witte pinkers en blauwe dashboardverlichting
Moderator: GVN
witte pinkers en blauwe dashboardverlichting
Ik heb hier nog geen foto geplaatst, maar heb dus een R850RT van eind 2000 in antraciet kleur. Wat ik er graag nog aan zou willen veranderen zijn de voorste oranje pinkerglaasjes vervangen door witte glaasjes en mijn dashboardverlichting veranderen naar blauw. Waar kan ik schappelijk zulke witte glaasjes kopen (ze moeten wel vlot uitwisselbaar zijn en passen) en welke lampjes gebruik ik best voor mijn volledige blauwe dashboardverlichting, en ook, waar haal ik die best? Ik ben van Ekeren/Antwerpen. Groetjes Wago 
-
John
- Contacteer:
Re: witte pinkers en blauwe dashboardverlichting
Die witte glaasjes (plus lampjes) vind je genoeg op het net (Ebay)
Wat je verlichting in je dash betreft... je kan opteren voor LED of gewoon een (dip)kleurtje kiezen voor de bestaande lampjes. Zijn zowat overal te koop in de speciaalzaken.
Wat je verlichting in je dash betreft... je kan opteren voor LED of gewoon een (dip)kleurtje kiezen voor de bestaande lampjes. Zijn zowat overal te koop in de speciaalzaken.
Hmm blauwe dashbord verlichting, dat kun je doen met blauwe ledjes, zo te koop bij dealextreme.com even knutselen met wat serie weerstanden en klaar benje.
Echter is in het donker de blauwe kleur erg lastig, je ogen zijn in het donker met name in het rode gebied gevoelig. Blauw ligt aan de andere kant van het spectrum... Het staat wel leuk, maar dan wordt het aflezen van de snelheids meter problematischer.
Anders geef je de politie een machtiging voor je bankrekening, kunnen ze de bonnen automatisch afschrijven
Echter is in het donker de blauwe kleur erg lastig, je ogen zijn in het donker met name in het rode gebied gevoelig. Blauw ligt aan de andere kant van het spectrum... Het staat wel leuk, maar dan wordt het aflezen van de snelheids meter problematischer.
Anders geef je de politie een machtiging voor je bankrekening, kunnen ze de bonnen automatisch afschrijven
Heb 't er in mijn VW alleszins niet lastig mee, rode wijzers en blauwe achtergrond, geweldig.Echter is in het donker de blauwe kleur erg lastig
je zal dus je wijzertjes moeten oplichten met één of ander lampje/kleurtje...
Enneh ik zie nie goe meer en horen zeker nie
Heb zo eens rondgesurfd op het net en zoals John aanraadde op Ebay gekeken, maar niets gevonden van die witte glaasjes voor mijn pinkers. Wel heb ik ergens een link gevonden van Hornig en die verkopen die voor 37 euro incl het lampje. Vraag me af of je niet gewoon ergens in een onderdelenshop kan kopen of zo, en tweedehands zal je dat sowieso al niet vinden vrees ik? Misschien dat iemand concreet weet waar ik ze kan kopen? Toch allemaal bedankt voor de reacties
-
John
- Contacteer:
Hoe je vind niks!Wago schreef:Heb zo eens rondgesurfd op het net en zoals John aanraadde op Ebay gekeken, maar niets gevonden van die witte glaasjes voor mijn pinkers. Wel heb ik ergens een link gevonden van Hornig en die verkopen die voor 37 euro incl het lampje. Vraag me af of je niet gewoon ergens in een onderdelenshop kan kopen of zo, en tweedehands zal je dat sowieso al niet vinden vrees ik? Misschien dat iemand concreet weet waar ik ze kan kopen? Toch allemaal bedankt voor de reacties
http://auto.shop.ebay.nl/i.html?_nkw=bl ... m270.l1313
idd John, heb het gezien en hou het in mijn gedachten voor als ik niets dichterbij vind. Bedankt!John schreef:Hoe je vind niks!Wago schreef:Heb zo eens rondgesurfd op het net en zoals John aanraadde op Ebay gekeken, maar niets gevonden van die witte glaasjes voor mijn pinkers. Wel heb ik ergens een link gevonden van Hornig en die verkopen die voor 37 euro incl het lampje. Vraag me af of je niet gewoon ergens in een onderdelenshop kan kopen of zo, en tweedehands zal je dat sowieso al niet vinden vrees ik? Misschien dat iemand concreet weet waar ik ze kan kopen? Toch allemaal bedankt voor de reacties
http://auto.shop.ebay.nl/i.html?_nkw=bl ... m270.l1313