25 26 sept. Malgré tout voor GS
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
25 26 sept. Malgré tout voor GS
Misschien wat vroeg .... maar dan kan je deze datum vroeg in je agenda aanstippen
Off-roadrit in het noorden van Frankrijk waar we de Marais d'Opale doorkruisen . De rit is enkel voor BMW's met noppenbanden , is 170 km lang en word gereden in systeem D . Het grootste deel van de rit word er gereden langs glooiende gravelwegen met hier en daar een wat technischer stukje waar er de nodige helpende handen zijn mocht dit niet in één keer lukken
Op zaterdag en zondag word er dezelfde rit gereden , we komen samen ( volgetankt) om 9u en vertrekken om 9.30u stipt. Er word enkele keren langs de kant van de weg gestopt om de zelf meegebrachte boterhammen en drank te verorberen .
Start en aankomst zijn op dezefde plaats en is te vinden in de ledenzone en in het clubjournaal juli/augustus op blz 29.
Voor een vlotte organisatie hadden we graag geweten wie op zaterdag of zondag komt (max. 20 rijders per dag )
tot ziens en vele groeten ,
Olivier en Daniel
hier wat van vorig jaar http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=24867" onclick="window.open(this.href);return false;
Zaterdag
-Indierock
-den swa .....komt nie want z'n rekkers spannen teveel spoedige genezing Swa
-Rone
-LuckyGSPD
-wimmeke4GS
-Romain
-Joost
-Luc boxer .....probeert beter tedoen dan vorig jaar
zondag
-Frank Hoste
-platte vis
-Marc GS
-Quickly
-Peter Bussels
-Luc boxer
-Frans
Off-roadrit in het noorden van Frankrijk waar we de Marais d'Opale doorkruisen . De rit is enkel voor BMW's met noppenbanden , is 170 km lang en word gereden in systeem D . Het grootste deel van de rit word er gereden langs glooiende gravelwegen met hier en daar een wat technischer stukje waar er de nodige helpende handen zijn mocht dit niet in één keer lukken
Op zaterdag en zondag word er dezelfde rit gereden , we komen samen ( volgetankt) om 9u en vertrekken om 9.30u stipt. Er word enkele keren langs de kant van de weg gestopt om de zelf meegebrachte boterhammen en drank te verorberen .
Start en aankomst zijn op dezefde plaats en is te vinden in de ledenzone en in het clubjournaal juli/augustus op blz 29.
Voor een vlotte organisatie hadden we graag geweten wie op zaterdag of zondag komt (max. 20 rijders per dag )
tot ziens en vele groeten ,
Olivier en Daniel
hier wat van vorig jaar http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=24867" onclick="window.open(this.href);return false;
Zaterdag
-Indierock
-den swa .....komt nie want z'n rekkers spannen teveel spoedige genezing Swa
-Rone
-LuckyGSPD
-wimmeke4GS
-Romain
-Joost
-Luc boxer .....probeert beter tedoen dan vorig jaar
zondag
-Frank Hoste
-platte vis
-Marc GS
-Quickly
-Peter Bussels
-Luc boxer
-Frans
Laatst gewijzigd door danielGS op 23 sep 2010, 18:59, 9 keer totaal gewijzigd.
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
-
Re: 25 26 sept. Malgré tout voor GS
hoi;
ik zie het wel zitten om met de r100gs de zaterdag 25/09 deze rit mee te rijden
Groetjes
Swa Brasschaat
ik zie het wel zitten om met de r100gs de zaterdag 25/09 deze rit mee te rijden
Groetjes
Swa Brasschaat
schrijf me maar op voor de zaterdag
datum stond er al van vorig jaar aangestipt
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen
Tja...
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
jah....kweetetGStephen schreef:Tja...
