Bougimain
Jo De Paepe schreef:Was dadde Jo?Boss RC50 Loop station
Moderator: GVN
Jo De Paepe schreef:Was dadde Jo?Boss RC50 Loop station
Hey J. plaats is een stukje muziek.
Dankunnen we is luisteren naar uw muzikaal talent.
tweecilinderke schreef:Hey J. plaats is een stukje muziek.
Dankunnen we is luisteren naar uw muzikaal talent.zot jong? Nie doen he, dat gaat virussen meebrengen
![]()

Dat is echt geen geld, voor een goede vest, ga je plezier van hebben.pzbiker schreef:Rukka motorvest, bij Louis.de €299 ( rugbescherming wel apart te bestellen ) bij motozoom.be €349.
Ik moet wel wachten tot 20 december, vesten zijn op het ogenblik niet meer in voorraad.

J,J schreef:ik heb me vandaag ook iets gekocht een Boss RC50 Loop station

Ja, da ken ikJ schreef:ja ben er nu al een goei week mee bezig. Prachtig spul. Soms kan je zo hebben dat je van een aankoop echt wel voelt dat het ok is, dit is er zo ene.

Ik heb vorig jaar Philippe Catherine daar mee zien knoeien in het voorprogramma van Tommy Emmanuel. Dat was hij echt niet gewoon en had hij beter niet gedaan. Tommy had dit dan weer absoluut niet nodigJ schreef:ik heb me vandaag ook iets gekocht een Boss RC50 Loop station
Afbeelding

he dat boekske wil ik ook eens zien, vooral die coverWimLT schreef:Een boekske![]()
Hoe zit dat met de rechten van de fotograaf bij commercieel gebruik?????sabke69 schreef:he dat boekske wil ik ook eens zien, vooral die coverWimLT schreef:Een boekske![]()
![]()
![]()
![]()
meebrengen de 11de dus![]()
De cheque zou onderweg zijnRUSOR schreef:Hoe zit dat met de rechten van de fotograaf bij commercieel gebruik?????