****OPGELET voor GS DIEFSTALLEN !!! ****
Moderator: GVN
****OPGELET voor GS DIEFSTALLEN !!! ****
****GS diefstallen !!! ****
Er werden 3 GS'sen gestolen een maand geleden !!!
1 GS te West-Vlaanderen - Oostkamp op 23/11/10 &
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... en&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
2 GS'sen te Oost-Vlaanderen te Gent op 24/11/10 !!!!
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... n&start=21" onclick="window.open(this.href);return false;
Er werden 3 GS'sen gestolen een maand geleden !!!
1 GS te West-Vlaanderen - Oostkamp op 23/11/10 &
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... en&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
2 GS'sen te Oost-Vlaanderen te Gent op 24/11/10 !!!!
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... n&start=21" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ****OPGELET voor GS DIEFSTALLEN !!! ****
Die tweede advertentie is bij Jous van Leie Motors. Heeft hier een tijdje geleden al op gestaan...
Wie wilt dat nu

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Wie wilt dat nu
Ik denk dat niemand hier het slachtoffer wil van zijn, niet toch?!
Ik denk dat niemand hier het slachtoffer wil van zijn, niet toch?!
WimLT schreef:Wie wilt dat nu![]()
gij wilt dat ook, wees maar eens eerlijk,
maar gij geraakt daar niet op met uw korte beentjes
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
GSrijder
- Contacteer:
Zeppe schreef:WimLT schreef:Wie wilt dat nu![]()
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
DJUZeppe schreef:gij wilt dat ook, wees maar eens eerlijk,WimLT schreef:Wie wilt dat nu![]()

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Er zijn er die dat kunnen compenseren met hun lange tenen.Zeppe schreef:WimLT schreef:Wie wilt dat nu![]()
-
tweecilinderke
en die zit ookEr zijn er die dat kunnen compenseren met hun lange tenen.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
Nick
Potjandorie.
Wordt een mens al ne keer verwittigt van wat kan en waarvoor je moet oppassen,
en er komt alweer direct een pak gezever naar voor.
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het jullie ook eens overkomt.
Is het nu een ongeluk of een diefstal die je motor van je wegneemt.
Beiden zijn even erg.
Om daar dan direct mee te gaan spotten vind ik er ferm over.
Ik begin er stilaan spijt van te krijgen dat ik alweer een BMW heb gekocht en met deze bende asociale mensen vereenzelvigt wordt.
Uiterst ongepast.
Bij deze mijn dank aan de melder van dit nieuws om ons alert te maken voor deze voorvallen!
Beiden zijn even erg.
Ik begin er stilaan spijt van te krijgen dat ik alweer een BMW heb gekocht en met deze bende asociale mensen vereenzelvigt wordt.
Uiterst ongepast.
Bij deze mijn dank aan de melder van dit nieuws om ons alert te maken voor deze voorvallen!
Beste Nick,Nick schreef:Potjandorie.
Beiden zijn even erg.
Uiterst ongepast.
Lees eens wat er staat !
Nergens kan ik spot vinden over het ontvreemden van de moto's
mvg
Triest dat zoiets weer moet gebeuren.
Weeral een bende aan 't werk,zekers....
Wens zoiets niemand toe,ik heb medelijden met de slachtoffers...
Grtz
Geert
Weeral een bende aan 't werk,zekers....
Wens zoiets niemand toe,ik heb medelijden met de slachtoffers...
Grtz
Geert
Moest u eens wat meer op het forum zitten, zou u intussen misschien de leden wat beter kennen en niet tot onjuiste conclusies komenNick schreef:Uiterst ongepast.

Extra scheutje azijn in de koffie gehad deze morgen vrees ik... Ze lachen hier toch helemaal niet met die diefstal! Zijde gij mij een zuurpruim man!Nick schreef:Potjandorie.
Beiden zijn even erg.
Uiterst ongepast.
-
Cindy
Wist niet dat "BMW"- rijders werden geassocieerd met een bepaald gedrag
...blijkbaar toch wel dan....?? Doch niet al te min is het weeral een spijtige zaak dat er ontvreemd wordt,een item dat steeds weerkeert en waar we ons toch steeds zullen moeten voor behoeden,of het nu een BMW is of niet...
