Vhold Contour aangeschaft

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
John
Contacteer:

Vhold Contour aangeschaft

Bericht door John »

Na enkele jaren gepruts met een Archos met bulletcam heb ik vandaag (oeps! sorry! Gisteren dus :mrgreen: ) een Contour Full HD angeschaft.
En ik moet zeggen, dat ding evenaard mijn Panasonic FHD cam!
De kleuren stonden na een testritje volgens mij iets te overdadig maar dat is via PC bij te stellen. Dus een beetje proberen moet dat zeker oplossen.
En de prijs was voor mij ook OK, namelijk 225 voor dat ding. (als ik moest upgraden met mijn Archos was ik zeker meer kwijt.)
Een HD bulletcam met (om het bedrijfzeker te maken met ook nog eens een Solid-State disc liep al richting 350 eurokes!)
Maar we gooien dat Archos gedoe nog zeker niet weg hoor! (Zou eigenlijk al stickers moeten maken voor op mijnen brommer a la trippel cam :lol: )
Iets in de richting van "Smile...your on cam!"
MOTOBLOG

Re: Vhold Contour aangeschaft

Bericht door MOTOBLOG »

Ik ben er zelf ook wreed content van. Getuige de kwaliteit van mijn filmpjes. Als je ze thuis bekijkt zijn ze nog een stuk beter omdat Youtube compressie toepast en naar Flash omzet.

Als je in HD wil uploaden, zorg dan dat je output naar Youtube altijd 1280x720 is.

Ikzelf heb de meting op "centrum weighted" gezet zodat mijn belichting het meest doorweegt op de 60% in het midden v.h. beeld.
Dit geeft me het beste resultaat. De microfoon heb ik teruggeschroefd tot ongeveer de helft en ik heb de bitrate standaard gelaten alsook het contrast.

Succes.
eiRTee

Bericht door eiRTee »

Praktische vraag: hoe en waar bevestig jij hem op de motor?
GSPeP
Contacteer:

Bericht door GSPeP »

Ik heb ook een Contour HD

Er bestaat bij Contour een houdertje zodat je deze op een statief kan schroeven. Of je gebruikt de waterdichte behuizing. Die heeft ook schroefdraad voor statief. Dit kan je dan allemaal op een arm van RamMount monteren.
Johannetje

Bericht door Johannetje »

John schreef:Na enkele jaren gepruts met een Archos met bulletcam heb ik vandaag (oeps! sorry! Gisteren dus :mrgreen: ) een Contour Full HD angeschaft.
En ik moet zeggen, dat ding evenaard mijn Panasonic FHD cam!
De kleuren stonden na een testritje volgens mij iets te overdadig maar dat is via PC bij te stellen. Dus een beetje proberen moet dat zeker oplossen.
En de prijs was voor mij ook OK, namelijk 225 voor dat ding. (als ik moest upgraden met mijn Archos was ik zeker meer kwijt.)
Een HD bulletcam met (om het bedrijfzeker te maken met ook nog eens een Solid-State disc liep al richting 350 eurokes!)
Maar we gooien dat Archos gedoe nog zeker niet weg hoor! (Zou eigenlijk al stickers moeten maken voor op mijnen brommer a la trippel cam :lol: )
Iets in de richting van "Smile...your on cam!"
Hoi John,

Wat kost zo'n wreed apparaat ?

grtz
Je dorpsgenoot.
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Johannetje schreef:Wat kost zo'n wreed apparaat ?
John schreef:En de prijs was voor mij ook OK, namelijk 225 voor dat ding.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Johannetje

Bericht door Johannetje »

WimLT schreef:
Johannetje schreef:Wat kost zo'n wreed apparaat ?
John schreef:En de prijs was voor mij ook OK, namelijk 225 voor dat ding.
Hoi Wim,

Bedankt voor de spoedcursus "begrijpend lezen".
:lol: :lol:

grtz
Johan
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Ondertussen is de 720P uit het gamma genomen, de 1080P is nu de standaard. Er is ook een model met GPS bijgekomen.
gostrider

Bericht door gostrider »

en wat zijn de bevindingen van de nieuwe contouren???
sven
Contacteer:

Bericht door sven »

en wat zijn de bevindingen van de nieuwe contouren???
zie volgende link : http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =7&t=26506" onclick="window.open(this.href);return false;

mvg, $ven
It's not how they died that makes them heroes, it's how they lived.

Tripy II

Afbeelding
Plaats reactie