ervaring Touratech zadel comfort vr RT1200

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
kurtje6

ervaring Touratech zadel comfort vr RT1200

Bericht door kurtje6 »

Wie van jullie heeft er ervaring met het touratech zadel comfort. Ik heb net een nieuwe RT1200 en het originele zadel trekt op niks! 100km gereden en mijn staartbeentje doet al pijn. Op mijn GS had ik een Corbin en dat was een zege voor mijn kont. De Corbin op de RT is alles behalve mooi. Het Touratech zadel is mooi maar doet het ook zijn werk? Ik kom ook maar half aan de grond met mijn voeten. Ben ik dan beter af met een "Low" touratech zadel of verpest ik dan teveel de hoek van mijn benen als ik op mijnen tuffer zit?
Ik kijk uit naar jullie ervaring en reactie,
grtjs
Kurt
Danny

Re: ervaring Touratech zadel comfort vr RT1200

Bericht door Danny »

Ik gebruik de Kahedo zadels nu al meer dan 10 jaar tot mijn grote tevredenheid, zitcomfort, kwaliteit in afwerking, prijs.
ik rijd wel een GSA maar je mag 't mijne best eens komen bekijken, de polstering voelen etc...Mechelen is vlakbij :mrgreen:
RBee

Bericht door RBee »

kurtje6 schreef:Wie van jullie heeft er ervaring met het touratech zadel comfort. Ik heb net een nieuwe RT1200 en het originele zadel trekt op niks! 100km gereden en mijn staartbeentje doet al pijn. Op mijn GS had ik een Corbin en dat was een zege voor mijn kont. De Corbin op de RT is alles behalve mooi. Het Touratech zadel is mooi maar doet het ook zijn werk? Ik kom ook maar half aan de grond met mijn voeten. Ben ik dan beter af met een "Low" touratech zadel of verpest ik dan teveel de hoek van mijn benen als ik op mijnen tuffer zit?
grtjs
Kurt
Over smaak valt niet te twisten, maar heb het Corbin zadel van PVDE z'n RT gezien en dit was dik in orde.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeppe

Bericht door Zeppe »

RBee schreef:
kurtje6 schreef:Wie van jullie heeft er ervaring met het touratech zadel comfort. Ik heb net een nieuwe RT1200 en het originele zadel trekt op niks! 100km gereden en mijn staartbeentje doet al pijn. Op mijn GS had ik een Corbin en dat was een zege voor mijn kont. De Corbin op de RT is alles behalve mooi. Het Touratech zadel is mooi maar doet het ook zijn werk? Ik kom ook maar half aan de grond met mijn voeten. Ben ik dan beter af met een "Low" touratech zadel of verpest ik dan teveel de hoek van mijn benen als ik op mijnen tuffer zit?
grtjs
Kurt
Over smaak valt niet te twisten, maar heb het Corbin zadel van PVDE z'n RT gezien en dit was dik in orde.

Niks boven een Corbin
Kan dan misschien wat duurder zijn, en voor sommige minder mooi
Maar het dient niet om naar te kijken, maar om op te zitten
En dat doen ze perfect
:wink:
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Plaats reactie