Als het weer het toelaatPhilippe schreef:Ik kom ook af
17/12/2010 Kerst Onthaal Avond "Ter Heide"
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: 17/12/2010 Kerst Onthaal Avond "Ter Heide"
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuur, wij hebben hier het nodige liggen om die mutsen te personaliseren. Vroeger ook nog gebruikt bij vorige clubs. Zal dat al zeker meebrengen. Moest het ineens druk worden dat we wat kunnen volgen, hé. Kruipt soms meer tijd in dan je denkt, zenneArthur schreef:Een echt hebbeding, voor de leden zijn er gepersonaliseerde mutsen voorzien. Als dat geen reden is om een bezoekje te brengen!
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Zeer goed Wim op voorhand al bedankt, dan kun je met Ingrid samen aan tafel zitten en is het probleem al een beetje opgelost wanneer er wat volk tegelijk binnenkomt als je stroom nodig hebt wij zorgen wel voor een kabel.WimLT schreef:Tuur, wij hebben hier het nodige liggen om die mutsen te personaliseren. Vroeger ook nog gebruikt bij vorige clubs. Zal dat al zeker meebrengen. Moest het ineens druk worden dat we wat kunnen volgen, hé. Kruipt soms meer tijd in dan je denkt, zenneArthur schreef:Een echt hebbeding, voor de leden zijn er gepersonaliseerde mutsen voorzien. Als dat geen reden is om een bezoekje te brengen!
Groetjes Arthur.
Arthur
Ik kom vanavond af, hoop dat de wegen beter zijn dan vanmorgen, hier ligt 15 a 20 cm sneeuw, prachtig, maar reizen kost wat meer tijd.
Vanmorgen de mannen naar school gebracht, 15km enkele reis, reistijd heen en terug normaal 40 minuten, nu 120 minuten.
Ik neem aan dat het rond Antwerpen ook slecht is?
Vanmorgen de mannen naar school gebracht, 15km enkele reis, reistijd heen en terug normaal 40 minuten, nu 120 minuten.
Ik neem aan dat het rond Antwerpen ook slecht is?
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

In of rond Antwerpen is het NOOIT slecht. Er ligt wel sneeuw als het dat is wat je bedoelt.KLT-SE schreef:Ik neem aan dat het rond Antwerpen ook slecht is?
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Tuurlijk is het rond Antwerpen altijd prima, als je eenmaal op de groenplaats of de kaaien bent is het nog beter.Bob schreef:In of rond Antwerpen is het NOOIT slecht. Er ligt wel sneeuw als het dat is wat je bedoelt.
Maar ik bedoelde de verkeerssituatie.....
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

De wegen liggen er goed bij. Zeker tegen vanavond zal alles wel 'normaal' zijn als er ondertussen niet nog wat gaat bijvallen, natuurlijkKLT-SE schreef:Tuurlijk is het rond Antwerpen altijd prima, als je eenmaal op de groenplaats of de kaaien bent is het nog beter.
Maar ik bedoelde de verkeerssituatie.....
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Geen probleem. Werkt perfect snoerloos ... zoals ikArthur schreef:als je stroom nodig hebt wij zorgen wel voor een kabel.

In Ter Heide zal ik geen last van kouwe oortjes hebben denk ik........WimLT schreef: De wegen liggen er goed bij. Zeker tegen vanavond zal alles wel 'normaal' zijn als er ondertussen niet nog wat gaat bijvallen, natuurlijk

