Maar vraag me toch af, hoe ze dat doen : bv
in zeer mooie staat
km 120.000
geen regen gezien
Stel je voor in België...120000 km en nooit regen gezien ?..k' peins mij daar zot over
Zed
Moderator: GVN
't Zuiden van Holland is zowat gelijk aan 't noorden van België. Dat maakt dus niet veel verschilpatrick k100 schreef:hij woont mss in't zuiden
...R1200RT... 
de mijne staat op rollen in de living en is dus nog nooit blootgesteld aan de vuile buitenluchtWie doet beter ???
-enkel eerste versnelling gebruikt, de andere nog spik-splingterniefzed schreef:Alsof jouw motorfiets meer waard is als die nog nooit nat is geweest![]()
Klinkt als :
120 000 km en :
- nog nooit met een duo gereden, en als het al eens voorviel woog die niet meer dan zestig kilo !
- achterrem weinig of niet gebruikt
- nooit in de rechterspiegel gekeken
- altijd een doekske tussen mijn gat en het zadel gelegd om de nieuwlook niet te verliezen![]()
Wie doet beter ???
ZEd
of creatiefIk heb er entje gekocht van iemand die gewoon zei : gekocht wegens midlife crisis en vrienden hadden een moto dus...
Ik verkoop hem terug omdat het eigenlijk mijn ding toch niet is.
Dienen was tenminste eerlijk
en toch zullen er weer goedgelovige zielen hun centjes overmaken en nooit een Rockster bezittenpatrick k100 schreef:net gezien op 2dehands.be rockster van 2003 voor maar 2000 euro .je moet daar maar eens voor mailen krijg je iets terug van we gaan hem brengen maar moeten eerst wa geld hebben of dergelijks
Dat kan tochpatrick k100 schreef:maar moeten eerst wa geld hebben of dergelijks

't Is ne nieuve moto mor mee nen tweedehandskilometrik. (Schreef er ooit ene uit een godvergeten achterbuurt)tweecilinderke schreef:de mijne staat op rollen in de living en is dus nog nooit blootgesteld aan de vuile buitenluchtWie doet beter ???
![]()
Dat kan tochDe Jempy schreef:'t Is ne nieuve moto mor mee nen tweedehandskilometrik. (Schreef er ooit ene uit een godvergeten achterbuurt)