I'm back!!
ultieme herfstrit van motocare 14-11-2010
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
happyrtke
ultieme herfstrit van motocare 14-11-2010
14-11-2010 de Motocare ULTIEME HERFSTRIT: http://vimeo.com/16101364" onclick="window.open(this.href);return false;
I'm back!!
I'm back!!
Laatst gewijzigd door happyrtke op 05 nov 2010, 08:04, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Cindy
Re: ultieme herfstrit van motocare 14-11-2010
is dit een clubrit of voor het goede doel?
Enfin....ik probeer het ook altijd zenne
Echt doen, al een paar keer meegereden, echt de moeite! 
-
happyrtke
dit is blijkbaar een jaarlijks fenomeen van deze motorzaak motocare,ik heb dat toevallig gevonden toen ik aan het googlen was,voor mij is het wat veraf.....
maar waarschijnlijk wel de moeite,en t'zal misschien de laatste rit van t'jaar zijn.
maar waarschijnlijk wel de moeite,en t'zal misschien de laatste rit van t'jaar zijn.
-
Bruno 1200 RT
L'histoire se répète ?Cindy schreef:is dit een clubrit of voor het goede doel?
Op dit forum bestaan er moderators om dat uit te maken, op het jouwe ook veronderstel ik ?
Bruno 1200 RT schreef:L'histoire se répète ?Cindy schreef:is dit een clubrit of voor het goede doel?
Op dit forum bestaan er moderators om dat uit te maken, op het jouwe ook veronderstel ik ?
-
mecapuet
Ik denk dat gij aandelen hebt bij motocare.happyrtke schreef:dit is blijkbaar een jaarlijks fenomeen van deze motorzaak motocare,ik heb dat toevallig gevonden toen ik aan het googlen was,voor mij is het wat veraf.....
Gr, meca.
Laatst gewijzigd door mecapuet op 24 okt 2010, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
Cindy
Bedankt voor je antwoord Bruno maar dat was niet hetgene ik vroeg....Bruno 1200 RT schreef:L'histoire se répète ?Cindy schreef:is dit een clubrit of voor het goede doel?
Indien het het clubrit zou zijn ....tja....ben ik niet welkom ( ben geen lid (meer),zie je)
Indien het eentje voor het goede doel zou zijn....tja....moet ik zien da ik wa centen bij heb héé
En als ik jou antwoord lees ben ik daar geen zak mee vooruit
-
frits-motaar
[quote="happyrtke"]hela,kijk eens wat ik hier gevonden heb,een kennismakingsfilmpje van een
motorrit die wordt gereden op 14-11-2010 enjoy!
http://vimeo.com/16101364" onclick="window.open(this.href);return false;
======================================================================================================================================
@ happyrtke,
Alvast bedankt om mijn vimeo-link hier op het forum te plaatsen,het heeft blijkbaar veel aantrek als ik het aantal hits op het filmpje zie.
ikzelf kijk veel op het forum,maar ik reageer echter zeer weinig,zo weinig zelfs dat ik mijn wachtwoord niet meer wist,maar dat is ondertussen opgelost dankzij een vriendelijke medewerker v/h forum.
grts frits
motorrit die wordt gereden op 14-11-2010 enjoy!
http://vimeo.com/16101364" onclick="window.open(this.href);return false;
======================================================================================================================================
@ happyrtke,
Alvast bedankt om mijn vimeo-link hier op het forum te plaatsen,het heeft blijkbaar veel aantrek als ik het aantal hits op het filmpje zie.
ikzelf kijk veel op het forum,maar ik reageer echter zeer weinig,zo weinig zelfs dat ik mijn wachtwoord niet meer wist,maar dat is ondertussen opgelost dankzij een vriendelijke medewerker v/h forum.
grts frits
Hoi
Niet dat ik iets tegen de zaak "MOTOCARE" heb, maar als men consequent wil zijn naar het beleid dat er is gevoerd in een niet zo lang verleden moet deze posting dan niet verwijderd worden ?
