Hoi collega,boxer cup rm schreef:he geert ik had beter met jullie binnendoor naar huis gereden ik heb vandaag in de bus een pv ke gekregen geflitst op de e 40 waar ge 90 moogt reed ik 117 km per uur staat ni op hoeveel dit gaat kosten da zal wel volgen zekertwas toch een mooie rit en ik heb weer wa leden leren kenen bedankt aan de kompanie en tot een volgend ritje groetjes
Had hier ook die bewuste zondagnamiddag, bij terugkeer van die prachtige rit, bijna prijs.
Was al een km of 15 treintje aan het spelen met een snelle Landrover voor me; de Landrover was Mozes en ik z'n volgeling. Het ging verbazend goed vooruit tot ie daar plots héél diep in de remmen dook. Waarschijnlijk had hij een Coyote aan boord. Zit hier al enkele dagen bang m'n brievenbus in het oog te houden. Had de indruk dat we beiden nog flink boven de 90 hingen op moment van de passage. In m'n spiegels zag ik een grijs autootje, mooi verscholen in het groen. Zonder die Landrover had het goed bingo geweest. Zal toch maar eind volgende week gerust lopen.