Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Dirk 9700
Berichten: 691
Lid geworden op: 23 mei 2005, 18:43
Woonplaats: Oudenaarde
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Dirk 9700 »

Prachtige rit, we hebben ervan genoten !! :thumleft:
Bedankt Mozes en Philippe

Dirk en Fabienne

Foto's hier
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
Wild Cat
Berichten: 359
Lid geworden op: 09 feb 2005, 10:41
Locatie: Wilirijk

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Wild Cat »

Ook net terug van idd een prachtige rit! En da weer jongens! Nen dikke merci aan diegene die da besteld heeft. :wink:
Ook ne merci aan het gezelschap van gisterenavond! 'T was vree gezellig!
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat


"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Alain GS
Berichten: 422
Lid geworden op: 05 jun 2005, 00:58
Locatie: Gent Statie (<GS !)

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Alain GS »

Het was bitterrrrrr koud deze morgen en de laagstaande zon was verblindend zo even vóór achten, maar de eigenlijke rit was prima van in het begin.
Dank aan mijn metgezellen uit Evergem, Sleidinge en Moerbeke ! Het tempo was helemaal ok ! Tot een volgende ! :wink:
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... :))
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door MOTOBLOG »

Was tof, en prachtig weer, mooie afsluiter. Effekes achteraan gereden bij de gasten maar den John reed van het roadbook af en daarna de gasten niet meer terug gezien. Dan maar aangepikt bij de Ronald, Pat en Nadine. Merci voor de toffe rit.
chocoladepitje
Berichten: 148
Lid geworden op: 29 okt 2005, 18:40
Locatie: Wilrijk-Antwerpen
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door chocoladepitje »

Het waren weer mooie baantjes (zoals we gewend zijn van Mozes en Philippe). We konden, spijtig genoeg, niet afsluiten in Malmedy, want we waren just-in-time om onze kids af te halen. Toch blij dat we de rit helemaal hebben uitgereden. Via deze weg willen we Ronald en Philippe bedanken voor het gezelschap. Was tof dat jullie ons tegemoet zijn gekomen!!
fotoke's klikerdeklik
Ciao!
Nadje en Patje
Laatst gewijzigd door chocoladepitje op 11 okt 2010, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
The mind is like a parachute, it only functions when its open.

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door WimLT »

MOTOBLOG schreef:Was tof, en prachtig weer, mooie afsluiter. Effekes achteraan gereden bij de gasten maar den John reed van het roadbook af en daarna de gasten niet meer terug gezien. Dan maar aangepikt bij de Ronald, Pat en Nadine. Merci voor de toffe rit.
Probleem was die versperring in Bülingen ! Op dat moment reed Rusor voor een grote groep waaronder wijzelf. Bij het zien van dat bord keerde die meteen om met het commentaar dat daar geen doorkomen aan was. Héél die groep keerde dus braaf de voorsteven en begon aan een alternatief. Bleek achteraf dat voor de rest daar iedereen tot de laatste gewoon is door gereden en niks aan de hand. Daardoor natuurlijk volledig het contact kwijt met de achterban :roll:

Voor de rest idd een fantastische rit en even later het geluk gehad om te kunnen aansluiten bij ritorganisator Mozes himself en zijn broer Dirk. Fantastisch voordeel natuurlijk, want die kende de rit uiteraard als zijn broekzak en toen was het gewoon lekker vlammen tot in Malmedy. De weergoden waren ons dit jaar, in tegenstelling tot vorig jaar, wél goed gezind wat echt de kers op een fantastische taart werd. Philippe en Mozes formidabel bedankt voor deze suppermooie seizoensafsluiter. Voor mij toch althans. Volgende week nog wel de farwest rit, maar die zal ik moeten laten passeren wegens zware feestelijkheden de avond voordien :drunken:

Ook dank aan alle medevluchters die er samen een voortreffelijke dag van hebben gemaakt 8-)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door GSrijder »

Afbeelding

Hebben daar in 2008 ook al iets gaan eten in dit hotel/restaurant toen we terugkwamen van Sauerland.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door John »

Hier een stukje uit de pracht van een rit! Samen met het weer dat deze keer goed gezind was :grin:
Merci hé Moke, Flip :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=TDPTJdIaW1I[/video]

(Schijnbaar iets met de klank niet juist in het begin :twisted: )
chocoladepitje
Berichten: 148
Lid geworden op: 29 okt 2005, 18:40
Locatie: Wilrijk-Antwerpen
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door chocoladepitje »

Mercie Moke en Flip!!!
We hebben genoten!!!!
:cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
The mind is like a parachute, it only functions when its open.