Ben is benieuwd
Mededelingen door derden, hetzij organisaties of verenigingen, zijn niet gemachtigd hun activiteiten te promoten op deze Forums. Deze organisaties moeten gebruik maken van hun eigen kanalen. Een uitzondering op de regel: organisaties of evenementen voor een goed doel. Indien u deze activiteiten wenst te promoten kan u even contact opnemen met de webmaster.
bmwmcvl
Site Admin
Niet dat ik iets tegen de zaak "MOTOCARE" heb, maar als men consequent wil zijn naar het beleid dat er is gevoerd in een niet zo lang verleden moet deze posting dan niet verwijderd worden ?
Ben is benieuwd
Mededelingen door derden, hetzij organisaties of verenigingen, zijn niet gemachtigd hun activiteiten te promoten op deze Forums. Deze organisaties moeten gebruik maken van hun eigen kanalen. Een uitzondering op de regel: organisaties of evenementen voor een goed doel. Indien u deze activiteiten wenst te promoten kan u even contact opnemen met de webmaster.
bmwmcvl
Site Admin
Groetjes Swa
-
Nascar
- Contacteer:
Als dat niet was waar Cindy al in de 2de posting op doelde ...
Maar blijkbaar mag deze wel
Maar blijkbaar mag deze wel
-
sabke69
Inderdaad Cindy, jij probeert het inderdaad.
Maar soms is het in conflict met officiële bmw ritten, en dan is het aan diegene die het opmerkt om er iets aan te doen he,
uitgezonderd goede doelen, dan no problem
Nu er is geen rit van bmw club, dus zal er minder probleem rond zijn.
Maar soms is het in conflict met officiële bmw ritten, en dan is het aan diegene die het opmerkt om er iets aan te doen he,
uitgezonderd goede doelen, dan no problem
Nu er is geen rit van bmw club, dus zal er minder probleem rond zijn.
Sabke
BMW Vlaanderen lid[/size][/i]
BMW Vlaanderen lid[/size][/i]
-
frits-motaar
hallo,
Ik kreeg zojuist een mailtje van happyrtke,dat hij of zij de posting verwijderen zou,omdat er wat discussie begon over het wel of niet mogen......
Wat mij betreft,ik laat staan wat er staat.
Als het echt niet mag,zullen de forumbeheerders wel ingrijpen.
groetjes frits motaar.
Ik kreeg zojuist een mailtje van happyrtke,dat hij of zij de posting verwijderen zou,omdat er wat discussie begon over het wel of niet mogen......
Wat mij betreft,ik laat staan wat er staat.
Als het echt niet mag,zullen de forumbeheerders wel ingrijpen.
groetjes frits motaar.
Laatst gewijzigd door frits-motaar op 27 okt 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
begin die bullshit hier weer. Als je een rit op het forum wilt zetten die niks met de club te maken heeft volstaat het eerst even een mail te sturen naar een van de beheerders en meestal (99%) is er geen probleem. De herfstrit is toch ook geen probleem en dit heeft ook niks met de club te maken....

-
frits-motaar
dit is het resultaat van een dagje filmen op de motor, terwijl de meesten onder ons in de zetel lagen......
: http://www.vimeo.com/16883954" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk en geniet......
kijk en geniet......
-
V
Was inderdaad een mooi ritje.frits-motaar schreef:dit is het resultaat van een dagje filmen op de motor, terwijl de meesten onder ons in de zetel lagen......
kijk en geniet......
Grtz V
-
GSrijder
- Contacteer:
De herfstrit van de hartrijders staat wel in het clubjournaal, dit even terzijde. Voor de rest heb je gelijk, je kan bijna niks meer plaatsen op het forum of je wordt bekritiseerd dat het niet schoon is nietwaar.....Frank K schreef:begin die bullshit hier weer. Als je een rit op het forum wilt zetten die niks met de club te maken heeft volstaat het eerst even een mail te sturen naar een van de beheerders en meestal (99%) is er geen probleem. De herfstrit is toch ook geen probleem en dit heeft ook niks met de club te maken....
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS