"Benefiet voor Jeanine" op 6 februari !
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: "SCHAEKELS" Vrijdag 26 November
het was een mega concert, de bis nummers duurde al bijna zo lang als het concert zelf en eindigde met een gegooi van microstandaards, en pogo op het podium met spelende muziekaknten.
Het duo concert van een beatbox guy was ook de moeite.
hier een filmpje van plan B Soul, Rap.
http://www.youtube.com/watch?v=rQjh9H-y ... re=channel[/video]
J
Het duo concert van een beatbox guy was ook de moeite.
hier een filmpje van plan B Soul, Rap.
http://www.youtube.com/watch?v=rQjh9H-y ... re=channel[/video]
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Ah en in de bar van de AB staat onzen DD van de club. Den David is ondertussen verhuisd en zijnen kleine is al 18maand. WTF!!!! wat gaat het snel.

-
Kris1200RT
Slecht nieuws mannen !
Gisteren avond is een gedeelte van het café volledig uitgebrand !
( http://www.editiepajot.com/regios/14/articles/16095" onclick="window.open(this.href);return false; )
ik ben ter plaatse een kijkje gaan nemen en het ziet er niet echt goed uit.
Ik tracht wat meer info te verzamelen deze week, maar ik ben vrijwel zeker dat we voor een tijdje zullen moeten verhuizen.
Voor Jeanine mag 2010 best zo snel mogelijk afgelopen zijn, 2010 was niet echt een succes .
Jeanine, veel sterkte en moed vanwege het voltallige BMW team !
Gisteren avond is een gedeelte van het café volledig uitgebrand !
ik ben ter plaatse een kijkje gaan nemen en het ziet er niet echt goed uit.
Ik tracht wat meer info te verzamelen deze week, maar ik ben vrijwel zeker dat we voor een tijdje zullen moeten verhuizen.
Voor Jeanine mag 2010 best zo snel mogelijk afgelopen zijn, 2010 was niet echt een succes .
Jeanine, veel sterkte en moed vanwege het voltallige BMW team !
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
-
bougimain
- Contacteer:
Ik wens ons jeanineke zeker veel sterkte en hoop dat inderdaad 2011 veel beter wordt dan 2010
Bougimain
Bougimain
Onze sympathieke Jaeninne heeft dit jaar haar deel al gehad.
Veel sterkte gewenst.
Veel sterkte gewenst.
Re: "SCHAEKELS" tijdelijk dicht
Wat een jaar voor Jeaninne.
Bij deze veel sterkte, en hopelijk komt alles er terug goed.
Niet enkel voor ons, maar ook voor haar.
deze info met foto's gevonden.
http://persinfo.logicinmotion.eu/index. ... &Itemid=27" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij deze veel sterkte, en hopelijk komt alles er terug goed.
Niet enkel voor ons, maar ook voor haar.
deze info met foto's gevonden.
http://persinfo.logicinmotion.eu/index. ... &Itemid=27" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zijn er nu twee kennissen die hun zaak in 2010 verliezen. Eerst de Gains bar in Januari en nu dit. WTF
Zoon kwijt, café (voorlopig) kwijt. Je moet toch wa kunnen slikken in een leven.
Veel sterkte voor haar.
kunnen we iets doen voor Kerst voor haar? Een kleine intentie miss. Ik ben nu Veertien dagen thuis, en kan er mij wel mee bezig houden.
J
Zoon kwijt, café (voorlopig) kwijt. Je moet toch wa kunnen slikken in een leven.
Veel sterkte voor haar.
kunnen we iets doen voor Kerst voor haar? Een kleine intentie miss. Ik ben nu Veertien dagen thuis, en kan er mij wel mee bezig houden.
J
-
adjuvo
Zeg maar , ik doe mee !J schreef:Dat zijn er nu twee kennissen die hun zaak in 2010 verliezen. Eerst de Gains bar in Januari en nu dit. WTF
Veel sterkte voor haar.
J
-
Kris1200RT
Ik heb net een mail gestuurd naar de Wielertoeristen en de Wielervrienden Schaekels om na te gaan of zij iets willen organiseren. Met enkele verenigingen samen kunnen we misschien wat meer bieden...
Nog even afwachten dus, ik hou jullie op de hoogte...
Alvast bedankt voor jullie medeleven !
Kris
Nog even afwachten dus, ik hou jullie op de hoogte...
Alvast bedankt voor jullie medeleven !