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
ludo V E
Berichten: 314
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door ludo V E »

bedankt voor de mooie rit jongens , en wim ik was het die achter je reed toen jullie van EUPEN op de snelweg richting huiswaards reden , ben in GEEL-ZUID (afrit 24) van de snelweg gegaan om na nog een kapelleken (vaste tussenstop) huiswaards te rijden .
groeten ludo v e
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
deschutter
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 okt 2009, 10:24
Locatie: burcht

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door deschutter »

Nen dikke proficiat en een dikke merci voor de organisatie, geweldig geamuseerd vandaag.

TOPPIE :grin: :grin:

Yves.
Pollt
Berichten: 196
Lid geworden op: 11 dec 2007, 21:27
Locatie: Eksaarde

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Pollt »

Prachtige rit, mooi weer en goed gezelschap, ik heb er van genoten .grt Pol
CarlB
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 aug 2009, 17:05
Locatie: Duffel

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door CarlB »

Mozes en philippe, bedankt voor de mooie rit...kurventour, deze heeft zijn naam niet gestolen, den ene bocht achter den andere, fantastisch. Toen Mozes en zijn broer ons voorbij reden, pikte John en zijn medevluchters aan,(ik was er één van) en toen ging het tempo de hoogte in, grensverleggend..........'k heb mijn FJR serieus plat moeten leggen.
Natuurlijk hadden we ook prachtig weer wat deze rit nog aangenamer maakte, voor herhaling vatbaar, volgend jaar!!

ook bedankt aan de toffe ploeg waar we mee reden vandaag, thx guys

groeten
CarlB
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Garmin ZUMO 660 - Xenon
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door WimLT »

ludo V E schreef:bedankt voor de mooie rit jongens , en wim ik was het die achter je reed toen jullie van EUPEN op de snelweg richting huiswaards reden , ben in GEEL-ZUID (afrit 24) van de snelweg gegaan om na nog een kapelleken (vaste tussenstop) huiswaards te rijden .
Ludo 't was even raar dat jij vanachter uit kwam daar op de E40. Anders gereden dan wij in ieder geval. Tof dat je even langszij kwam om je bekent te maken :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door RBee »

Zeer toffe rit, goed gezelschap, prachtig weer.
@ Phillippe: Het file filtreren ging me net iets te vlot. :wink:

Fototjes zijn nog aan het laden, dus weldra te bekijken.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door John »

WimLT schreef:
ludo V E schreef:bedankt voor de mooie rit jongens , en wim ik was het die achter je reed toen jullie van EUPEN op de snelweg richting huiswaards reden , ben in GEEL-ZUID (afrit 24) van de snelweg gegaan om na nog een kapelleken (vaste tussenstop) huiswaards te rijden .
Ludo 't was even raar dat jij vanachter uit kwam daar op de E40. Anders gereden dan wij in ieder geval. Tof dat je even langszij kwam om je bekent te maken :wink:
Tiens! Ik heb alleen maar ne GS in mijn spiegels gezien!
ludo V E
Berichten: 314
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door ludo V E »

ja wim , ik had een tussenstop gemaakt in KEULEN (tanken dats 24) juist voor de snelweg ,vond het in MALMEDY een beetje te druk vandaar .
PS: het groeten was met alle plezier gedaan .en john ik wist niet dat gij het was bij de wim (ex politie motor langs achter gezien) .
ludo
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door John »

Nog een filmke (met weer dat probleem van geruis in het begin :twisted: )
http://www.youtube.com/watch?v=qfZUn6irAbI[/video]
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door WimLT »

John schreef:Nog een filmke
Dit is een privévideo. Denk eraan om het vriendverzoek van de afzender te accepteren als deze video naar je is verstuurd :shock:

Intussen aangepast, zie ik. Je had best wat dichter achter me mogen rijden :wink:
Laatst gewijzigd door WimLT op 11 okt 2010, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Geert_GS
Berichten: 407
Lid geworden op: 07 apr 2009, 20:40
Locatie: tegen het Mechelse stadje

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Geert_GS »

Awel,echt weer een superclubrit achter de rug.
Spijtig genoeg,voor mij mocht die blijven duren want het was genieten van de eerste meter tot de laatste.

Mozes & Phlippe.

Ne dikke proficiat en ne welgemeende "dank U" voor de prachtige rit doorheen het Eifelgebied.
Was gistermorgent met Bieke Louis uit onze thuishaven vertrokken om naar het startpunt te rijden.

De zon stond laag,dus in het begin was het soms letterlijk blindrijden.
Bij het vertrekpunt zat de sfeer er reeds goed in.

