Bekwame pc hersteller gezocht...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Koppel!!

Bekwame pc hersteller gezocht...

Bericht door Koppel!! »

YOO

Kortom, m'n desktop moet dus op onderhoud, de schermkaart is volgens mij stuk. Maar daar wringt 't schoentje, ik ben gene expert, en 't is goed mogelijk dat 't iets anders is. Ik ga me dus geen nieuwe schermkaart kopen om dan te zien dat 't niet opgelost is.

Ik zoek dus een bekwame pc hersteller, ergens in mijne regio of de regio van Gent. Dat 't me iets gaat kosten weet ik wel, maar 't moet gemaakt worden, ik kan geen filmkes bewerken, openen, afspelen of ik heb een blue screen. Zelfs een foto openen doet m'n ding al tiltslaan :-(

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
tazdevil

Re: Bekwame pc hersteller gezocht...

Bericht door tazdevil »

Hey Philip,

Nascar is een crack in het herstellen en onderhoud doen van PC's.
Hij zal u zeker kunnen verder helpen. :wink:

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Ok, na zelf wat opzoekwerk gedaan te hebben weet ik dus wat 't is. Ik zit met het beruchte "NVLDDMKM.SYS" probleem, in PC kringen het Blue Screen Of Death genoemd. Een probleem dat dus bij één v.d drivers van Nvidia ligt, maar waar op diverse pc fora al vanalles over geschreven is, maar ik nog geen oplossing kunnen vinden heb.

Iemand een idee :-( :?:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

http://www.overclockers.com/forums/show ... p?t=518749" onclick="window.open(this.href);return false;
daar staat een oplossing, doch ze helpt niet altijd.
maar te proberen waard.
typ eens in goolgle "fix NVLDDMKM.SYS"
je komt heel wat tegen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
kurt1973

Bericht door kurt1973 »

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=57140" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb snel ff gegoogled, en hier staat ook een oplossing. Hopelijk werkt het snel terug, succes.

Kurt
To moto or not to moto...
To moto dus

F800r
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Mss wel een virus tegen moderators van forums die posts verwijderen zonder uitleg? :lol: :lol:
Sorry, couldn't help it....

dergelijke dingen zijn niet altijd makkelijk op te lossen. als het een recente, vaak verkochte video kaart is ga je het meest succes hebben op de site van Nvidia vermoed ik.
Als het een onboard kaart is kun je op de site vd PC - of moederbord fabrikant ook vaak wel patches terugvinden. Maar tblijft zoeken en proberen helaas. Heb je het eigenlijk op een Vista of op een 7 versie? Vista sucks, indien genoeg geheugen kun je beter 7 installeren. kan best zijn dat het probleem dan opgelost is
Veel succes!
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Het euvel komt zowel voor op Vista als Win7, meestal op 64B pc's, en die allen een Nvidia kaart hebben met minstens 512Mb on board memory.

Enneuh, ik zelf kan diene pc opstarten en dat is 't, tot daar m'n kennis van pc's. Zal 't wel is aan ne maat met meer kennis van zaken vragen om de honderd verschillende manieren die op de diverse pc fora circuleren te testen, want een echte oplossing van Nvidia zelf is er alleszins niet :-x

Grtz, Philip!

Philz picz are here!

Danny

Bericht door Danny »

Heb je eens adres gestuurd (mail) met iemand die echt van wanten weet :mrgreen:
PaulM

Bericht door PaulM »

Er is niks mis met zijn wanten :shock: maar wel met zijne PC :grin:
Your heart is free, have the courage to follow it!

Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Plaats reactie