Ik zou zeggen: laat ons dat in Moena vooral eens testen dan ! Maar ten eerste is dat (zelfs voor mij) nogal puberaal; ten tweede zit mijnen begrenzer heel de reis achteropJohn schreef:Willem! Onthoud u van commentaar! Gij kunt toch maar enkel rechtdoor rijden
Kegeltjes rijden
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Kegeltjes rijden
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
John
- Contacteer:
Hier idemWimLT schreef:Ik zou zeggen: laat ons dat in Moena vooral eens testen dan ! Maar ten eerste is dat (zelfs voor mij) nogal puberaal; ten tweede zit mijnen begrenzer heel de reis achteropJohn schreef:Willem! Onthoud u van commentaar! Gij kunt toch maar enkel rechtdoor rijden![]()
![]()
-
tweecilinderke
Willem! Onthoud u van commentaar! Gij kunt toch maar enkel rechtdoor varen
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
John schreef:Willem! Onthoud u van commentaar! Gij kunt toch maar enkel rechtdoor rijden
Recht door naar het nieuwe jaar
Als jullie ooit overeenkomen wat datum en plaats betreft, let me know and I''ll be there! Kegeltjes rijden, 't is lang geleden, maar 'k wil wel den hoop komen vergroten!

Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
-
GSrijder
- Contacteer:
Hou ouder, hoe kindser ze worden.......
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
adjuvo
Dat noemt men "de eeuwige jeugd " !GSrijder schreef:Hou ouder, hoe kindser ze worden.......
HE JOHN TIS BIJNA EIND SEP BEGIN OKT EN IK HEB NOG WA KEGELTJES HOPELIJK KOMT ER DIT JAAR IETS VAN
GROETJES EN IK HOOR HET WEL
-
adjuvo
Als het inderdaad eerstdaags niet gebeurd zal het weer een seizoen opschuiven ...boxer cup rm schreef:HE JOHN TIS BIJNA EIND SEP BEGIN OKT EN IK HEB NOG WA KEGELTJES HOPELIJK KOMT ER DIT JAAR IETS VANGROETJES EN IK HOOR HET WEL
Allez John , komt uit uw kot , mobiliseer uw troepen en laat U nog eens een keer goed gaan !
P.S. En we zagen ( op voorhand ! ) dat het goed was
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
John zit momenteel in Frankrijk en komt zondag pas terug
Houdoe
John zit momenteel in Frankrijk en komt zondag pas terug
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
John
- Contacteer:
Jongens, het vraagt aardig wat voorbereiding om zo iets op poten te zetten hoor!
Een terrein dat toegangkelijk is en een beetje centraal.
Instructeurs.
Kegeltjes.
Eventuele BBQ na afloop.
Maar we zijn er nog vollop mee bezig, geloof me!
Instructeurs.
Kegeltjes.
Eventuele BBQ na afloop.
Ben benieuwd 
-
adjuvo
Terrein kan Upjohn regelen en ligt centraalJohn schreef:Jongens, het vraagt aardig wat voorbereiding om zo iets op poten te zetten hoor!
Instructeurs.
Kegeltjes.
Eventuele BBQ na afloop.
Instructeurs moet je maar 1 keer een oproep lanceren en ze staan in het gelid
Kegeltjes heeft boxercup RM reeds geleverd
voor de BBQ evenmin een probleem , de Wally heeft reeds in het verleden zijn mobiele unit meer dan eens ingezet .
Waar zijn "WE" dan op dit moment nog volop mee bezig als ik vragen mag ?
P.S. Niet persoonlijk opnemen , ge weet dat ik U graag zie
-
moh_fan
- Contacteer:
Verwarming regelen... 't wordt stilaan koud buiten...adjuvo schreef:Waar zijn "WE" dan op dit moment nog volop mee bezig als ik vragen mag ?
-
adjuvo
Niet aan gedacht ,moh_fan schreef:Verwarming regelen... 't wordt stilaan koud buiten...adjuvo schreef:Waar zijn "WE" dan op dit moment nog volop mee bezig als ik vragen mag ?
-
John
- Contacteer:
Bespaar al jullie gegok jongens! We waren vandaag druk in de weer om de Politie Antwerpen warm te maken om terrein en instructeurs te leveren.
Waarschijnlijk gaat dit een vervolg geven voor het volgende jaar. Kwestie van alles in off. banen te krijgen.
Maar niet getreurd, we gaan er voor! Hopelijk komt alles rond voor volgende maand.
We zien wel!
PS; Een in-door evenement kegeltjes rijden...dat is nog eens iets tijdens de wintermaanden! (maar zo koud is het nog niet hé?
)
Waarschijnlijk gaat dit een vervolg geven voor het volgende jaar. Kwestie van alles in off. banen te krijgen.
Maar niet getreurd, we gaan er voor! Hopelijk komt alles rond voor volgende maand.
We zien wel!
PS; Een in-door evenement kegeltjes rijden...dat is nog eens iets tijdens de wintermaanden! (maar zo koud is het nog niet hé?
Waar zijde gij mee bezigJohn schreef:We waren vandaag druk in de weer om de Politie Antwerpen warm te maken om terrein en instructeurs te leveren.
Waar is den tijd dat ge 's woensdags afsprak en 's zondags erna op de parking (grens NL) verscheen met uw aanhangertje vol kegeltjes (of wat ervoor moest doorgaan)
Maar goe ik wacht toch alleen maar op die BBQ en die was er toen toch ook niet bij, natuurlijk
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Yep ! Op zone industriële glansbetonJohn schreef:Een in-door evenement kegeltjes rijden...dat is nog eens iets tijdens de wintermaanden !

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Die gladde beton geeft wel een extra dimensie natuurlijk, vooral als iemand een koelvloeistof of olielekkende Beemeer heeft.WimLT schreef:Yep ! Op zone industriële glansbetonDan kom ik zeker kijken ..... én filmen
![]()
![]()
Kun je een remtest met ABS doen!
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
DiggerJack
Hay John als de datum vrij is kom ik ook effe alles omverrijden (hi hi )
-
moh_fan
- Contacteer:
Helemaal top John!John schreef:We waren vandaag druk in de weer om de Politie Antwerpen warm te maken om terrein en instructeurs te leveren.
Van die gasten ontvang ik graag instructie!
moh_fan schreef:Helemaal top John!John schreef:We waren vandaag druk in de weer om de Politie Antwerpen warm te maken om terrein en instructeurs te leveren.
Van die gasten ontvang ik graag instructie!
Ik niet, die zekerds zeggen steeds wat niet mag,
en als je niet wil luisteren , kost het geld
V schreef:Genoeg blauwbloezen hier op het forum begot om rijles te geven.
Grtz V
Ja wie ?