Kris
Hoe meer verenigingen er samen werken hoe meer we kunnen doen hé.
We kunnen op 2 manieren helpen hé.
organiseren van evenementen, zoals wafel en pannekoekenbak,
eetfestijnen enz om geld in te zamelen
Of onze handen uit demouwen steken om de heropbouw sneller te laten verlopen.
Soit ik zeg maar wat hé.
ik hoor het wel.
Heb nog wat verlof staan en dat moet op tegen eind maart
We kunnen op 2 manieren helpen hé.
organiseren van evenementen, zoals wafel en pannekoekenbak,
eetfestijnen enz om geld in te zamelen
Of onze handen uit demouwen steken om de heropbouw sneller te laten verlopen.
Soit ik zeg maar wat hé.
ik hoor het wel.
Heb nog wat verlof staan en dat moet op tegen eind maart
Ok Kris, jij staat er wat dichter bij. Laat ons maar weten wat die wielerterrositen zeggen.
Ik wacht wel op nieuws van uw kant.
J
Ik wacht wel op nieuws van uw kant.
J
-
Kris1200RT
Laatste stand van zaken:
Jeanine heeft een noodcafé geopend in de keuken van de zaal. Ik ben er net ene gaan drinken. Voor de niet-rokers : nog meer doemp dan in het café ( vóór de brand voor alle duidelijkheid
).
Morgen ( donderdagavond ) gaat er een vergadering door met de betrokken verenigingen. Ik zal de club vertegenwoordigen. De bedoeling is om samen iets groot op poten te zetten in plaats van vele kleintjes.
Wordt dus nog vervolgd, hou het forum in het oog...
Jeanine heeft een noodcafé geopend in de keuken van de zaal. Ik ben er net ene gaan drinken. Voor de niet-rokers : nog meer doemp dan in het café ( vóór de brand voor alle duidelijkheid
Morgen ( donderdagavond ) gaat er een vergadering door met de betrokken verenigingen. Ik zal de club vertegenwoordigen. De bedoeling is om samen iets groot op poten te zetten in plaats van vele kleintjes.
Wordt dus nog vervolgd, hou het forum in het oog...
Tof dat alle verenigingen samen willen werken.
Ik hou het forum in het oog.
Ik hou het forum in het oog.
godverdomme, ik had op de foto's al zoveel doemp gezien, dat ik niet eens opmerkte dat het café in brand stond, dacht gewoon dat ze een raam had opgengezet.
Nu nog meer doemp. Straks staat de brandweer daar alle dagen.
alé count me in,
J
Nu nog meer doemp. Straks staat de brandweer daar alle dagen.
alé count me in,
J
Laat maar iets weten,ik doe zeker mee
zal pascal en hans verwittigen
groeten
jempie
zal pascal en hans verwittigen
groeten
jempie
Honda 550 four,Guzzi California 1100, R1150RT , R1200RT en nu R1200GSA
Mercedes E 220 CDI
Lid.BMW Motor Club Vlaanderen
Mercedes E 220 CDI
Lid.BMW Motor Club Vlaanderen
-
adjuvo
Mooi initiatief Kris !
Samen Sterk ... voor ons Jeanine !
Samen Sterk ... voor ons Jeanine !
-
Kris1200RT
Ok, ik ben net terug van de vergadering rond de benefiet voor Jeanine.
Er werd het volgende beslist:
We gaan voor 1 datum waarop enkele activiteiten worden georganiseerd om geld in het laatje te brengen.
Datum vastgesteld op 6 februari.
De BMW-club afdeling Pajottenland neemt de uitstippeling en de bepijling van een wandeling voor zijn rekening. Twee afstanden ( bv 4 en 10 km ). De wandeling heeft een gemeenschappelijk punt met een mountainbikeparcours waar een andere vereniging zorgt voor een jenever en soepstand.
Er wordt volgende week een nieuwe vergadering georganiseerd met 1 vertegenwoordiger per vereniging om de details te bespreken. ( er waren wel 50 mensen aanwezig wat het bespreken van details vrijwel onmogelijk maakte)
Het aantal helpers per vereniging zal zo beperkt mogelijk worden gehouden. Bedoeling wordt om zoveel mogelijk actieve deelnemers te ronselen en zoveel mogelijk zelf deel te nemen.
Ik denk dat een viertal mensen van BMW MC VL moet volstaan om de organisatie van de wandeling tot een goed einde te brengen.
