Dog/tank/bag???
Moderator: GVN
Dog/tank/bag???
Hallokes,
Efkes een vraagske.
Bestaat er zoiets al een dogbag of gelijkaardigs om een hond(je) mee te nemen met de moto?
Ik dacht dit toch al gezien te hebben bij sommige leden onder ons tijdens één van de clubritten.
Als dit bestaat is dat dan ook merkgebonden of bestaat dit voor meerdere merken van moto's?
Het is niet voor mij maar voor een kennis die dit vroeg of dit bestond.
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
Grtz
Geert
Efkes een vraagske.
Bestaat er zoiets al een dogbag of gelijkaardigs om een hond(je) mee te nemen met de moto?
Ik dacht dit toch al gezien te hebben bij sommige leden onder ons tijdens één van de clubritten.
Als dit bestaat is dat dan ook merkgebonden of bestaat dit voor meerdere merken van moto's?
Het is niet voor mij maar voor een kennis die dit vroeg of dit bestond.
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
Grtz
Geert
- mdc
- Webmaster

Re: Dog/tank/bag???
eentje van bagster: http://www.bagster.com/en/showroom.php?id=77" onclick="window.open(this.href);return false;

Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Zet (zonder permissie) effe de link naar een Smugsite van pvde die een oplossing heeft gevonden voor Jefke. Hopelijk neemt hij mij dat niet kwalijk 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
pvde
- Contacteer:
Yep,WimLT schreef:Zet (zonder permissie) effe de link naar een Smugsite van pvde die een oplossing heeft gevonden voor Jefke. Hopelijk neemt hij mij dat niet kwalijk
WimLT, het is gepermiteerd
Ik kan uit ervaring zeggen dat de tas op de benzinetank het sturen beinvloed en daarom heb ik de tas nu op de plaats van de topkoffer staan.

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
BertAdventure
Staat blijkbaar hier te koop => http://forum.toerbuffel.nl/viewtopic.php?f=13&t=1287" onclick="window.open(this.href);return false;Geert KR schreef:Bestaat er zoiets al een dogbag of gelijkaardigs om een hond(je) mee te nemen met de moto?
Geert
grtjs, Bert
Mercikes voor de snelle reacties,heren
Ik zal m'n kennis zo snel mogelijk van op de hoogte brengen
Grtz
Geert
Ik zal m'n kennis zo snel mogelijk van op de hoogte brengen
Grtz
Geert
Hindert het je stuur of keek je gewoon teveel naar de hond?Ik kan uit ervaring zeggen dat de tas op de benzinetank het sturen beinvloed
achteraan een hond dat lijkt me pas hinderlijk, moet je steeds in je spiegel kijken of ie er nog wel inzit
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
In de tas is er een haakje waar je met een stukje ketting of hondenleiband de hond kunt vastmaken aan zijn halsband.
Houdoe
In de tas is er een haakje waar je met een stukje ketting of hondenleiband de hond kunt vastmaken aan zijn halsband.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Ze hebben het al eens andersom geprobeerd, maar de hond rijdt als een gek als hij een kat spotDanny schreef:achteraan een hond dat lijkt me pas hinderlijk, moet je steeds in je spiegel kijken of ie er nog wel inzit
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

En? Komt da goed overeen, nen hond en nen ezel ?

Liever wa kantjes aan, dan een hoek af...
R1150 gelände und strasse adv.

R1150 gelände und strasse adv.