-
Dirk Pauwels
Op gevaar af beschuldigd te worden er mee te spotten....
Dien eerste was ne kenner, GSA1150 pikken, goeie smaak - slecht karakter...
Dien tweede waren beginners, wie pikt er nu 1200's
Moest 1 van mijn moto's gepikt worden, ik ga in behandeling moeten vrees ik....
Ik koop tegenwoordig vaak 2de hands stukken, maar meestal van sloopbedrijven, ik neem aan dat die wel gecontroleerd worden, indien niet, zijn de cops slecht bezig. Voor een koper is er geen enkele mogelijkheid om te weten of de stukken die je koopt legaal zijn of gepikt... helaas.
Ne moto in stukken brengt al snel 4-5000 euro op....
Dien eerste was ne kenner, GSA1150 pikken, goeie smaak - slecht karakter...
Dien tweede waren beginners, wie pikt er nu 1200's
Moest 1 van mijn moto's gepikt worden, ik ga in behandeling moeten vrees ik....
Ik koop tegenwoordig vaak 2de hands stukken, maar meestal van sloopbedrijven, ik neem aan dat die wel gecontroleerd worden, indien niet, zijn de cops slecht bezig. Voor een koper is er geen enkele mogelijkheid om te weten of de stukken die je koopt legaal zijn of gepikt... helaas.
Ne moto in stukken brengt al snel 4-5000 euro op....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Ga nog niet kijken voor 'n GS, boeit me helamaal niet.
Lijkt me meer 'n machine met slappe sokken
mvg Nico
Lijkt me meer 'n machine met slappe sokken
mvg Nico
MG Breva 850
Ik neem aan van niet.. dacht dat al eens aan het licht kwam dat gestolen onderdelen voor een groot stuk "binnenlandse" 'markt zijn, door figuren die je van geen kwaad zou verdenken .. natuurlijk is dat geen reden om compleet paroïde te worden of alle 2e hands onderdelen automatisch met "gestolen" te koppelen. In ieder geval heb ik al kennisgemaakt met het verschrikkelijke gevoel. In enkele minuten is het gebeurd en er is geen "undo" knop/Dirk Pauwels schreef:Ik koop tegenwoordig vaak 2de hands stukken, maar meestal van sloopbedrijven, ik neem aan dat die wel gecontroleerd worden,
* R1200 GSA * BMW Motorclub Vlaanderen lid *
bigfoot46 schreef:Staat niet in Beemer café. Dus mogen de tooggasten zich onthouden van commentaar.
Of er nu mee gelachen kan worden of niet dat maakt ieder maar voor zich uit.
Ik weet wel dat je tikker stilstaat als je ergens buitenkomt en dat parkeerplaatsje is leeg waar even voorheen nog een (jouw) tweewieler stond te blinken
Als ie thuis gestolen wordt is 't vertrouwen in alles nog veel minder vermoed ik.
Bij een vriend werd ooit een Blade gestolen die achter zijn auto stond in de garage, daar kon je niet naast of de auto moest eerst buiten maar 's ochtends was de Blade weg en de auto stond nog netjes op zijn plaats, op slot en herriedoos stond aan.
't Is gewoonweg klote... achteraf kan je hem opnieuw kopen in stukjes op ebay want dat lijkt toch de tendens tegenwoordig.
Ik geloof niet dat sloopbedrijven er echt van wakker liggen enkele mechanische onderdelen over te nemen en door te verkopen, dat is heling maar is dat ook zo als iemand wat onderdelen in een doos brengt om te verkopen en zegt kijk eens wat ik nog allemaal liggen heb en die handelaar daarna dat verder verkoopt zonder zich bewust te zijn van de oorsprong namelijk een gestolen fiets die geslacht is...
Hoedanook lucratieve bezigheid en het Schengen verdrag maakt het almaar makkelijker om met gestolen spul België binnen te geraken en met andere spullen buiten te lopen... zucht 't zal er niet op verbeteren.
ik ga eens effe naar de garage eens kijken of ie er nog staat, hoorde ik nu niet de sirene van de garage
Ik weet wel dat je tikker stilstaat als je ergens buitenkomt en dat parkeerplaatsje is leeg waar even voorheen nog een (jouw) tweewieler stond te blinken
Als ie thuis gestolen wordt is 't vertrouwen in alles nog veel minder vermoed ik.