Er zullen zo snel mogelijk kaarten met deelnemingswaarde à €5 worden gedrukt om te verkopen. De waarde van de kaart kan ingeruild worden voor alle activiteiten op de benefietdag. Hier zal een actieve medewerking worden gevraagd voor de verkoop...
Er zal onder andere ook gezorgd worden voor een varken aan het spit om de innerlijke mens te sterken.
Een ander idee was om de jeneverstand of de eindlocatie ( voetbalplein ) te voorzien van een lifeband ( jazz ) om de ambiance erin te brengen...ideeên of voorstellen zijn welkom...
Ik volg de vergaderingen en geef hier telkens er nieuws is een uitgebreid verslag. Van zodra noodzakelijk zal ik oproepen om een keer te vergaderen in "Den Haas".
Ik denk eraaan om onze eerste ontmoetingsavond van 2011 ook daar te laten doorgaan, gezien het café op 28 januari waarschijnlijk nog niet open zal zijn. Het noodcafé is momenteel niet echt een optie wegens te klein...en teveel doemp
Voor alle forumlezers van harte een vrolijk kerstfeest morgenavond....
Het doet echt goed om te merken dat er zoveel mensen meeleven met het leed dat onze Jeanine momenteel te verwerken krijgt. Met z'n allen maken we van 6 februari een onvergetelijk evenement.
Tot binnenkort !
Er werd het volgende beslist:
We gaan voor 1 datum waarop enkele activiteiten worden georganiseerd om geld in het laatje te brengen.
Datum vastgesteld op 6 februari.
De BMW-club afdeling Pajottenland neemt de uitstippeling en de bepijling van een wandeling voor zijn rekening. Twee afstanden ( bv 4 en 10 km ). De wandeling heeft een gemeenschappelijk punt met een mountainbikeparcours waar een andere vereniging zorgt voor een jenever en soepstand.
Er wordt volgende week een nieuwe vergadering georganiseerd met 1 vertegenwoordiger per vereniging om de details te bespreken. ( er waren wel 50 mensen aanwezig wat het bespreken van details vrijwel onmogelijk maakte)
Het aantal helpers per vereniging zal zo beperkt mogelijk worden gehouden. Bedoeling wordt om zoveel mogelijk actieve deelnemers te ronselen en zoveel mogelijk zelf deel te nemen.
Ik denk dat een viertal mensen van BMW MC VL moet volstaan om de organisatie van de wandeling tot een goed einde te brengen.
Er zullen zo snel mogelijk kaarten met deelnemingswaarde à €5 worden gedrukt om te verkopen. De waarde van de kaart kan ingeruild worden voor alle activiteiten op de benefietdag. Hier zal een actieve medewerking worden gevraagd voor de verkoop...
Er zal onder andere ook gezorgd worden voor een varken aan het spit om de innerlijke mens te sterken.
Een ander idee was om de jeneverstand of de eindlocatie ( voetbalplein ) te voorzien van een lifeband ( jazz ) om de ambiance erin te brengen...ideeên of voorstellen zijn welkom...
Ik volg de vergaderingen en geef hier telkens er nieuws is een uitgebreid verslag. Van zodra noodzakelijk zal ik oproepen om een keer te vergaderen in "Den Haas".
Ik denk eraaan om onze eerste ontmoetingsavond van 2011 ook daar te laten doorgaan, gezien het café op 28 januari waarschijnlijk nog niet open zal zijn. Het noodcafé is momenteel niet echt een optie wegens te klein...en teveel doemp
Voor alle forumlezers van harte een vrolijk kerstfeest morgenavond....
Het doet echt goed om te merken dat er zoveel mensen meeleven met het leed dat onze Jeanine momenteel te verwerken krijgt. Met z'n allen maken we van 6 februari een onvergetelijk evenement.
Tot binnenkort !
ok Kris ik doe mee voor de wandeling. en die 5€ mag jeaninne ook hebben van mij. Ik zal twee kaarten kopen en dan is dat nog maar 10€ he.
J
J
-
Kris1200RT
Vanavond de vervolgvergadering. Nadien weet ik waarschijnlijk hoeveel hulp ik nodig heb....Hou het forum in het oog, ik zal zeker enkele helpenden handen nodig hebben, vooral ter voorbereiding...
Kris ik probeerde u te mailen, maar kreeg geen antwoord. Miss via deze weg.
Is het nu vanavond en hoe laat???
Is het nu vanavond en hoe laat???
