Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober
Vandaag samen met Mozes de rit gaan verkennen en track opgeslagen
om de GPS route van te maken.
De rit maakt zijn naam alle eer aan.
Deze zal dan daags voordien beschikbaar zijn op de ledenzone.
om de GPS route van te maken.
De rit maakt zijn naam alle eer aan.
Deze zal dan daags voordien beschikbaar zijn op de ledenzone.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
-
John
- Contacteer:
Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober
Allé Philippe! Ge gaat van onze Mozes nog een aktief lid maken!

Ja John het is toch al zijn derde jaar dat em bezig is,en hij doet het goedJohn schreef:Allé Philippe! Ge gaat van onze Mozes nog een aktief lid maken!![]()
Jaja, we zullen da es komen testen zie!!Philippe schreef:Ja John het is toch al zijn derde jaar dat em bezig is,en hij doet het goedJohn schreef:Allé Philippe! Ge gaat van onze Mozes nog een aktief lid maken!![]()
Heb mijn kamerke voor zaterdagavond al gereserveerd!!
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
En ik heb zelfs al een sneakprevieuw gehad en het is weer het jaarlijkse snoeperke in de Eifel
Ik kreeg ze uiteraard om ze om te zetten naar TomTom en nu kunnen die jongens ze dus ook meerijden. Het is een route in twee delen geworden, omdat ik meer dan 48 tussenpunten nodig had om ze gelijk te laten lopen. Er is echter toch nog een kleine afwijking, gewoon omdat er bij Google Earth een stukje weg ontbreekt en dan kun je niks meer forceren.
Zo moet de route lopen:

Maar door het ontbrekende stukje weg loopt de TT route iets anders:

Absoluut geen ramp, maar moest u een Garminner aan het volgen zijn, dan weet u waaraan het ligt dat uw route enigszins afwijkt
Bij leven en welzijn, tot zondag want ik vrees dat een overnachting, door de begrafenis van mijn schoonvader, er dit keer niet in zit
Zo moet de route lopen:

Maar door het ontbrekende stukje weg loopt de TT route iets anders:

Absoluut geen ramp, maar moest u een Garminner aan het volgen zijn, dan weet u waaraan het ligt dat uw route enigszins afwijkt
Bij leven en welzijn, tot zondag want ik vrees dat een overnachting, door de begrafenis van mijn schoonvader, er dit keer niet in zit

