livetime foutmelding

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
mario
Contacteer:

livetime foutmelding

Bericht door mario »

Heb mij een livetime aangeschaft voor zumo660 en nu krijg ik bij de instalatie ervan de melding dat er een onverwachte fout is opgetreden en het programma
moet worden afgesloten ,neem contact op met de klantenservice van garmin als het probleem zich blijft voor doen !!

deze melding krijg ik als hij moet overschakelen van face 1 naar 2 !!

zijn er die dit ook hebben te zien gekregen en zoja wat eraan te doen ?

heb al 3x opnieuw de instalatie proberen te doen en iedere keer op hetzelfde moment de foutmelding
Mvg Mario
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
Cindy

Re: livetime foutmelding

Bericht door Cindy »

mario schreef:neem contact op met de klantenservice van garmin als het probleem zich blijft voor doen !!

Mvg Mario

Lees je wel wat je zelf schrijft??...nochthans daar staat wat je moet doen :shock: :wink:
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

Cindy schreef:
mario schreef:neem contact op met de klantenservice van garmin als het probleem zich blijft voor doen !!

Mvg Mario

Lees je wel wat je zelf schrijft??...nochthans daar staat wat je moet doen :shock: :wink:

Ja zover was ik ook al, maar wou even weten of er nog zijn die dit voor hebben gehad of als ik de enige ben ?
Wulf

Bericht door Wulf »

Yep, ik heb het hier ook zweten. Dikke miserie na de lifetime update naar versie 11.
Ik begin hier stilletjes die sh*t van Garmin beu te worden. :evil: :evil: :evil:
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
swiebertje

Bericht door swiebertje »

Ja ik heb het zelfde probleem gehad met livetime. Mijn hele computer stond vast en met een hoop gedoe kon ik hem met een systeenmherstel weer aan de gang krijgen heb die update gelijk maar weer verwijderd en nu doet hij het weer.

met vr. groet swiebertje
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Blijkbaar zit er een probleempje in de 'installer' update die wordt gedownload nadat de installer wordt opgestart. Probeer een keer ALLE installers te verwijderen.
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

Patrick HP2 schreef:Yep, ik heb het hier ook zweten. Dikke miserie na de lifetime update naar versie 11.
Ik begin hier stilletjes die sh*t van Garmin beu te worden. :evil: :evil: :evil:

Bij mij is het opgelost,op gps zetten ging vrij vlot !niet naar gps en pc terzelfde tijd laten lopen,
daarna opnieuw laten updaten maar naar pc allen en dit via een andere gps (geen zumo 660maar een kleine nuvi 250)
daarmee geen problemen gekent !!!

via omweg toch gelukt :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

MOTOBLOG schreef:Blijkbaar zit er een probleempje in de 'installer' update die wordt gedownload nadat de installer wordt opgestart. Probeer een keer ALLE installers te verwijderen.
Sorry, maar dàt is het probleem met Garmin: er is àltijd wel érgens een 'probleempje' :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Hoe meer problemen, hoe rijker ik er van word :mrgreen:
WimLT schreef:Sorry, maar dàt is het probleem met Garmin: er is àltijd wel érgens een 'probleempje' :roll:
Plaats reactie