Club 2011 08/01/2011
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Club 2011 08/01/2011
Veel volk, en 6 pers.waren met de moto
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
freebeemer
Véél volk, leuke danseresjes, lekker schoteltje, goede compagnie en een puike organisatie....meer moet dat niet zijn!
Een pluim voor de organisatoren !
Een pluim voor de organisatoren !
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Honda Super Cub - 2019
Rats vergeten....
Volgende keer toch eens in mijn agenda zetten van mijn gsm, dan gaat er tijdig een belletje rinkelen...
Volgende keer toch eens in mijn agenda zetten van mijn gsm, dan gaat er tijdig een belletje rinkelen...

't is nogal schoon ja!!Frank K schreef:Rats vergeten....![]()
Wij hebben ons in ieder geval heel goe geamuseerd! Goe verkocht in de clubboetiek, plezante babbels gehad, oude bekenden teruggezien ...'t was gezellig!!
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Met drie nieuwe leden samen een mooie avond gehad!!!
De nieuwe K1600 bewonderd
Veel dank aan de organisatie
De nieuwe K1600 bewonderd
Veel dank aan de organisatie
Pan European ST1100 - Pan European ST1300 - BMW R1200RT
-
GSrijder
- Contacteer:
Het was precies een bijeenkomst van Benidorm bastards...tja de vergrijzing van de maatschappij laat ook binnen de club zijn sporen na

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Is altijd al zo geweest, is dus geen nieuw fenomeen hoor.GSrijder schreef:Het was precies een bijeenkomst van Benidorm bastards...tja de vergrijzing van de maatschappij laat ook binnen de club zijn sporen na![]()
![]()
![]()
-
Nahoj
li
kheb zo de indruk dat er veel nieuwe ongemanierde leden bijgekomen zijn, heb je dit dan liever?
zodanig dat wij als bmw club nergens meer geraken... ik dacht het niet!
het zijn wel die oude stakkers die zich voor jou uit de naad werken!
ik zou niet weten wat er mis mee is?GSrijder schreef:Het was precies een bijeenkomst van Benidorm bastards...tja de vergrijzing van de maatschappij laat ook binnen de club zijn sporen na![]()
![]()
![]()
kheb zo de indruk dat er veel nieuwe ongemanierde leden bijgekomen zijn, heb je dit dan liever?
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
GSrijder
- Contacteer:
weer ene die er de clue niet van snapt...tja mijne humor is blijkbaar een trapje te hoog voor sommigenjohanelsie schreef:liik zou niet weten wat er mis mee is?GSrijder schreef:Het was precies een bijeenkomst van Benidorm bastards...tja de vergrijzing van de maatschappij laat ook binnen de club zijn sporen na![]()
![]()
![]()
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
-
costerke
Ni aantrekken joeng, ooit worden wij ook oud en lelijk.GSrijder schreef:weer ene die er de clue niet van snapt...tja mijne humor is blijkbaar een trapje te hoog voor sommigenjohanelsie schreef:liik zou niet weten wat er mis mee is?GSrijder schreef:Het was precies een bijeenkomst van Benidorm bastards...tja de vergrijzing van de maatschappij laat ook binnen de club zijn sporen na![]()
![]()
![]()
En wie weet wat we dan allemaal gaan uitsteken.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
moest wat vroeger vertrekken, kon dus op het einde geen info vragen over 2 reizen
Dacht op de website onder activiteiten iets te vinden.....toch niet
Waar kan ik terecht voor meer info?
Thx
Dacht op de website onder activiteiten iets te vinden.....toch niet
Waar kan ik terecht voor meer info?
Thx
johanelsie schreef:het zijn wel die oude stakkers die zich voor jou uit de naad werken!
Merci hé, maar nu moet het licht uit van de zuster 
@ eiRTee: hangt ervan af over welke reizen het gaat
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

