Hoi,
ik ben in het bezit van een goretex jas BMW Tourguard 1 waarvan de rits stuk is. Deze moet vervangen worden. Eén probleem: wie kan dit professioneel oplossen zonder dat de jas daarna het water doorlaat.
Liefst omgeving Antwerpen maar dat mag ook elders zijn. Volgens de dealer moet die verzonden worden naar Duitsland, herstellingskosten, nieuwe rits, transportkosten, niet om aan te horen en dan nog ben je ze weken en weken kwijt.
A desperate motordriver r1200RT
Patrick
Antwerpen
vervangen rits in tourguard
Moderator: GVN
-
patrickvandenbranden
vervangen rits in tourguard
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer
Re: vervangen rits in tourguard
KnipKnap in Sint-Amandsberg bij Gent.
Bijzonder goede ervaring mee gehad (Atlantis).
Bijzonder goede ervaring mee gehad (Atlantis).
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Cavents in Rijkevorsel. Goede service - niet te duur 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Collega van mij heeft al 4 maal een kapotte rits gehad in een streetguard geloof ik. Steeds door AMS gratis vervangen door een nieuwe vest (van service gesproken
) Hoe oud is uw vest, zou anders de garantie proberen, want die is toch 2 jaar hé 
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
-
patrickvandenbranden
Nee spijtig genoeg buiten garantie. Maar viermaal een kapotte rits zegt veel over de kwaliteit. Heb thans mijn jas binnengebracht bij Cre-ateljee in Duffel. Volgende week heb ik resultaat. Duimen maar...
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer
Niet alleen de rits; na een half jaar was de kleur van zijn vest verschenen en is dus ook al 2x vervangen geworden, enkel en alleen voor de niet kleurvastheid
Ik zou nooit BMW kledij kopen want is gewoon overprijsd en er zijn veel beter en goedkoper alternatieven op de markt (oa Rev'It voor de textiel, Richa voor leder, etc en nee ik heb daar geen aandelen van
)
Succes met de rits 
Grtz
Marc
Marc