-
Kris1200RT
Hallo,
na de laatste vergadering van gisteren enkele punten die duidelijk zijn geworden:
Om alle activiteieten te kunnen bemannen zal elke vereniging een zestal personen moeten afvaardigen.
Ook 's morgens tijdens de Mountainbike, zijn er helpende handen nodig. Indien jullie kunnen helpen , laat me dan via mail weten voor welke periode jullie kiezen, ( voormiddag namiddag ).
Ik beschik over kaarten voor voorverkoop, flyers en indien nodig ook affiches. Bedoeling is natuurlijk om zoveel mogelijk kaarten te verkopen. Enig idee om dit zo praktsich mogelijk aan te pakken ( verdelen van kaarten ) ? laat maar komen.. Naast de praktische hulp de dag zelf van enkele personen, moeten we er natuurlijk voor zorgen dat er zoveel mogelijk deelnemers opdagen, reklame en afspraken van mond tot mond in combinatie met kaartenverkoop kan hier voor helpen. Doormailen van de flyers ? Andere ideeën ? Laat maar komen. Ik wacht op jullie reacties !
Moderator, kan je de titel de Topic wijzigen in "Benefiet voor Jeanine" op 6 februari !" ? Schaekels is tijdelijk open in de keuken van de zaal...
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=0K34OP2G" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=9D34R862" onclick="window.open(this.href);return false;
Kris
na de laatste vergadering van gisteren enkele punten die duidelijk zijn geworden:
Om alle activiteieten te kunnen bemannen zal elke vereniging een zestal personen moeten afvaardigen.
Ook 's morgens tijdens de Mountainbike, zijn er helpende handen nodig. Indien jullie kunnen helpen , laat me dan via mail weten voor welke periode jullie kiezen, ( voormiddag namiddag ).
Ik beschik over kaarten voor voorverkoop, flyers en indien nodig ook affiches. Bedoeling is natuurlijk om zoveel mogelijk kaarten te verkopen. Enig idee om dit zo praktsich mogelijk aan te pakken ( verdelen van kaarten ) ? laat maar komen.. Naast de praktische hulp de dag zelf van enkele personen, moeten we er natuurlijk voor zorgen dat er zoveel mogelijk deelnemers opdagen, reklame en afspraken van mond tot mond in combinatie met kaartenverkoop kan hier voor helpen. Doormailen van de flyers ? Andere ideeën ? Laat maar komen. Ik wacht op jullie reacties !
Moderator, kan je de titel de Topic wijzigen in "Benefiet voor Jeanine" op 6 februari !" ? Schaekels is tijdelijk open in de keuken van de zaal...
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=0K34OP2G" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=9D34R862" onclick="window.open(this.href);return false;
Kris
-
sprint
"Benefiet voor Jeanine" op 6 februari !
bij dezeKris1200RT schreef:Moderator, kan je de titel de Topic wijzigen in "Benefiet voor Jeanine" op 6 februari !"
Kris
Marnix.

Re: "Benefiet voor Jeanine" op 6 februari !
Ik kom wel de hele dag. Ik zal binnenspringen voor kaarten en flyers.
J
J
karten en affiches op de onthaalavonden beschikbaar stellen?
-
Kris1200RT
Even een lijstje starten met de mogelijke helpers aan de benfiet,wil aub verder aanvullen... Zoals gezegd hebben we per vereniging 6 à 7 helpers nodig.
Ik heb ook nog een honderdtal kaarten voor voorverkoop, mensen die zich geroepen voelen om kaarten te verkopen, geef een seintje, we spreken dan af...( ik heb via het secretariaat gevraagd om eventueel kaarten te verkopen op de andere meeting points, echter wegens te complex voor het afrekenen ervan, werd dit afgevoerd )
Voor de rest zo veel mogelijk volk lokken voor de activiteiten , denk aan ons Jeanine !
Jempi ( Jean-Pierre Buyens ) : 's morgens tot 14u.
Jo: ( Guuk ) : hele dag
...
Ik heb ook nog een honderdtal kaarten voor voorverkoop, mensen die zich geroepen voelen om kaarten te verkopen, geef een seintje, we spreken dan af...( ik heb via het secretariaat gevraagd om eventueel kaarten te verkopen op de andere meeting points, echter wegens te complex voor het afrekenen ervan, werd dit afgevoerd )
Voor de rest zo veel mogelijk volk lokken voor de activiteiten , denk aan ons Jeanine !
Jempi ( Jean-Pierre Buyens ) : 's morgens tot 14u.
Jo: ( Guuk ) : hele dag
...