Als geheugensteun: Nu vrijdag 10 december onthaal-avond in het clublokaal Te Lede!
Iedereen welkom vanaf 19.30uur!
Tot dan,
Charles, Christiane, Linda, Bart en misschien Chris?
Moderator: GVN
pakt da klein monster mee he seg... Der staat een bedje voor mannen die het zelfde probleem hebben zoals u! Dus je hebt geen reden meer om niet te komen!Harald schreef:Klet marjet, ben weer babysit omdat die van ons op cursus zit.
ik zou daar echt is willen naartoe gaan , zal dus weer voor een latere editie zijn.
Zal't gaan ja!!!freebeemer schreef:Harald,
Dat is echt geen probleem hoor.
Babysit-ster chris komt ook!

Mooie namen!! Gewoon meebrengen Harald! Mss is de sint wel geweest! (nog es!Harald schreef:Leuk, maar ik heb 2 klein monstertjes.
Ons Yorunn 4 jaar en Yorick 2.5 jaar
![]()
eiRTee schreef:en ik breng nieuw lid mee.......geen oppas nodig, zal dat zelf doen

Euhm......als jij bedoeld wie ik denk dan "neen"....anders denken we beiden iets anders.....Harald schreef:eiRTee schreef:en ik breng nieuw lid mee.......geen oppas nodig, zal dat zelf doen
Eh ge brengt ons KIKI mee.......
tza tijd wern!!sprint schreef:'k zal ook nog eens moeten binnenwippen zekerst
Is de Jos van den Ommeganck er ene van?freebeemer schreef:Ik breng normaal gezien ook twee nieuwe leden mee.
!Nog niet veranderd dus ! ! ! ROOKVERBOD ! ! !freebeemer schreef: (komt waarschijnlijk door de rokers lucht).

rookverbod rookverbod, ge zou eens achter uwen LT moeten hangen, zo een rookpluim met een oliegeurtje!WimLT schreef:Nog niet veranderd dus ! ! ! ROOKVERBOD ! ! !freebeemer schreef: (komt waarschijnlijk door de rokers lucht).