't was te pijzen dat gij die ene eenzaat nog zijtRBee schreef:Yep, ene nog héIRON GONZO schreef: dat er amper nog RB rijders zijn.![]()

Moderator: GVN
't was te pijzen dat gij die ene eenzaat nog zijtRBee schreef:Yep, ene nog héIRON GONZO schreef: dat er amper nog RB rijders zijn.![]()
zino schreef:Op een plaats afspreken is voor mij ok weet alleen niet wie er allemaal meerijd.
Inderdaad alles ontvangen, bedankt Gonzo en NascarTazke schreef:@V: Je zou normaal de mail met het tripy bestand moeten gekregen hebben. Mocht het niet zo zijn vraag het dan aan gonzo want wulle vertrekken sebiet op conge![]()
Bedankt voor het RB Bart(vriend van mij rijdt ze nog steeds), ik had het echter zo (RBee)bedoeld.IRON GONZO schreef:ZIP downloaden via de ledenzoneRBee schreef:Yep, ene nog héIRON GONZO schreef: dat er amper nog RB rijders zijn.![]()
openen, documenten selecteren(pdf) en afdrukken.
Ok zal er zijn tegen 9 uurDe Carestel in Kalken langs de E17 om 9u? Dan zijn we om half 10 in 't Kleitenaarke
Komt ge dan met de remorue tot ginder?edargpu schreef:Ik ga de zeeuw ook rijden,maar dan wel met madam achterop.M.a.w.zal mijn tempo wat lager liggen dan normaal.See you sunday Bart.
Edargpu
Ken er nog !tweecilinderke schreef:ikke ook komen met zoon
RBee schreef:Komen er nog andere beesten uit A'pen
Laat maar, die van A'pen zijn al beesten op zichRBee schreef:Komen er nog andere beesten uit A'pen
en de madam?tweecilinderke schreef:ikke ook komen met zoon
Nen echten weerman die Rony heGSrijder schreef:Volgens KMI
Zondag wordt het overwegend droog en krijgen we meer opklaringen. Het is erg zacht met temperaturen die de 20 graden kunnen bereiken of zelfs overschrijden.
negatief ,einde kwartaal boeken inschrijven en ze gaat ne keer kijken of dak iet verdien heben de madam?
Yep, altijd een dé-motiverend moment, als je daarna de opleg van de BTW te zien krijgt!tweecilinderke schreef:negatief ,einde kwartaal boeken inschrijven en ze gaat ne keer kijken of dak iet verdien heben de madam?
JA PAIRON GONZO schreef:inderdaad
dus mooi achter elkaar rijden en afstand houden.