussenkomst fluiten, Bornem geeft niet thuis :-(

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
ludo V E

Bericht door ludo V E »

ik heb hetzelfde 2 X voorgehad en telkens een nieuwe jas gekregen (gratis) en de laatste keer heb ik een streetguard 3 gekregen zonder enige opleg .
jas gekocht op 14/12/07 , vervangen garantie op 5/08/08 , daarna vervangen garantie op 16/10/09 door een streetguard 3 , en dit op verzoek van de dealer zelf , telkens door verkleuring aan de mouwen (purpere kleur) .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
peeke71

Bericht door peeke71 »

Mocht vandaag om een nieuwe vest komen bij mijn dealer ,en heb een streetguard 3 gekregen zonder opleg.Hoppelijk verkleurd deze nu niet ,voorlopig eind goed al goed
Danny

Bericht door Danny »

YOO

Het 't zelfde voor met een Streetguard2 broek. Ben bij m'n dealer geweest, is een gekend probleem, doch, aangezien ik de exacte aankoopfactuur niet meer in m'n bezit heb kan ik naar enige vorm van coulance of financiële tussenkomst fluiten, Bornem geeft niet thuis
je dealer moet die factuur toch kunnen opsnorren??
fronteradriver

Bericht door fronteradriver »

Een maat van mij heeft ook 2x hetzelfde gehad.

Heeft nu van Peter D'haese voor de 2de maal een nieuw pak gehad in garantie...
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
Danny schreef:
YOO

Het 't zelfde voor met een Streetguard2 broek. Ben bij m'n dealer geweest, is een gekend probleem, doch, aangezien ik de exacte aankoopfactuur niet meer in m'n bezit heb kan ik naar enige vorm van coulance of financiële tussenkomst fluiten, Bornem geeft niet thuis
je dealer moet die factuur toch kunnen opsnorren??
Ik heb ze niet nieuw gekocht, en ze komt al zeker niet van bij mijn dealer vandaan. Hij heeft nooit één in die maat verkocht (blijkt een uitzonderlijke maat te zijn, iets met lengtematen ofzo).
Mocht ik weten vanwaar ze komt, dan zou ik mogelijk daar bij die dealer is kunnen gaan aankloppen. Maar ik vraag me af hoeveel moeite die man dan gaat doen in een vreemde te helpen die 'm geen geld opbrengt?

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
fronteradriver schreef:Een maat van mij heeft ook 2x hetzelfde gehad.

Dan heeft je maat toch z'n factuur op aankoopbewijs kunnen voorleggen? Indien niet zo ik 't wel heel graag weten, dan maak ik ook misschien kans.

Grtz, Philip!

Philz picz are here!

BertAdventure

Bericht door BertAdventure »

Eveneens hetzelfde verkleurings probleem met mijn RICHA motorpak.
Bijkomstig is ook het loskomen van naden en drukknoppen, en dit na slechts sporadisch gebruik van deze RICHA motorvest.
Bij RICHA is het probleem gekend, echter daar blijft het bij.
Voor mij dus nooit nog iets van RICHA.
( ondertussen een REV’IT gekocht, die lijkt mij van een heel andere kwaliteit te zijn )

Een mogelijke oplossing om de verkleuring een beetje te verstoppen => impregneer spuitbus van CA-VA Seul Selection ZWART .
Dit maakt waterdicht en frist de kleuren op.
Na een halve spuitbusje op mijn vest te hebben gespoten, is het purper terug zwart geworden.
Het resultaat na een stevige regenrit moet ik nog afwachten. ( als je bij regen een neger op een GSA ziet rijden ……… )

Grtjs, Bert :wink:
fronteradriver

Bericht door fronteradriver »

Koppel!! schreef:YOO
fronteradriver schreef:Een maat van mij heeft ook 2x hetzelfde gehad.

Dan heeft je maat toch z'n factuur op aankoopbewijs kunnen voorleggen? Indien niet zo ik 't wel heel graag weten, dan maak ik ook misschien kans.

Grtz, Philip!

Een factuur hebben ze niet gevraagd, maar hij heeft zijn motor daar nieuw gekocht en gaat daar op onderhoud. Dus ze kennen hem daar wel..
Het is wel de vertegenwoordiger van BMW kledij die beslist heeft dat hij een nieuw pak krijgt..

Ik zou zeggen probeer eens..
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Plaats reactie