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Voor een Eifelritje zijn we steeds te vinden!
Als 't wa tegenzit hebt ge ons zondag aan uldere rekker!
Wally
Als 't wa tegenzit hebt ge ons zondag aan uldere rekker!
Wally
Leven is het meervoud van lef!
[/quote]
Innige deelneming,Wim & sterkte aan Uw familie toegewenst.
Eifelgebied,steeds voor te vinden.
Allé,prachtig,Mozes die da mee organiseert.
K denk da 'm zondagmorgent weer door de schaapkes wakker zal worden,net zoals in Sauerland
Ik zie er al naar uit en hoogstwaarschijnlijk,zoals vorig jaar ook,terug van de partij.
Grtz
Geert
[/quote]Innige deelneming,Wim & sterkte aan Uw familie toegewenst.
Eifelgebied,steeds voor te vinden.
Allé,prachtig,Mozes die da mee organiseert.
K denk da 'm zondagmorgent weer door de schaapkes wakker zal worden,net zoals in Sauerland
Ik zie er al naar uit en hoogstwaarschijnlijk,zoals vorig jaar ook,terug van de partij.
Grtz
Geert
awel Wilde Kat; hotelleke tijdens jaarfeest... hotelleke voor de kurventoer... naar de Limburg komen voor de clubavond (altijd méér dan welkom trouwensWild Cat schreef:...
Jaja, we zullen da es komen testen zie!!![]()
Heb mijn kamerke voor zaterdagavond al gereserveerd!!![]()
nie meer geire thuis precies
denk dat ik ook afkom zondag; een rit van Philippe en Mozes... 'k hem die mannen in Sauerland katoen zien geven op de moto (allez, Mozes vooral ook in de bar, maar da's een ander verhaal), amai zunne!
Gert
-
GSrijder
- Contacteer:
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Ah,da s goed nieuws,Gert.GertH schreef:
denk dat ik ook afkom zondag; een rit van Philippe en Mozes... 'k hem die mannen in Sauerland katoen zien geven op de moto (allez, Mozes vooral ook in de bar, maar da's een ander verhaal), amai zunne!
Gert
Zie ik U daar wel terug en natuurlijk blij om te horen da mé U en de moto alles terug in orde is
Vond 't ook grappig om te zien hoe Mozes in Sauerland altijd moest stoppen om z'n roadbook in z'n tanktas te versteken vooraleer hij de rit steeds verder kon aanvatten...
See ya sunday.
Geert
Dat doet hij altijd. Anders is hij ook veel te vroeg aan het eindpuntGeert KR schreef:Vond 't ook grappig om te zien hoe Mozes in Sauerland altijd moest stoppen om z'n roadbook in z'n tanktas te versteken vooraleer hij de rit steeds verder kon aanvatten...![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Nahoj
misschien ben ik daar
want nu dat ik in de koerswereld zit :s
want nu dat ik in de koerswereld zit :s
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
of vraag aan RBee dat hij een mailtje naar uw vrouwtje stuurtGSrijder schreef:En ze voorspellen een droge dag volgens deze website.
Nu enkel nog wat goede punten halen.
doet dat bij mj ook met succes
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Daar kan ik mij al zeker iet bij voorstellen want in Sauerland hanteerde hij zeker en vast geen slakkegangetjeWimLT schreef: Dat doet hij altijd. Anders is hij ook veel te vroeg aan het eindpunt
Om den boel hier een beke aan te steken,wordt er door de mannen van rond het Antwerpse/Lierse/Mechelse/... ergens afgesproken?
Bijvoorbeeld de oprit van Massenhoven (E313)???
'T is maar een vraagske,hé....
Grtz
Geert
Zolang ze u nog op de hoogte brengt is het niet erg hé.Tricky alias Zeppe schreef:of vraag aan RBee dat hij een mailtje naar uw vrouwtje stuurtGSrijder schreef:En ze voorspellen een droge dag volgens deze website.
Btw: Ik er weer eentje gestuurd.
-
21#Joeri
Wij komen ook af maar maken er een weekend van vanaf vrijdag. Nog een goed hotelletje vinden in de buurt.
Cya Sunday
Cya Sunday
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Voor deze rit heefd Mozes geen roadbook nodig,hij kent hem vanbuiten.Geert KR schreef:Ah,da s goed nieuws,Gert.GertH schreef:
Gert
Zie ik U daar wel terug en natuurlijk blij om te horen da mé U en de moto alles terug in orde is![]()
Vond 't ook grappig om te zien hoe Mozes in Sauerland altijd moest stoppen om z'n roadbook in z'n tanktas te versteken vooraleer hij de rit steeds verder kon aanvatten...![]()