Bij een vriend werd ooit een Blade gestolen die achter zijn auto stond in de garage, daar kon je niet naast of de auto moest eerst buiten maar 's ochtends was de Blade weg en de auto stond nog netjes op zijn plaats, op slot en herriedoos stond aan.
't Is gewoonweg klote... achteraf kan je hem opnieuw kopen in stukjes op ebay want dat lijkt toch de tendens tegenwoordig.
Ik geloof niet dat sloopbedrijven er echt van wakker liggen enkele mechanische onderdelen over te nemen en door te verkopen, dat is heling maar is dat ook zo als iemand wat onderdelen in een doos brengt om te verkopen en zegt kijk eens wat ik nog allemaal liggen heb en die handelaar daarna dat verder verkoopt zonder zich bewust te zijn van de oorsprong namelijk een gestolen fiets die geslacht is...
Hoedanook lucratieve bezigheid en het Schengen verdrag maakt het almaar makkelijker om met gestolen spul België binnen te geraken en met andere spullen buiten te lopen... zucht 't zal er niet op verbeteren.
ik ga eens effe naar de garage eens kijken of ie er nog staat, hoorde ik nu niet de sirene van de garage
Een beetje spot, moet kunnen. Ik leef alvast mee met diegene die het verlies, door diefstal, van hun moto moeten vaststellen!
Zeer erg, maar we leven nu eenmaal in een tijd waar we eerst goed rond moeten kijken en duizend en één voorzorgen moeten nemen, alvorens we ergens iets achterlaten.
Zelfs hier in de winkel maak ik dat mee! Af en toe stel ik ook vast dat er ergens een leeggemaakte verpakking verscholen ligt.
Zeg wat je wil, maar als ik het van ene vaststel, ga ik mij toch goed moeten proberen beheersen om er niet op te kloppen zelle.
Zeer erg, maar we leven nu eenmaal in een tijd waar we eerst goed rond moeten kijken en duizend en één voorzorgen moeten nemen, alvorens we ergens iets achterlaten.
Zelfs hier in de winkel maak ik dat mee! Af en toe stel ik ook vast dat er ergens een leeggemaakte verpakking verscholen ligt.
Zeg wat je wil, maar als ik het van ene vaststel, ga ik mij toch goed moeten proberen beheersen om er niet op te kloppen zelle.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Tazke
- Contacteer:
Jamaar dat leerde niet in uw sport he er zo maar op kloppenjakke schreef:Zeg wat je wil, maar als ik het van ene vaststel, ga ik mij toch goed moeten proberen beheersen om er niet op te kloppen zelle.
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Heel juist! Maar dan is het niet ZO MAAR op kloppen hé? Dan is er een reden.Tazke schreef:Jamaar dat leerde niet in uw sport he er zo maar op kloppenjakke schreef:Zeg wat je wil, maar als ik het van ene vaststel, ga ik mij toch goed moeten proberen beheersen om er niet op te kloppen zelle.
Onweerstaanbare drang, het was sterker dan mezelf, een vlaag van zinsverbijstering.
Anders worden ze toch maar na de derde diefstal bestraft! Stond in de krant deze morgen.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Tazke
- Contacteer:
Ja ge hebt een redenjakke schreef:Heel juist! Maar dan is het niet ZO MAAR op kloppen hé? Dan is er een reden.![]()
![]()
![]()
Onweerstaanbare drang, het was sterker dan mezelf, een vlaag van zinsverbijstering.![]()
Anders worden ze toch maar na de derde diefstal bestraft! Stond in de krant deze morgen.
Heb dat ook gelezen in de krant en is toch wel erg, pas bij de 3de winkeldiefstal treden ze op.
Zal ik dan straks mijn rekening niet betalen in de colruyt
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
Dirk Pauwels
Da gaan ze langer onthouden dan dat preekje van de rechter, als ze ooit al voor een rechter komen.....Minderjarig of overrijp, pikken doe je nie....Kunt nog altijd zeggen dat ze tegen de kast gelopen zijn....ne keer of 10jakke schreef:...
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project