Bieke Louis was de koptrekker van onze hoop en het tempo ging dus lekker de hoogte in :grin:
Samen vertrokken met Gert,Yves en Rudy en daarna pikten Luc,Karolien & Inge mee aan.

Was weeral een zalige compagnie en geloof mij vrij,de vrouwkes moesten ni onderdoen,se 8-) :lol:

Louis,Yves,Gert,Karolien,Luc,Inge,Rudy...
Bedankt voor Jullie gezelschap,ik heb er uitermate van genoten.
Da kan ook ni anders mé zo'n gezellige compagnons. :thumright:

Na de eindstop in Malmedy nog samen mé Louis en Yves wa binnendoorwegskes mé gezwinde bochtjes gedaan,fun :thumright:
Met gevolg,we hebben maar maximum een 10tal kilometerkes op de E40 gereden,tot aan de afrit van Leuven.

Nog in Herent een smakelijke avondmaal verorberd om daarna afscheid van Yves te nemen.
Daarna terug huiswaarts mé dorpsgenoot "Bieke Louis" .

Om 20 uur thuis gearriveerd,voldaan van de rit en nu al spijt da die mooie zonnige superclubrit al voorbij is.

Spijt dat het seizoen op zijn einde loopt maar zal in de winter blijven door rijden,alleen maar om de GS beter te leren kennen :-P

Grtz

Geert
GertH
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 feb 2009, 23:10
Woonplaats: Zonhoven
Locatie: Limburg

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door GertH »

Geert KR schreef:Awel,echt weer een superclubrit achter de rug.
Spijtig genoeg,voor mij mocht die blijven duren want het was genieten van de eerste meter tot de laatste.

Mozes & Phlippe.

Ne dikke proficiat en ne welgemeende "dank U" voor de prachtige rit doorheen het Eifelgebied.
Was gistermorgent met Bieke Louis uit onze thuishaven vertrokken om naar het startpunt te rijden.

De zon stond laag,dus in het begin was het soms letterlijk blindrijden.
Bij het vertrekpunt zat de sfeer er reeds goed in.

Bieke Louis was de koptrekker van onze hoop en het tempo ging dus lekker de hoogte in :grin:
Samen vertrokken met Gert,Yves en Rudy en daarna pikten Luc,Karolien & Inge mee aan.

Was weeral een zalige compagnie en geloof mij vrij,de vrouwkes moesten ni onderdoen,se 8-) :lol:

Louis,Yves,Gert,Karolien,Luc,Inge,Rudy...
Bedankt voor Jullie gezelschap,ik heb er uitermate van genoten.
Da kan ook ni anders mé zo'n gezellige compagnons. :thumright:

Na de eindstop in Malmedy nog samen mé Louis en Yves wa binnendoorwegskes mé gezwinde bochtjes gedaan,fun :thumright:
Met gevolg,we hebben maar maximum een 10tal kilometerkes op de E40 gereden,tot aan de afrit van Leuven.

Nog in Herent een smakelijke avondmaal verorberd om daarna afscheid van Yves te nemen.
Daarna terug huiswaarts mé dorpsgenoot "Bieke Louis" .

Om 20 uur thuis gearriveerd,voldaan van de rit en nu al spijt da die mooie zonnige superclubrit al voorbij is.

Spijt dat het seizoen op zijn einde loopt maar zal in de winter blijven door rijden,alleen maar om de GS beter te leren kennen :-P

Grtz

Geert
Ha de Geert sè. Hebben de bokes nog gesmaakt gisteren?

Wij hebben eerst nog wat kilometers gemaakt alvorens in Mahlberg ne dikke schnitzel te verorberen. Het restaurant lag een 100m van de route af, jullie zijn ons dus voorbijgereden. Zodoende hebben we de laatste kms afgehaspeld met Luc op kop en Karolien, Chris en ik in zijn kielzog. En de Luc wou blijkbaar op tijd in Malmedy aankomen :grin: 't ging vrij vlot.

Die GS gaat u precies toch beter af als die K, hé, of vergis ik me?

'k was toch blij dat ik in de voormiddag vlak achter Louis hing zunne; zo'n tempo, pfff; vanaf de 4e of 5e in de groep moet er toch serieus aan het gas gesleurd geweest zijn om die gaten weer dicht te krijgen. 't is mij trouwens nog altijd een raadsel hoe de Louis met dat tempo kon gangmaken met de laagstaande zon die het zicht toch regelmatig belemmerde.

Perfecte dag gehad met mooi weer, geweldige rit en plezant volk. Wat moet da nog meer zijn?

gr. G
Geert_GS
Berichten: 407
Lid geworden op: 07 apr 2009, 20:40
Locatie: tegen het Mechelse stadje

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Geert_GS »

GertH schreef:
Ha de Geert sè. Hebben de bokes nog gesmaakt gisteren?

Wij hebben eerst nog wat kilometers gemaakt alvorens in Mahlberg ne dikke schnitzel te verorberen. Het restaurant lag een 100m van de route af, jullie zijn ons dus voorbijgereden. Zodoende hebben we de laatste kms afgehaspeld met Luc op kop en Karolien, Chris en ik in zijn kielzog. En de Luc wou blijkbaar op tijd in Malmedy aankomen :grin: 't ging vrij vlot.

Die GS gaat u precies toch beter af als die K, hé, of vergis ik me?

'k was toch blij dat ik in de voormiddag vlak achter Louis hing zunne; zo'n tempo, pfff; vanaf de 4e of 5e in de groep moet er toch serieus aan het gas gesleurd geweest zijn om die gaten weer dicht te krijgen. 't is mij trouwens nog altijd een raadsel hoe de Louis met dat tempo kon gangmaken met de laagstaande zon die het zicht toch regelmatig belemmerde.

Perfecte dag gehad met mooi weer, geweldige rit en plezant volk. Wat moet da nog meer zijn?

gr. G

Hey Gert.

Awel,de GS begint mij beter en beter te liggen en heb nog wa nuttige tips van Louis en Yves gekregen aangaande de tweecilinder boxermotor. :wink:
De motorrem van een tweecilinder is toch een pak heviger dan die van de K reeks viercilinder.
3x toch een slippend achterwiel gehad mar da kon de pret ni derven. :lol:

Ja,de bokes hebben gesmaakt,persoonlijk had ik wel een beetje spijt dat de groep na het etentje in 2 was gesplit maar ik begrijp maar al te goed dat jullie maag ook moest gevuld worden :grin:

Maar da komt wel goed mé één van de volgende clubritten :thumleft:

Ook nog van Louis de tip gekregen om eens een rijvaardigheidscursus te volgen in Tongeren en dat zal ik zeker en vast eens doen.
Dan kunnen we nog meer genieten van het Eifelgebied en de volgende Kürventoerkes. :grin:

Groetjes en hopelijk tot zeer binnekort,mateke.

Grtz

Geert
Wild Cat
Berichten: 359
Lid geworden op: 09 feb 2005, 10:41
Locatie: Wilirijk

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Wild Cat »

Geert KR schreef:Bieke Louis was de koptrekker van onze hoop en het tempo ging dus lekker de hoogte in :grin:
Samen vertrokken met Gert,Yves en Rudy en daarna pikten Luc,Karolien & Inge mee aan.
Was weeral een zalige compagnie en geloof mij vrij,de vrouwkes moesten ni onderdoen,se 8-) :lol:
Louis,Yves,Gert,Karolien,Luc,Inge,Rudy...
Bedankt voor Jullie gezelschap,ik heb er uitermate van genoten.
Da kan ook ni anders mé zo'n gezellige compagnons. :thumright:
Hey Geert, jij ook merci voor het gezelschap! FYI, 't is idd Chris en nie Inge! :wink:
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat


"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Yves GSA
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2005, 20:18
Locatie: Herent

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Yves GSA »

Geert Kr, Gert H en CO

yep, het was weerom de moeite die rit en vooral om nog eens mensen terug te zien die Sauerland hadden meegedaan.
Wild Cat, diene 1200S gaat u zo goed af, prima keuze.
De middagpauze haalde de groep uit elkaar maar goed, iedereen moet eten. Ik denk dat ik jullie net heb zien toekomen in Malmedy toen Louis, Geert en ikzelf zijn vertrokken via binnenbaantjes naar leuven.
Rudy is via de autosnelweg gereden maar wij kozen voor nog 2u plezier naar Huy, Hannuit en dan nog tot Tienen binnendoor.

Tot de volgende stevige rit

Mijne (reserve) 100GS PD bewijst dat ge mij zo ne bak ook perfect kunt gassen en het ging vooruit, dat is wel zeker.

Louis had nog dolemieten poeder in zijne naftbak steken denk ik, of was het kerosine ?

Groetjes
Yves
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)

-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
Wild Cat
Berichten: 359
Lid geworden op: 09 feb 2005, 10:41
Locatie: Wilirijk

Re: Kürventour III im Eifeler Naturpark 10 oktober

Bericht door Wild Cat »

Horaetsyus schreef:Wild Cat, diene 1200S gaat u zo goed af, prima keuze.
Hey Yves, diene K1200S was wel mijne vorige motor he! Nu is het R1200GSA! :-?
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat


"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Plaats reactie