Gefeliciteerd Philip (Motoblog) met je nieuwe job.
Moderator: GVN
Gefeliciteerd Philip (Motoblog) met je nieuwe job.
Ik voelde al nattigheid toen ik de advertentie las voor de openstaande betrekking van verkoper bij Motocare. Je foto ontbrak ook bij het team van Motocare te Diest. Vanmorgen bij Motocare langsgeweest voor nieuwe Pilot Road II voor de K.
Ongetwijfeld een enorm verlies voor Motocare om zo iemand te verliezen !!! Van een allround iemand gesproken, stilaan een monument in Vlaanderen.
Ben wel blij dat je voor een heel sterk team gekozen hebt : Point 2 gevestigd te Paal en Leuven. Heel goeie ervaringen mee.
Absolute aanrader. Nogmaals gefeliciteerd en succes in je nieuwe functie !!!
Ongetwijfeld een enorm verlies voor Motocare om zo iemand te verliezen !!! Van een allround iemand gesproken, stilaan een monument in Vlaanderen.
Ben wel blij dat je voor een heel sterk team gekozen hebt : Point 2 gevestigd te Paal en Leuven. Heel goeie ervaringen mee.
Absolute aanrader. Nogmaals gefeliciteerd en succes in je nieuwe functie !!!
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
Re: Gefeliciteerd Philip (Motoblog) met je nieuwe job.
Had het deze week allemaal al gezien op Facebook, maar ook langs deze weg wil ik Philippe gerust een keertje feliciteren 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Bedankt. Ik blijf echter ook nog freelance werken en behoudt mijn perskaart. Desalniettemin verdiep ik me graag in navigatie in het algemeen en buig over een goede kennis om mijn mannetje daar te staan. Point2 is zonder meer erg goed aangeschreven, echt op mijn buik geschreven. Ik kan nog niet te veel kwijt, maar in 2011 staan er nog een paar leuke verrassingen voor de boeg.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
adjuvo
Waar ge ook zit in de toekomst ... we houden U in de gaten ! 
All the best en doe ze daar de complimenten van mijnentwege bij Point2 !
All the best en doe ze daar de complimenten van mijnentwege bij Point2 !
Veel geluk met je nieuwe job Philip, ik ga je wel missen bij motocare voor je vakkundige uitleg en vriendelijk woordje bij elk bezoek 
-
chocoladepitje
- Contacteer:
Hoi Philippe,
Van harte gefeliciteerd en je know-how zal je zonder twijfel goed kunnen toepassen bij je nieuwe werkgever.
We houden je website verder in'oog.
Toi, toi,
Nadje en Patje
Van harte gefeliciteerd en je know-how zal je zonder twijfel goed kunnen toepassen bij je nieuwe werkgever.
We houden je website verder in'oog.
Toi, toi,
Nadje en Patje
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
-
Cindy
van mij ook gefeliciteerd....ook aan al de andere mensen die ooit een job vonden,vader/moeder/oma/opa werden,degene die jarig waren, aan al de anderen die een zaak hebben/beginnen en alles/iedereen wat/die ik eventueel nog vergeten ben
-
Kries
Cindy schreef:van mij ook gefeliciteerd....ook aan al de andere mensen die ooit een job vonden,vader/moeder/oma/opa werden,degene die jarig waren, aan al de anderen die een zaak hebben/beginnen en alles/iedereen wat/die ik eventueel nog vergeten ben
Maar ...hopelijk gelukkig in je nieuwe uitdaging.