See ya sunday.
Geert
Maar hij weet nog niet met welk voertuig hij gaat rijden,zijn K1200GT is in herstelling.
Met die K75 van zondag ziet hij niet meer zitten,daar vangt hij te veel wind op.
Mozes heefd ook een kamer gereserveerd in het hotel van de vertrekplaats,dus ambiance
zal er ook zijn zaterdagavond.
Hey Geert. Thanks, alles idd weer bij het oude. Hoe vergaat het jou nu, sinds je met een GS rijdt? Ben je'm al wat gewend? Tot zondag!Geert KR schreef:Ah,da s goed nieuws,Gert.GertH schreef:
Gert
Zie ik U daar wel terug en natuurlijk blij om te horen da mé U en de moto alles terug in orde is![]()
Vond 't ook grappig om te zien hoe Mozes in Sauerland altijd moest stoppen om z'n roadbook in z'n tanktas te versteken vooraleer hij de rit steeds verder kon aanvatten...![]()
See ya sunday.
Geert
PS: gaat je wederhelft mee achterop, of breng je Louis weer mee
G
ipv mijn vrouw te stalken,RBee schreef:Zolang ze u nog op de hoogte brengt is het niet erg hé.Tricky alias Zeppe schreef:of vraag aan RBee dat hij een mailtje naar uw vrouwtje stuurtGSrijder schreef:En ze voorspellen een droge dag volgens deze website.
Btw: Ik er weer eentje gestuurd.
waar blijven die foto's van "de Zeeuw"?
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Nog ni wakker zekerTricky alias Zeppe schreef: ipv mijn vrouw te stalken,
waar blijven die foto's van "de Zeeuw"?
GertH schreef:Hey Geert. Thanks, alles idd weer bij het oude. Hoe vergaat het jou nu, sinds je met een GS rijdt? Ben je'm al wat gewend? Tot zondag!Geert KR schreef:Ah,da s goed nieuws,Gert.GertH schreef:
Gert
See ya sunday.
Geert
PS: gaat je wederhelft mee achterop, of breng je Louis weer mee?
G
K heb 't haar al gevraagd of ze mee gaat maar ze wilt bij de kindjes blijven,dus...zal ik er duoloos aan komen.
De GS bevalt mij wel,nog wel wa wennen want na amper 2500 kilometerkes en meer dan 30.000 kilometerkes mé de beide K's afgehaspeld,is er nog altijd een kleine
gewenningsperiode.
Maar da zal wel lukken zekers ...
Louis heb ik ni meer gehoord tot vorige vrijdag.
Had 'm vorige zondag proberen warm te maken voor een rit mr aan z'n reactie te merken was hij blijkbaar ni in de stemming.
K zal 'm nog een berichtke sturen voor deze zondag en zien of hij reageert.
Meer kunnen we ni doen,hé Gert.
K ben is kurieus of er nog wa bekend volk mee bolt die wij bijvoorbeeld in Sauerland hebben mogen leren kennen.
Hopelijk wel mr wij zien elkaar al zeker en vast in het geliefde Eifelgebied
Grtz
Geert
he geert ik zal is proberen om de witte warm te maken voor een riteke im eifeler laat nog iets horen groetjes 
boxer cup rm schreef:he geert ik zal is proberen om de witte warm te maken voor een riteke im eifeler laat nog iets horen groetjes
Ahh Rudy,da zou is fantastisch zijn.
Hopelijk reageert m positief en zijn jullie van de partij.
Laat 't maar weten
Groetjes
Geert
komt wel goed denk ik. Kris (Wild Cat aka Wifi) zal er blijkbaar ook zijn, zij was er ook bij in Sauerland. En ik vermoed dat Jos en Guido (de twee die botsautootje speelden in Sauerland) ook wel eens van de partij zouden kunnen zijn. Als de weerberichten blijven wat ze nu zijn, zal er wel een pak volk op af komen.Geert KR schreef: ...
K ben is kurieus of er nog wa bekend volk mee bolt die wij bijvoorbeeld in Sauerland hebben mogen leren kennen.
Hopelijk wel mr wij zien elkaar al zeker en vast in het geliefde Eifelgebied![]()
Grtz
Geert
G
Sjust berichtje gehad en een grote kans dat Louis ook van de partij is alleen heeft hij al gewaarschuwd voor de flitsgrage Duitse politieGertH schreef:komt wel goed denk ik. Kris (Wild Cat aka Wifi) zal er blijkbaar ook zijn, zij was er ook bij in Sauerland. En ik vermoed dat Jos en Guido (de twee die botsautootje speelden in Sauerland) ook wel eens van de partij zouden kunnen zijn. Als de weerberichten blijven wat ze nu zijn, zal er wel een pak volk op af komen.Geert KR schreef: ...
Hopelijk wel mr wij zien elkaar al zeker en vast in het geliefde Eifelgebied![]()
Grtz
Geert
G
Ach,zolang we er een funday van kunnen maken,hé
Grtz
Geert