Dog/tank/bag???

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Geert_GS

Dog/tank/bag???

Bericht door Geert_GS »

Hallokes,

Efkes een vraagske.
Bestaat er zoiets al een dogbag of gelijkaardigs om een hond(je) mee te nemen met de moto?
Ik dacht dit toch al gezien te hebben bij sommige leden onder ons tijdens één van de clubritten.

Als dit bestaat is dat dan ook merkgebonden of bestaat dit voor meerdere merken van moto's?

Het is niet voor mij maar voor een kennis die dit vroeg of dit bestond.

Alvast bedankt voor jullie reactie(s).

Grtz

Geert
mdc
Webmaster
Webmaster

Re: Dog/tank/bag???

Bericht door mdc »

eentje van bagster: http://www.bagster.com/en/showroom.php?id=77" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Marc

R1250RT 2020
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zet (zonder permissie) effe de link naar een Smugsite van pvde die een oplossing heeft gevonden voor Jefke. Hopelijk neemt hij mij dat niet kwalijk :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

WimLT schreef:Zet (zonder permissie) effe de link naar een Smugsite van pvde die een oplossing heeft gevonden voor Jefke. Hopelijk neemt hij mij dat niet kwalijk :-?
Yep,
WimLT, het is gepermiteerd :wink:
Ik kan uit ervaring zeggen dat de tas op de benzinetank het sturen beinvloed en daarom heb ik de tas nu op de plaats van de topkoffer staan.
Afbeelding
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
BertAdventure

Bericht door BertAdventure »

Geert KR schreef:Bestaat er zoiets al een dogbag of gelijkaardigs om een hond(je) mee te nemen met de moto?
Ik dacht dit toch al gezien te hebben bij sommige leden onder ons tijdens één van de clubritten.
Als dit bestaat is dat dan ook merkgebonden of bestaat dit voor meerdere merken van moto's?
Geert
Staat blijkbaar hier te koop => http://forum.toerbuffel.nl/viewtopic.php?f=13&t=1287" onclick="window.open(this.href);return false;

grtjs, Bert :wink:
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Mercikes voor de snelle reacties,heren :wink: :grin:
Ik zal m'n kennis zo snel mogelijk van op de hoogte brengen :thumleft:

Grtz

Geert
Danny

Bericht door Danny »

Ik kan uit ervaring zeggen dat de tas op de benzinetank het sturen beinvloed
Hindert het je stuur of keek je gewoon teveel naar de hond? :mrgreen:
achteraan een hond dat lijkt me pas hinderlijk, moet je steeds in je spiegel kijken of ie er nog wel inzit :wink:
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
In de tas is er een haakje waar je met een stukje ketting of hondenleiband de hond kunt vastmaken aan zijn halsband.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Danny schreef:achteraan een hond dat lijkt me pas hinderlijk, moet je steeds in je spiegel kijken of ie er nog wel inzit :wink:
Ze hebben het al eens andersom geprobeerd, maar de hond rijdt als een gek als hij een kat spot :-P :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
kadee2

Bericht door kadee2 »

En? Komt da goed overeen, nen hond en nen ezel ? :geek: :geek: :geek:
Liever wa kantjes aan, dan een hoek af...

R1150 gelände und strasse adv.

Afbeelding
Plaats reactie