BMW kledij--Garantie??
Moderator: GVN
-
Cindy
BMW kledij--Garantie??
Kort verhaal...BMW pro-rally2 pak, 1/2 jaar oud,ritssluiting van vest stuk.
Binnen bij dealer en krijg rekening gepresenteerd van 30 euro.
Vlgs de dealer is de vest naar BMW-duitsland geweest voor herstelling,ben ze ongeveer 20 dagen kwijt geweest.
Dealer beweert dat dit geen garantie is terwijl ikzelve van andere mensen heb gehoord dat ze zelfs een nieuwe vest kregen.
Bij confrontatie tegen de dealer dat ik toch wel van mening was dat dit een garantiegeval betrof kreeg ik de medewerking van deze dat hij het wel ging oplossen,dus heb niets moeten betalen.Maar nu mijn vraag op deze kwestie.... hoe zit het dan wel juist in elkaar als het op een garantie claim aankomt op BMW-kledij want geef toe het is geen goedkope brol.
Ondertussen is de ritssluiting van de airlow ook naar de haaien.
In de herstelde jas blijk nu ook een gans andere ritssluiting te zitten dan de originele....niet boos om...ziet er me veel steviger/degelijker uit.
Iemand die mij hierover "juiste" info kan verlenen?
Binnen bij dealer en krijg rekening gepresenteerd van 30 euro.
Vlgs de dealer is de vest naar BMW-duitsland geweest voor herstelling,ben ze ongeveer 20 dagen kwijt geweest.
Dealer beweert dat dit geen garantie is terwijl ikzelve van andere mensen heb gehoord dat ze zelfs een nieuwe vest kregen.
Bij confrontatie tegen de dealer dat ik toch wel van mening was dat dit een garantiegeval betrof kreeg ik de medewerking van deze dat hij het wel ging oplossen,dus heb niets moeten betalen.Maar nu mijn vraag op deze kwestie.... hoe zit het dan wel juist in elkaar als het op een garantie claim aankomt op BMW-kledij want geef toe het is geen goedkope brol.
Ondertussen is de ritssluiting van de airlow ook naar de haaien.
In de herstelde jas blijk nu ook een gans andere ritssluiting te zitten dan de originele....niet boos om...ziet er me veel steviger/degelijker uit.
Iemand die mij hierover "juiste" info kan verlenen?
Laatst gewijzigd door Cindy op 08 okt 2010, 03:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bmwfreakske
Re: BMW kledij--Garantie??
Ik kan je alleen maar zeggen dat ik hetzelfde heb meegemaakt,de vest was dus niet bij bmw binnengedaan maar in een winkel waar ze herstellingen doen....ook andere rits.
Ik heb zelfs een vermoeden bij welke dealer je bent geweest.
Andalousie 09/2018
-
Cindy
Dit vermoeden kreeg ik dus ook daar ik te horen kreeg bij navraag of de jas nog niet terug was dat de ritssluiting nog besteld moest worden en dat het daarom nog iets langer kon duren...heb daar totaal geen probleem mee maar als dit zo blijkt , is het dan zo moeilijk voor een dealer om deze "schade" aan bmw zelf te presenteren en hun een oplossing voor deze te vragen ? Of moet ik mezelf hierbij de vraag stellen dat een dealer zo weinig mogelijk problemen ( lees schadegevallen) aan de garantiedienst mag doorgeven?bmwfreakske schreef:Ik kan je alleen maar zeggen dat ik hetzelfde heb meegemaakt,de vest was dus niet bij bmw binnengedaan maar in een winkel waar ze herstellingen doen....ook andere rits.
-
bmwfreakske
Kledij ligt moeilijk denk ik,made in één of ander Aziatisch land.
Verzendingskosten.van dealer naar invoerder...naar Duitsland..wachttermijnen..
Beste oplossing voor klant is natuurlijk dat deze ze zo snel mogelijk terug krijgt wat ik positief vind,langs de andere kant er een prijskaartje aanhangen deugd niet.
Ik had mijn vest wel iets sneller terug.
Beste oplossing voor klant is natuurlijk dat deze ze zo snel mogelijk terug krijgt wat ik positief vind,langs de andere kant er een prijskaartje aanhangen deugd niet.
Andalousie 09/2018
-
John
- Contacteer:
Mag ik vragen om welke "dealer" het gaat?
(mag via PB hoor!)
(mag via PB hoor!)
-
Cindy
Volledig mee eens.... maar zou toch graag willen weten of er effektief garantie bestaat op het merkgebonden kledij al dan niet?? want indien ik mij herinnerde heeft de vrouw van de zaakvoerder me toch bevestigd dat dit in eerste instantie garantie betrof....
-
bmwfreakske
-
®win
- Contacteer:
Dat is precies de reden waarom ik Rukka ben gaan dragen. De rits van de broek was na bijna 5 jaar versleten. Broek werd door de dealer naar de fabriek gestuurd en er is kostenloos een nieuwe rits ingezet.
Geen discussie voor mij van welk merk het volgende pak wordt.
Geen discussie voor mij van welk merk het volgende pak wordt.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Mijn Ralley Pro 2 pack is made in Italy....bmwfreakske schreef:Kledij ligt moeilijk denk ik,made in één of ander Aziatisch land.

-
Jan en Greet
Ja,Frank,je hebt dan ook maar alleen de rits betaald hé. 
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
-
patrickvandenbranden
Jullie zijn niet de enigste gevalllen. Er worden veel jaasen teruggebracht vanwege problemen met de ritssluiting. Het werd reeds gemeld aan Bornem. Hopelijk luisteren ze en geven ze het door aan onze vrieneden in Duitsland. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat mijn schoonbroet tweemaal een nieuwe jas heeft gekregen. Dus toch goede service maar in feite voor de prijs mag er toch betere kwaliteit geleverd worden. Rukka is inderdaad van een ander kaliber. oerdegelijk maar duur... (Bmw is ook duur)
De rits van mijn tourguardjas, reeds buiten garantie, heb ik binnengebracht bij Cre-ateljee in Duffel. Zeer vriendelijke bediening. Wat het resultaat betreft moet ik afwachten tot woensdag. M
aar het zag er mij op het eerste zicht betrouwbaar uit.
De rits van mijn tourguardjas, reeds buiten garantie, heb ik binnengebracht bij Cre-ateljee in Duffel. Zeer vriendelijke bediening. Wat het resultaat betreft moet ik afwachten tot woensdag. M
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer