Salu.
Chris.
Moderator: GVN
Dan is dat heel recent gewijzigd. Tot voor kort was het minimumbedrag per voertuig (moto, auto allemaal hetelfde) bij RACB 15000 ballen. Geen kat die daar nog ging voor de moto natuurlijk want bij ADAC was het 5 keer minder. Dat was voor mij ook de reden om ADAC te nemen en niet RACB.Rone schreef:Ik heb mijn Carnet via de RACB.
BMW XChallenge van 2007
Niet tegenstaande ik zelf een woning bezit diende ik daarbij ook nog iemand anders te vinden die zijn woning in borg wou stellen. Omdat ik daar niemand zou willen mee lastigvallen heb ik dus ook 150% borg gestort.
Heb waarde 3000 € ingevuld en dus 4500 € borg gestort.
Ik bedoelde een waarborg van minimum 15000, ongeacht de waarde van het voertuig...Frederikw schreef:In 2006 heb ik een waarde opgegeven van 10.000€ voor een Toyota Landcruiser. Daar hebben ze toch niets van gezegd.
Klopt. Heb geïnformeerd bij de bank en alles bij elkaar gerekend kwam het goedkoper uit voor mij om het bedrag van 4500 euro gewoon te storten.Frederikw schreef:Ge moet trouwens niet storten op hun rekening. Een bankwaarborg mag ook.
Laurence Janssens is inderdaad een heel vriendelijke en zeer behulpzame dame.Frederikw schreef:Het beste is van die mensen eens op te bellen (indertijd zijn wij geholpen door mevrouw Laurence Janssens) en ze leggen u alles perfect uit. Ik zou geen tijd verliezen met mailtjes sturen, de beller is sneller
Bij mij hebben ze die gewoon netjes aangetekend opgestuurd hoor.Chris Wils schreef:Het zou in orde komen via de ADAC, de borg voor de Harley(geen 15.000€ waarde meer bij vertrek) is 1.500€. Ik moet enkel nog een afspraak maken om in April eens tot in Munchen te rijden er daar de Carnet in te vullen en mee te brengen.
We zien wel.
Salu.
Chris.