Slakomjakke schreef:Klaarkom??
Soepkom
...
Moderator: GVN
Slakomjakke schreef:Klaarkom??
IRON GONZO schreef:
voeding: batterijen of via batterijvoertuig mogelijk?
geheugen capaciteit?
waterdicht, schokbestendig?
eventueel prijs?
Je moet effe uitkijken, want de prijzen verschillen. Ik heb hem via Xoutdoor.nl gekocht.Koppel!! schreef:YOO
Wakostda, en wat is de beeldkwaliteit?
Grtz, Philip!
Da's gewoon omdat er op moment van aankoop niets anders voorradig was...Als zelfs de Special Forces en een aantal politiediensten deze camera's gebruiken voor opdrachten en/of trainingen, zal het genen brol zijn é
GStephen schreef:Het grote voordeel is dat je de lens zodanig kan richten dat je zeker bent van goede beelden te schieten, vermits je op het scherm ziet wat je aan het filmen bent.

En geen breedhoeklens?Tazke schreef:Mijn ventje heeft em vandaag laten gaan in 't kopen![]()
Een Canon 1000D
Een Tamron 18-270mm
En daarbij nog een batterij groep
Een zakje om het weg te steken
En nog een extra batterij en 2 geheugenkaartjes van 4Gig
Hij valt inderdaad heel goed mee die lens.GSPeP schreef:Die Tamron 18-270 valt heel goed mee. Ik heb die nog op een oude 300D zitten. Autofocus is wel wat traag, maar de resultaten zijn behoorlijk voor dit zoombereik.

Tazke schreef:Hij valt inderdaad heel goed mee die lens.GSPeP schreef:Die Tamron 18-270 valt heel goed mee. Ik heb die nog op een oude 300D zitten. Autofocus is wel wat traag, maar de resultaten zijn behoorlijk voor dit zoombereik.
Verschoten zelf van de zoom die hij heeft en hoe scherp het nog is.
Het was dat of eentje van Sigma, maar reviews op dpreview gaven niet zoveel verschil.
Voor professionele misschien wel van belang, maar wij als amateurs niet.
Hadden wel een andere lens op het oog, een 18-200 dacht ik, maar die was niet gestabiliseerd.
En dat raden ze ons toch aan in de winkel waar we hebben gekocht.
We zijn volop aan het experimenteren met het toestel.
Zelfde dingen aan het fotograferen met verschillende instellingen.
ik vind nietsmoeilijk aan de funcie auto
auto functie
Alleen is het voor mij serieus zoeken want ik ben er nog een leek in.
Denk dat ik eens een boek ga kopen, fotografie voor dummies.
Want 'iets' vind ge daar moeilijk aanjohanelsie schreef:ik vind iets moeilijk aan de auto functie

(s)Campi Di Pampi schreef:Uit de UK laten komen, goedkoper dan hier...![]()
Alé proficiat! Anderen broem toch verkocht dan??rob.vanbilsen schreef:euhhhh, R1150GSA 25th aniversary.
kleur blauw/wit.
sommigen onder ons zullen deze nog wel kennen.
doch alleen van op foto want hij was alleen voor de duitse mark bestemd.
gr rob.

ja, diene wil ik ook wel is zienrob.vanbilsen schreef:euhhhh, R1150GSA 25th aniversary.
kleur blauw/wit.
gr rob.

bij deze.Koppel!! schreef:YOO
ja, diene wil ik ook wel is zienrob.vanbilsen schreef:euhhhh, R1150GSA 25th aniversary.
kleur blauw/wit.
gr rob.![]()
Grtz, Philip!

Of een paar blauwe zwaailichtenJohn schreef:Zet er gewoon een paar flitsers op, werkt altijd
...R1200RT...