banden, waarschijnlijk domme vraag
Moderator: GVN
banden, waarschijnlijk domme vraag
Staan er op een gs banden met binnenband of tubeless banden, of kan dit alle twee? 
~~ BMW K100RS, Ducati ST2, BMW R1100S, BMW R1150GS ~~
Re: banden, waarschijnlijk domme vraag
YOO
Hang er vanaf welke GS. Op de F800GS is 't sowieso met binnenbanden, op alle andere recente GS'en is 't zonder (denk ik). Of je in zo'n band een binnenband kan duwen weet ik niet zeker maar ik vemroed van wel; Waarom je dat zou doen is dan weer een andere zaak, tenzij je ergens in Timbouctou staat met een scheur in de buitenband
Grtz, Philip!
Hang er vanaf welke GS. Op de F800GS is 't sowieso met binnenbanden, op alle andere recente GS'en is 't zonder (denk ik). Of je in zo'n band een binnenband kan duwen weet ik niet zeker maar ik vemroed van wel; Waarom je dat zou doen is dan weer een andere zaak, tenzij je ergens in Timbouctou staat met een scheur in de buitenband
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
Tubeless op de grote GS'en, met binnenband op de kleine GS'en. Bij tubeless kan er altijd een binnenband in. Nooit problemen mee gehad. Is veel gemakkelijker om te repareren als je bvb een deuk in je velg gereden hebt of je een serieus gat in je band hebt.
in mijn spaken gs asdventure banden zitten ook geen binnenbanden.
* R1200 GSA * BMW Motorclub Vlaanderen lid *
YOO
Grtz, Philip!
Klopt niet helemaal, de huidgie F650GS heeft ook tubeless. En spaken of gietwielen doen er insé niet toe, vanaf de 1100 zijn alle boxer GS'en tubeless uigerust.demito schreef:...met binnenband op de kleine GS'en.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
Yep, juist. Waarom hebben ze daar toch van die gietwelen onder gezet?Koppel!! schreef:YOO
Klopt niet helemaal, de huidgie F650GS heeft ook tubeless. En spaken of gietwielen doen er insé niet toe, vanaf de 1100 zijn alle boxer GS'en tubeless uigerust.demito schreef:...met binnenband op de kleine GS'en.
Grtz, Philip!
Voor de goedkoop ? Met in het achterhoofd dat die nie echt bedoeld is om offroad mee te gaan
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
ik weet niet of het een uitvinding is van BMW, maar normaal kunnen er op spaakwielen geen tubeless, dus enkel bij die spaakwielen van BMW waar de spaken gewoon aan de buitenkant zitten van de velg. Was bij BMW dat ik de eerste keer die techniek zag.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Ik zag deze wielen voor 't eerst in de fabriek in 1992, daarna stonden ze op de 1100GS... al eventjes dusWas bij BMW dat ik de eerste keer die techniek zag.
ja ja danny, dat is al eventjes, maar in de 25 jaar dat ik met de moto rij heb ik voor ik mijn BMW kocht eerst altijd met goede motoren geredenDanny schreef:Ik zag deze wielen voor 't eerst in de fabriek in 1992, daarna stonden ze op de 1100GS... al eventjes dusWas bij BMW dat ik de eerste keer die techniek zag.
't vollek va Gùùk red ùùk........
dan zal 't nu vast plezant zijn na 25 jaar "gewoon goed" materiaal eindelijk eens "topmateriaal" te hebbenja ja danny, dat is al eventjes, maar in de 25 jaar dat ik met de moto rij heb ik voor ik mijn BMW kocht eerst altijd met goede motoren gereden
De tubeless velgen stonden ook op mijn R80R van '93. Het merk was Acront dachtik, maar is ondertussen failliet