ik vrees dat ik er niet ga geraken door de gladheid,,,,
vree spijtig want dat is altijd leuk amuseer u daar en bent voorzichtig (er is ook bob controle aan het sportpaleis ook A12 Antwerpen - Nederland en richting brasschaat OPPASSEN voor de smurfen) 
-
pvde
- Contacteer:
Yep,Smiley schreef:ik vrees dat ik er niet ga geraken door de gladheid,,,,vree spijtig want dat is altijd leuk amuseer u daar en bent voorzichtig (er is ook bob controle aan het sportpaleis ook A12 Antwerpen - Nederland en richting brasschaat OPPASSEN voor de smurfen)
Alle snelwegen en hoofdwegen richting Brasschaat zijn sneeuw en ijsvrij, enkel op de secundaire wegen is het minder goed, maar met enige voorzichtigheid kom je er wel hoor.
Smiley: Je hoeft alleen maar te glijden tot aan het rondpunt van Wommelgem en vandaar zijn de wegen vrij
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
De wegen liggen er hier spekglad bij,zal voor volgend jaar zijn.luc boxer schreef:Philippe van het weer, krijg jij altijd toelatingPhilippe schreef:Als het weer het toelaatPhilippe schreef:Ik kom ook af
Wens aan de aanwezigen een leuke avond, wees voorzichtig op de baan en neem je BOB mee.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Had zeer graag aanwezig gewest.
Had zelfs de toelating van mijn vrouwtje.
Maar helaas, dat was buiten mijn werkgever gerekend;
die kl.....k heeft ons tot 21u laten werken (wij zijn vandaag verhuisd)
en kan nu werkelijk geen "pap" meer zeggen
en waarschijnlijk morgen heel de dag in de zetel met rugpijn
maar laat dit de pret niet bederven,
en doe het vooral voorzichtig
Had zelfs de toelating van mijn vrouwtje.
Maar helaas, dat was buiten mijn werkgever gerekend;
die kl.....k heeft ons tot 21u laten werken (wij zijn vandaag verhuisd)
en kan nu werkelijk geen "pap" meer zeggen
en waarschijnlijk morgen heel de dag in de zetel met rugpijn
maar laat dit de pret niet bederven,
en doe het vooral voorzichtig
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Net terug thuis van een super gezellige kerstavond
Ondanks het koude weer was de opkomst enorm.
Hier een paar sfeerfoto’s

Bedankt aan de onthaalmedewerkers, die er weeral in geslaagd zijn om ons allen een onvergetelijke kerstavond te bezorgen
Houdoe
Net terug thuis van een super gezellige kerstavond
Ondanks het koude weer was de opkomst enorm.
Hier een paar sfeerfoto’s

Bedankt aan de onthaalmedewerkers, die er weeral in geslaagd zijn om ons allen een onvergetelijke kerstavond te bezorgen
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Enkele piccies van gisterenavond:

Suppergezellig allemaal zenne, maar nu KOPPIJN ! ! !
't Moest maar zo plezant niet zijn, hé
't Moest maar zo plezant niet zijn, hé

-
Jan en Greet
...hoe kan dat nu Willem...waar niks zit,kan niks pijn doen...tochKOPPIJN
Met dank voor de perfect georganiseerde avond
't Was weer,als naar goeie gewoonte zeer geslaagd
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
idd zag er leuk uit die sticker zag er ook goe uit ,,,,vrouw'ke (mijn bob dus) had en geen goesting en rijdt niet graag met deze weeromstandigheden
en ik ga op ne jeneveravond gene chocomel drinken zenne
dus braaf thuis met stevige borrel tot de volgende,,,,,,, 
Ik heb geen hersenschudding, hé ! En ne kop heb ik hoor. Just nog gezien toen ik asperientjes ging pakken in de badkamerJan en Greet schreef:...hoe kan dat nu Willem...waar niks zit,kan niks pijn doen...tochKOPPIJN![]()

Ja, 't was zeker gezellig tussen bekende mensen en dieren, toch nog een bekend forum lid + eega die ik nog niet kende: Sven 12 RT ontmoet. Vroeg vertrokken ivm weer, maar totaal geen last onderweg, na 24.00 is het hier in zeeland gaan sneeuwen, vanmorgen om 06.00 weer een cm of 7 er bij.
Groeten klt-se
Groeten klt-se

Zeg wim
ik heb een goed spreekwoord voor 'S AVONDS GROTE JAN - S MORGENS DAFALGAN cu
-
Nahoj
ik en dienen zatlap zekers?
oeieoei wa ga da geven...
oeieoei wa ga da geven...
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Jammer genoeg gestrand in Noord Holland(verkeer zat muurvast),extra overnachting noodzakelijk.
Vanmorgend om 10.30 was er niemand meer zeker?
Vanmorgend om 10.30 was er niemand meer zeker?
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.