Pssst : ik doe da opzettelijk!!!Tricky alias Zeppe schreef:Plezant hé, op goed 2 of 3 ritten na heb ik ze allemaal meegereden.
Nu zondag moet ik helaas mijn "kat" sturen,
en nu gaat gij komen![]()

Mss op jaarfeest of stuur je daar ook je kat?

Moderator: GVN
Pssst : ik doe da opzettelijk!!!Tricky alias Zeppe schreef:Plezant hé, op goed 2 of 3 ritten na heb ik ze allemaal meegereden.
Nu zondag moet ik helaas mijn "kat" sturen,
en nu gaat gij komen![]()
omdat ge het zo vriendelijk vraagt :johanelsie schreef:fotograafje spelen is leuk, maar nu heb ik geen foto van mezelf!
zeg nu nog eens dat ik een ego ben!
't is ne goeie die het zegt : IK kom naar de rit en z'is d'er nie! Boehoe!Tricky alias Zeppe schreef:omdat ge het zo vriendelijk vraagt :johanelsie schreef:fotograafje spelen is leuk, maar nu heb ik geen foto van mezelf!
zeg nu nog eens dat ik een ego ben!
ik zeg : "gij zijt een ego"
Bedankt voor het aanbod Bart, maar het zal nu Zondag spijtig genoeg niet lukken!IRON GONZO schreef:dat is jammer jakke.
als je wil en kan, kan je zondag 10 oktober met mij mee deze route doen (licht gewijzigd)
Als dat het café in Emmadorp is, moet je beslist eens terug gaan.jotul schreef:Ook het café nam blijkbaar een rustdag, we gunnen het hen......
ik weet dat het altijd rustig toeren is daar.jotul schreef:Door omstandigheden slechts vandaag met junior de rit gereden.
Het was mooi, vooral de dijken en de winderige polders.
Hebben er van genoten.
We waren wel helemaal alleen, maar toch best te pruimen.
Ondertussen waren ze er wel in geslaagd om ons twee keer een wegomlegging aan ons been te lappen.
Ook het café nam blijkbaar een rustdag, we gunnen het hen......