Water in de radio

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Marcos5000

Water in de radio

Bericht door Marcos5000 »

Vorige week regende het 5dagen pijpestelen in de Dolomieten. Veel passen gedaan, weinig bergen gezien, enz. Op terugweg in de zoveelste regenbui begon de radio vanzelf te spelen ?. Na een nacht in de droge garage leek dit ook vanzelf opgelost. Nochtans vandaag, na even in het zonnetje gestaan te hebben, bleek de radio er terug zin in, en was ik genoodzaakt de batterij los te maken om hem stoppen. Heeft iemand ervaring met gebeuren ?. Of weet hoe dit op te lossen is ?
Marcos5000

Re: Water in de radio

Ik ben vergeten te melden, het betreft hier een 1200LT. En ik benadruk het VERMOEDEN te hebben dat het om water gaat in de radio gaat, niet ongewettigd want ik heb 7dagen in een zondvloed gereden.
Marcos5000

Re: Water in de radio

Heren,
Voor diegene die er iets aan heeft, zekering nr 8 handelt over de radio, verlichting lees lampje dash en top-koffer lampje. Zekering nr 8 is de onderste zekering in het middelste zekering huis nabij het zadelslot onder zadel.

Gezien ik vorig jaar 10dagen duikboot heb gespeeld met mijn LT in de Dolomieten. Is beslist dat ik in 2011 de trip maar eens over doen, onder het moto het kan nooit erger worden dan at geweest is.
Groetjes.
Plaats reactie