Smuggler

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
BertAdventure

Smuggler

Bericht door BertAdventure »

Smugglers voor allerlei motoren, ze bestaan :
http://www.corbin.com/suzuki/hayabusa.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.corbin.com/ducati/st4smug.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.corbin.com/honda/st13smug.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Uitzondering op de regel is adventure, google maar even en dan krijg je dit => http://www.smugglersadventure.co.uk/smu ... lers.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan, maar zelf een GSA smuggler in elkaar geknutseld
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Ter info :
de smuggler vervangt identiek het achterzadel, dus afneembaar en afsluitbaar met originele sleutel
( niet te koop, namaak toegestaan )

grtjs, Bert :wink:
WimLT
Contacteer:

Re: Smuggler

Bericht door WimLT »

Wreed knap gemaakt 8-) 8-) 8-)

Maar als je toch bezig waart, had je het dan niet beter nog iets hoger gemaakt kwestie nog meer berging te hebben ? 'k Denk maar luidop, hoor :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Frans

Bericht door Frans »

ne smuller is dat een bruudduuze ? :clown:
BertAdventure

WimLT schreef:Wreed knap gemaakt 8-) 8-) 8-)

Maar als je toch bezig waart, had je het dan niet beter nog iets hoger gemaakt kwestie nog meer berging te hebben ? 'k Denk maar luidop, hoor :wink:
Hoger..... is moeilijker om op te stappen, daarbij komt dat ik totaal niet gek ben van koffers en zeker niet van topkoffers.
En het is enkel de bedoeling om enkele kleinigheden mee te nemen tijdens dagtrips. ( en een sloefke sigaretten, als we terugkomen van Lux. . )
In geval ik meer bagageruimte nodig heb, beschik ik nog over een setje GS variokoffers.

Trouwens een GSA zonder koffers is volgens mij veel mooier.
Frans schreef:ne smuller is dat een bruudduuze ? :clown:
Zit idd. iets in, Frans

Laatst gewijzigd door BertAdventure op 20 nov 2010, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Danny

Bericht door Danny »

Dat heb je tegenwoordig met onze moderne BMWeekes, op de K vroeger een groot opbergvak achter in de kont, netjes afgesloten met deksel, waterproof en bij de eerste "K"nog eens plastic brooddoos onder 't zadel.

Tegenwoordig moet een mens al stuk zadel thuis laten om een bandenreparatiesetje kwijt te kunnen :-P

mooi gemaakt hoor daar niks van :wink:

onder 't zadel met nog een passend deksel erbij

Afbeelding

achteraan in de mooie kont

Afbeelding
BertAdventure

Danny schreef:Dat heb je tegenwoordig met onze moderne BMWeekes, op de K vroeger een groot opbergvak achter in de kont, netjes afgesloten met deksel, waterproof en bij de eerste "K"nog eens plastic brooddoos onder 't zadel.

Tegenwoordig moet een mens al stuk zadel thuis laten om een bandenreparatiesetje kwijt te kunnen :-P

mooi gemaakt hoor daar niks van :wink:
Danny,
Bij een recente standaard motor heb je idd. weinig bergplaats.
Maar als je wil en een beetje inventief bent, kan je toch wel wat bergplaatskes creëren.

Hierbij nog enkele tips, voor onder het bestuurders zadel :

Originele BMW tools + beugelslot
Afbeelding

Daaronder ( bakje opheffen, bij de 12VDC stekker ) kan nog een bandenreparatieset
Afbeelding

Onder het bestuurderszadel zelf kan eventueel nog wat EHBO ( PVC hardschuimplaat van 2mm, 5 min. werk om dit te maken )
Afbeelding
Afbeelding

Niet onder het zadel, maar onder de benzinetank ( links is een uitsparing waar plaats is voor een toolrol )
Afbeelding

Danny

Bericht door Danny »

Yeah dat klopt Bert, je kan veel zelf maken dat vind ik ook wel plezant maar wat ik wou zeggen is dat ze meer en meer design laten primeren op louter functioneel zijn en dat was vroeger anders.
't Beugelslot gebruik ik al niet maar de tankuitsparing is meegenomen al hebben lang niet alle GS(a's) dat.

't Jammere is dat ze zich bij BMW zelfs niet meer de moeite doen om bv daar een handig optie voor te verkopen... liever prullen als klakken en zakjes vol logos (van hun) waar je geen functionele reet mee bent maar waar ze makkelijk centen en reclame mee maken, een handige toolbus onder de tank valt nu eenmaal niet op he :mrgreen:

Hoedanook een leuk bakje dat je daar hebt gemaakt, mijn vrouw zou er nie blij mee zijn om op te zitten :grin: :wink:
J
Contacteer:

Bericht door J »

ik was een beetje verbaasd door de topic titel, ik heb gisteren nl nog ne Smuggler gedronken tijden een Whiskey taste

Afbeelding

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
BertAdventure

J schreef:ik was een beetje verbaasd door de topic titel, ik heb gisteren nl nog ne Smuggler gedronken tijden een Whiskey taste
J
Scotchse wisky's, ook al is het een "blended" kan heel lekker zijn.

Laatst gewijzigd door BertAdventure op 26 nov 2010, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Julle

Bericht door Julle »

J schreef:ik was een beetje verbaasd door de topic titel, ik heb gisteren nl nog ne Smuggler gedronken tijden een Whiskey taste

Afbeelding

J
Wil ik ook altijd komen proeven Jo
Julle
Plaats reactie