- mdc
- Webmaster

Uw clubjournaal krijg je deze week in de bus, daar staat de info in en ook het nummer en mailadres van de organisator.eiRTee schreef: Waar kan ik terecht voor meer info?
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Thx, kijk er al naar uit!mdc schreef:Uw clubjournaal krijg je deze week in de bus, daar staat de info in en ook het nummer en mailadres van de organisator.eiRTee schreef: Waar kan ik terecht voor meer info?
Gij hebt gewoon gene zin voor humor, da's jouw probleem!GSrijder schreef:weer ene die er de clue niet van snapt...tja mijne humor is blijkbaar een trapje te hoog voor sommigen
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
-
freebeemer
GSrijder schreef:weer ene die er de clue niet van snapt...tja mijne humor is blijkbaar een trapje te hoog voor sommigen 
Lap: tess weiral ienen van eiremonne zekers!
Woorschoinleik deize zoemer nen stamp van da kartonnen peird gekeregen?

Lap: tess weiral ienen van eiremonne zekers!
Woorschoinleik deize zoemer nen stamp van da kartonnen peird gekeregen?
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Honda Super Cub - 2019
-
Cindy
Toch ook uit nieuwsgierigheid gaan luisteren...denk wel dat daar 150 man zat,dus ik veronderstel 150 motorrijders en toch maar 6 motors aan de inkom waarvan er zeker 2 niet-leden dus 4/150....wree weinig voor een "motorclub" ondanks het mooie weer en zachte temperaturen.
Wel lekker hapje gekregen en een paar leuke babbels gedaan.
Had gehoopt op 3 kussen van Relax maar ook niet gezien of herkend.
Veel bekende gezichten gezien,luxe hotels,welness,sauna en zwembaden.Spijtig geen"tent-reisjes"?
Wel lekker hapje gekregen en een paar leuke babbels gedaan.
Had gehoopt op 3 kussen van Relax maar ook niet gezien of herkend.
Veel bekende gezichten gezien,luxe hotels,welness,sauna en zwembaden.Spijtig geen"tent-reisjes"?
BMW Vlaanderen is nu eenmaal elitair wat reisjes aangaat, de "die hards" die altijd tentreizen deden en organiseerden waren/zijn slechts een kleine minderheid van het aantal dikke toerbuffel rijdende leden.
De accenten bij "aantal dikke toerbuffel rijdende leden" mag je zelf leggen waar je wil
Sinds de club de Amerikaanse toer opging een 10jaar geleden heb ik afgehaakt, big,bigger,biggest lijkt wel 't motto.
Gelukkig is er voor iedereen wat in deze wereld
De accenten bij "aantal dikke toerbuffel rijdende leden" mag je zelf leggen waar je wil
Sinds de club de Amerikaanse toer opging een 10jaar geleden heb ik afgehaakt, big,bigger,biggest lijkt wel 't motto.
Gelukkig is er voor iedereen wat in deze wereld
-
freebeemer
Ik ga al veel jaren mee met het kampeer-weekend in juni.
Echt de moeite en een aanrader maar...jaar na jaar verminderen de deelnemers....spijtig.
Inderdaad (gedeeltelijk) terug naar basic is misschien een optie?
Echt de moeite en een aanrader maar...jaar na jaar verminderen de deelnemers....spijtig.
Inderdaad (gedeeltelijk) terug naar basic is misschien een optie?
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Honda Super Cub - 2019
In de club is genoeg te doen! Voor iedereen wat!
Ik ben verleden jaar voor de eerste keer mee op kampeerweekend geweest en 't was idd dik in orde. Ik was van plan dit jaar terug mee te gaan (deze keer zelfs met een tentje, 'k zal't ma zelf zeggen zekers
) , ma spijtig genoeg gaat da nie lukken
@ Danny en "Cindy" : as er toch niks goe aan de club is, wa zitten jullie hier dan nog op da forum te doen?!
Ik ben verleden jaar voor de eerste keer mee op kampeerweekend geweest en 't was idd dik in orde. Ik was van plan dit jaar terug mee te gaan (deze keer zelfs met een tentje, 'k zal't ma zelf zeggen zekers
@ Danny en "Cindy" : as er toch niks goe aan de club is, wa zitten jullie hier dan nog op da forum te doen?!
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
-
Cindy
Veel teveel tijd en amuseer me hier soms kostelijkWild Cat schreef:In de club is genoeg te doen! Voor iedereen wat!
Niet goed opgelet dan, want er zijn wel degelijk één of twee kampeerweekendsCindy schreef:Veel bekende gezichten gezien,luxe hotels,welness,sauna en zwembaden.Spijtig geen"tent-reisjes"?
Ik ga je zeker niet helemaal ongelijk geven i.v.m. de luxe-trend die zich heeft ingezet in de BMW club. Vooral wat betreft de hotels - maar laat ik dat nu juist helemaal top vinden - ook kwestie reisstijl. Meer dan de helft geraakt verdorie nog niet meer met zijne motor op de reisbestemming maar moet al met een busje naar ginder of een aanhanger meesleuren. 't Ja ... de BMW rijder is duidelijk niet vies van luxe, maar als je dat niet aanstaat, veronderstel ik dat er nog wel andere clubjes zijn die nog wel puur en alleen het avontuur opzoeken of je steekt zelf iets in elkaar, hé.
Een club heeft een bepaalde structuur en een bepaald soort leden. Pas je er echt niet in, dan zoek je het elders. No problemo

