NIEUW MODEL
Moderator: GVN
NIEUW MODEL
WANNEER EN OM DE HOEVEEL JAAR KOMT ER EEN NIEUWE GS?
ZIJN ER AL GERUCHTEN OVER?
M.V.G.
ZIJN ER AL GERUCHTEN OVER?
M.V.G.
Re: NIEUW MODEL
HIER OOK GEEN GERUCHTEN!

DIE ZWETTE IS TOCH JUST UIT, HE ! ! ! 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Relax
DIE ZWETTE IS NI NIEF, DA'S NEN OUWE MET EEN NIEF KLEUR.
I respect your opinion. But I don't give shit.
WA ZEGDE
-
costerke
ssssstttt
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
-
vacaro
- Contacteer:
as er ne zwette komt, wil da toch zegge da er nen nieve op komst is, ni dan??
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
-
Jan en Greet
Golle moet da allemoal ni zo zwet inzien

Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
-
Dirk Pauwels
Meestal wil da zeggen dat de sint op komst is dan, allez hier toch....vacaro schreef:as er ne zwette komt, wil da toch zegge da er nen nieve op komst is, ni dan??
2013 watergekoelde GS?
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Ik dacht zo ook iets te hebben gelezen van een watergekoelde en dat het zelfs een 1300 ging worden en als ik het bij het rechte eind heb zou dit zelfs al in 2012 zijn.Dirk Pauwels schreef:
Meestal wil da zeggen dat de sint op komst is dan, allez hier toch....![]()
2013 watergekoelde GS?
Stond ergens in een Duits motoboekske maar ik weet ni meer welk
Grtz
Geert
-
Relax
Voor mijn part hoe rapper, hoe liever. Nog 3,5 jaar met deze en dan is de nieuwe mss net aan z'n eerste bijwerking toe, waardoor de meeste kinderziektes eruit zijn.
-
nonkel moto
tis erg gesteld met het vertrouwen in bmw, één ieder die denkt om een nieuwe tekopen zit met de schrik van die kinderziektes(en tzijn er soms veel)
eerlijk gezegd het is voor mij ook zo, want als je al de verhalen leest , je zou er de kriebels van krijgen. maar ja we rijden nu eenmaal graag met dat merk voor de naam e/d faam??
ook voor de nieuwe 1600 zijn er die nu bang afwachten.
eerlijk gezegd het is voor mij ook zo, want als je al de verhalen leest , je zou er de kriebels van krijgen. maar ja we rijden nu eenmaal graag met dat merk voor de naam e/d faam??
joehoe
-
BertAdventure
Een GS(A) met een V6………………….
Dikke sound, daarbij het rijgedrag en benzine verbruik gelijk aan een huidige GS
Van mij, mogen ze die morgen bij BMW beginnen bouwen.
Grtjs, Bert
En als ze hulp nodig hebben…….., dat ze maar een PB te sturen
Dikke sound, daarbij het rijgedrag en benzine verbruik gelijk aan een huidige GS
Van mij, mogen ze die morgen bij BMW beginnen bouwen.
Grtjs, Bert
En als ze hulp nodig hebben…….., dat ze maar een PB te sturen
maar dan gene met hangtieten zekers?MOTOBLOG schreef:Vor moa nen blauve
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Als ik mij niet vergis verandert de milieu wetgeving voor nieuwe motoren in 2012 en zou de huidige boxermotor niet meer gehomologeerd geraken.Geert KR schreef: Ik dacht zo ook iets te hebben gelezen van een watergekoelde en dat het zelfs een 1300 ging worden en als ik het bij het rechte eind heb zou dit zelfs al in 2012 zijn.
Stond ergens in een Duits motoboekske maar ik weet ni meer welk![]()
Vandaar dat er sprake is van een nieuwe watergekoelde die wel aan de strengere milieu eisen kan voldoen.
Bernard
R100GS
R1200GS
R100GS
R1200GS
ik heb me geen GS gekozen voor de naam en faam van het merk, maar vooral voor het uiterlijk, ik vind het gewoon een dijk v/e moto ... stoer uiterlijk, ge krijgt direct goesting om avontuurlijke reizen te doen ... dit heb ik niet bij het zien v/e MG Stelvio, Triumph Tiger, Honda Varadero, Suzuki VStrom,... wel een beetje bij de nieuwe Yam Tenere en de KTM ... daar zitten toffe (en vooral goede, betrouwbare) moto's tussen, maar ik wordt er niet meteen verliefd op, wat ik wel heb bij een GS ...nonkel moto schreef:...maar ja we rijden nu eenmaal graag met dat merk voor de naam e/d faam??...
Maar je hebt overschot van gelijk, men koopt een BMW al lang niet meer voor de betrouwbaarheid, prijs, kosten van onderhoud,enz... dan kijk je beter naar de Jappen, daar zit de prijs/kwaliteits-verhouding een stuk beter... dit gezegd zijnde, op de GS is voor mij de verhouding plezier/km nog steeds de moeite waard
en wat een mogelijks nieuw model betreft, ik zit er niet op te wachten...
wat me wel enorm interessant lijkt is het ontwikkelen van een GS met een V-motor of een 4 in lijn, dat zou vrij opwindend zijn
-
BertAdventure
Volledig met u eensDettie schreef:ik heb me geen GS gekozen voor de naam en faam van het merk, maar vooral voor het uiterlijk, ik vind het gewoon een dijk v/e moto ... stoer uiterlijk, ge krijgt direct goesting om avontuurlijke reizen te doen ... dit heb ik niet bij het zien v/e MG Stelvio, Triumph Tiger, Honda Varadero, Suzuki VStrom,... wel een beetje bij de nieuwe Yam Tenere en de KTM ... daar zitten toffe (en vooral goede, betrouwbare) moto's tussen, maar ik wordt er niet meteen verliefd op, wat ik wel heb bij een GS ...
Maar je hebt overschot van gelijk, men koopt een BMW al lang niet meer voor de betrouwbaarheid, prijs, kosten van onderhoud,enz... dan kijk je beter naar de Jappen, daar zit de prijs/kwaliteits-verhouding een stuk beter... dit gezegd zijnde, op de GS is voor mij de verhouding plezier/km nog steeds de moeite waard... maar dat zal op bovenvermelde andere types evenzeer zo zijn, want eens je erop zit doet het uiterlijk er nog weinig toe... 't is ook een kwestie van persoonlijk smaak...
en wat een mogelijks nieuw model betreft, ik zit er niet op te wachten...
wat me wel enorm interessant lijkt is het ontwikkelen van een GS met een V-motor of een 4 in lijn, dat zou vrij opwindend zijnals je't mij vraagt ... het algemene uiterlijk (de carosserie zeg maar) mag in dat geval blijven zoals het nu is...
grtjs, Bert
Die V twin is er toch al met de F800GS?Dettie schreef: wat me wel enorm interessant lijkt is het ontwikkelen van een GS met een V-motor of een 4 in lijn, dat zou vrij opwindend zijnals je't mij vraagt ... het algemene uiterlijk (de carosserie zeg maar) mag in dat geval blijven zoals het nu is...
En anders kunde altijd nekeer een testritje met een KTM 990 maken he. Das pas kicken
Probleem met de 4 in lijns is het gwicht denk ik, maar in het verleden zijn er al projectjes geweest in die richting