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
-
met welke moto gaat ge da nu rijden want als ge uw Funduro verkoopt?luc boxer schreef:ppppppppfffffffffff datum stond er al van vorig jaar aangestipt
grtz
Ride to live, Live to ride
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
-
- Contacteer:
Toch niet met zijn "zware" 1200 .....Thorakan schreef:met welke moto gaat ge da nu rijden want als ge uw Funduro verkoopt?luc boxer schreef:ppppppppfffffffffff datum stond er al van vorig jaar aangestipt
grtz
Groetjes,
Michel
-
hehe dan hebde mss nen waardige tegenstander . Met de GSA int veld is een serieuze karwei , mor ik heb gezien dat gij het wel kunt temme op het GS treffenIn Extremo schreef:Toch niet met zijn "zware" 1200 .....Thorakan schreef:met welke moto gaat ge da nu rijden want als ge uw Funduro verkoopt?luc boxer schreef:ppppppppfffffffffff datum stond er al van vorig jaar aangestipt
grtz
Groetjes,
Michel
grtz
Ride to live, Live to ride
en ? staat die stip op zaterdag of op zondag .....of allebei ? ....ohja , en voor de archieven zouden we moeten weten met welke motor je komt ?luc boxer schreef:ppppppppfffffffffff datum stond er al van vorig jaar aangestipt
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Nog wa bijkomende info
-Voor hen die er willen een weekendje van maken ....er kan gekampeerd worden (start en aankomst zijn op een camping)
- Na maandag de laatste verkenning gereden te hebben komen we uit op een rit van ong. 150 km en er kan getankt worden na 90 km . De route loopt meestal langs goed berijdbare gravelwegen en graspaden met hier en daar es een wat technischer klimmetje of afdaling .
-Voor hen die er willen een weekendje van maken ....er kan gekampeerd worden (start en aankomst zijn op een camping)
- Na maandag de laatste verkenning gereden te hebben komen we uit op een rit van ong. 150 km en er kan getankt worden na 90 km . De route loopt meestal langs goed berijdbare gravelwegen en graspaden met hier en daar es een wat technischer klimmetje of afdaling .
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
bij mij staat de stip op Zondag
Ge mag er mij ook opzetten voor de Zondag.
Grts Marc
Grts Marc
-
Wou deze graag doen vorige keer, maar toen reed ik nog met de Yam.........mocht niet...
Nu heb ik een BMW mé noppen.......kan ik toch wel niet zeker....zit dan in Marokko...
Grts,
Peter
Nu heb ik een BMW mé noppen.......kan ik toch wel niet zeker....zit dan in Marokko...
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
yep
den deze is er ook op zondag .
kom de zaterdag in de late namiddag op.
peter.
den deze is er ook op zondag .
kom de zaterdag in de late namiddag op.
peter.
Mooi initiatief.
Ben jammer genoeg niet vrij, indien dit uitgesteld wordt of herhaald wordt ben ik er wel bij.
gr,
Gies
Ben jammer genoeg niet vrij, indien dit uitgesteld wordt of herhaald wordt ben ik er wel bij.
gr,
Gies
Schrijf me in voor zondag, maar ik ga mijn best doen voor zaterdag ook
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen
yep
omver
allee tot daar!
he! boxerke zondagmorgen twee bokes met schelleke spek en tieteeike dan val je den eerste bocht nieluc boxer schreef:Schrijf me in voor zondag, maar ik ga mijn best doen voor zaterdag ook
Ik zal maar een extra boke met choco meenemen.
omver
allee tot daar!
Die bokes gaan niet veel helpen, het is te zien wie er aan de eerste bocht staat dat ik niet te veel verschiet hé Quickly
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen
Ben terug na een weekje zon
Lijst is aangepast
Lijst is aangepast
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen
Hoi, trek waarschijnlijk vrijdag namiddag op. Ben er alleen nog niet uit of ik blijf tot zondag.
Heel waarschijnlijk zal Swa spijtig genoeg niet kunnen deelnemen. Biezonder jammer. Hij zit met de ernstige gevolgen van een lange terugreis vd kampeerweek in de Pyreneëen. Bij deze een snel herstel toegewenst Swa!!!
Heel waarschijnlijk zal Swa spijtig genoeg niet kunnen deelnemen. Biezonder jammer. Hij zit met de ernstige gevolgen van een lange terugreis vd kampeerweek in de Pyreneëen. Bij deze een snel herstel toegewenst Swa!!!
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
ADVrider.com
Dan ben je al op tijd om te gaan tanken
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
K1200GT '03 72K
ADVrider.com
K1200GT '03 72K
ADVrider.com