-
Cindy
Spijtig dat sommigen zich hierdoor aangevallen voelen....breek dat niet af he mannekes,als er mensen zijn die graag hun centen hierin spenderen voor mij echt niet gelaten ...vermeld het enkel omdat ik dat wel het meeste heb gehoord dus zou begod niet weten waarom het dan niet mag verteld worden.Mensen moeten zeker niet beschaamd zijn als ze zich hierin thuis voelen.Denk dat iedereen op reis gaat waar hij zich het beste in voelt,en ja soms doet een écht bed onderweg voor mij ook al eens deugd en durf ook al eens een hotelletje meepikken.
Maar voor mij (dus ik spreek enkel voor mezelf) is de defenitie van motorrijder,motorclub gelijk aan vrijheid,avontuur,weinig luxe en idd vriendschap maar dan wel vriendschap die niet afhangt van welk merk,kostprijs en imago motor je rijdt !!....en rijden met de motor
en ja ik rij ook BMW
Maar voor mij (dus ik spreek enkel voor mezelf) is de defenitie van motorrijder,motorclub gelijk aan vrijheid,avontuur,weinig luxe en idd vriendschap maar dan wel vriendschap die niet afhangt van welk merk,kostprijs en imago motor je rijdt !!....en rijden met de motor
en ja ik rij ook BMW
-
freebeemer
Ik kampeer wel eens graag maar...één maal per jaar is genoeg.
Geef mij maar een hotelletje hoor.
Geen problemen met de bagage(met duo, tent, slaapzakken enz... bijna niet te doen) om nog comfortabel en veilig te rijden.
En een dagje slecht weer kan je makkelijker overbruggen.
En qua prijs zit er niet zo veel verschil op, tenzij men aan het tentje een blik ravioli, spaghetti of zwan-worsten eet.
Ook veel beter voor mijn pijnlijke gewrichten en ouder wordende knoken!
Geef mij maar een hotelletje hoor.
Geen problemen met de bagage(met duo, tent, slaapzakken enz... bijna niet te doen) om nog comfortabel en veilig te rijden.
En een dagje slecht weer kan je makkelijker overbruggen.
En qua prijs zit er niet zo veel verschil op, tenzij men aan het tentje een blik ravioli, spaghetti of zwan-worsten eet.
Ook veel beter voor mijn pijnlijke gewrichten en ouder wordende knoken!
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Honda Super Cub - 2019