-
Relax
Ik heb nooit vertrouwen in een volledig nieuw model, enkel in de doorontwikkelde spullen.nonkel moto schreef:tis erg gesteld met het vertrouwen in bmw, één ieder die denkt om een nieuwe tekopen zit met de schrik van die kinderziektes(en tzijn er soms veel)
Ik wil ook niet per definitie BMW rijden, maar toevallig spreekt dat model me op dat moment het meest aan.
De keuze voor BMW is bij mij deze keer gekomen daar zij het enigste merk zijn waar quasi alle 2dehands modellen voorzien zijn van handvatverwarming en ABS.
Bij de andere merken lagen de prijzen voor moto's die deze opties hadden hoger.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
Als reden kan dat tellenPhaedrus schreef:De keuze voor BMW is bij mij deze keer gekomen daar zij het enigste merk zijn waar quasi alle 2dehands modellen voorzien zijn van handvatverwarming en ABS.
sorry, maar ik vind de F800GS een totaal andere moto dan de 1100/1150/1200 GS, heeft niet dat begeesterende uiterlijk waar ik het over had ... ik heb het over een 1200GS met iets anders in dan een boxer-motor...demito schreef:Die V twin is er toch al met de F800GS?
Maar die is dan toch (in standaard trim) stukken meer een avontuurlijke reisbike waar je het zelf over had? Ik vind die 800 niet mis en hij rijdt nog lekker ook, alleen mocht hij van mij een stuk bruter zijn. De 1200 serie echter heeft me nooit echt kunnen bekoren qua rij-ervaring.Dettie schreef:sorry, maar ik vind de F800GS een totaal andere moto dan de 1100/1150/1200 GS, heeft niet dat begeesterende uiterlijk waar ik het over had ... ik heb het over een 1200GS met iets anders in dan een boxer-motor...demito schreef:Die V twin is er toch al met de F800GS?
Of ga je puur voor de looks en het commerciele plaatje? Zin krijgen in avontuurlijk reizen is hierbij vaak al genoeg (no offence).
Goesting is koop zullen we maar zeggen he, zolang ieder content is met zijn machien.
T
-
xantingo
- Contacteer:
Da's een tweecilinder in lijn (staande twin).demito schreef:Die V twin is er toch al met de F800GS?
...R1200RT...