En wat zijn die ervaringen dan?
Met dank!

Moderator: GVN

Yep , waterdichtheid aan de ritsen is een beetje kritiek ,maar voor woon werk voldoet het uitstekend voor mij.Tenslotte... De aerostich kost een aardige duit maar gaat al meer als tien jaar mee en is nog zeker niet versleten.
Word dagelijks gebruikt en is snel even over je kleren aan te trekken. De ritsen zijn nog steed als de eerste dag dat ik het aankreeg.
En ik maar denken, dat al die Nederlanders zo'n grote jongens zijn...moh_fan schreef:Shulty, dank voor je aanbod! Ik stond helaas wat verder achter in de rij bij het uitdelen van lengte... Het pak zal mij niet passen...
Kmax, Difi Husky is een echte winteroverall. Ik opteer toch meer een all-season.
Komende week zal ik langs de BMW dealeRT rijden om de CoverAll te passen.
Daarna bezoek ik motoZoom in Utrecht om het Vanucci-pak te proberen.
Flink zitten Googlen vanmiddag...
Het Vanucci-pak heeft nu een klein streepje voor.
De matige pasvorm en 'wapperende mouwen door rijwind' van het BMW-pak, maakt het Vanucci-pak theoretisch gezien wat beter.
Blutch II nogmaals dank!
Wordt vervolgd!

DIFI THERMOKOMBI II is winteroverall dus ge kunt er in uwe pure in. Zeer warm, ziet er zeer goed afgewerkt uit, alleen hij moet passen. Bij mij hing het kruis van de XL te laag, en het kruis van de L te hoogluc gs schreef:Blijkbaar is dit hier reeds besproken.Wist niet dat het merk Difi was.
In ieder geval is de prijs van 200EUR zeeeeeer gunstig in vergelijking met al de rest!