bellekes
Moderator: GVN
-
Shulty
Re: bellekes
Schol!!!suy schreef:efkes iet aanders ik kraag gin gekleurde bellekes oep het fourum??????
is da normoul??????????????
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Lings op het computer scherm heb je van die, ik zal het maarXavier schreef:![]()
![]()
Waorover heddet
bellekes noemen op het forum
Als er een bericht is of een niew bericht worden die bellekes
rood gekleurd.
Bij mij niet meer?????????????????
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
-
tvandenberghe
-
tvandenberghe
Xavier,
Snel effe getest, uitgelogt en daarna proberen te replyen. Ik kreeg direct een loginscherm, en kwam daarna terecht in het replyscherm.
Het eigenaardige is nu dat bij mij op dat moment blijkbaar ook alle forums gereset werden. In geen enkel forum was er nog een nieuw bericht aanwezig volgens de kleur van de bollekes.
Ik denk dat onze web/forummaster eens zal moeten uitleggen waar en hoe dit wordt bij gehouden.
Snel effe getest, uitgelogt en daarna proberen te replyen. Ik kreeg direct een loginscherm, en kwam daarna terecht in het replyscherm.
Het eigenaardige is nu dat bij mij op dat moment blijkbaar ook alle forums gereset werden. In geen enkel forum was er nog een nieuw bericht aanwezig volgens de kleur van de bollekes.
Ik denk dat onze web/forummaster eens zal moeten uitleggen waar en hoe dit wordt bij gehouden.
R 1200 RT
R 1150 RT
R 1150 RT
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Het is een feit dat je moet ingelogd zijn om die "unread" kleur te zien.
Eens je snel effe je explorer sluit en terug inlogt is genoeg om alles te resetten. Hij gaat op basis van je laatste login telkens je nieuwe berichten markeren.
Eens je snel effe je explorer sluit en terug inlogt is genoeg om alles te resetten. Hij gaat op basis van je laatste login telkens je nieuwe berichten markeren.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Beste oriëntatie is altijd de forums (die je interesseren) van boven naar beneden af te lopen en in de lijsten rechts de datum te bekijken, zo zie je altijd wanneer het laatste bericht werd gepostXavier schreef:Ah ok,
Heb ook al gemerkt dat je eveneens niks meer ziet als je internet vastloopt. Als je daarna inlogt lijkt het alsof je alles hebt gelezenen weet je niet meer waar je gebleven was
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007

-
pvde
- Contacteer:
JüRGEN schreef:
Doe ik ook altijd als de PC eens vastloop, gewoon alle topics overlopen met de laatste datum.
Houdoe
Yep,Beste oriëntatie is altijd de forums (die je interesseren) van boven naar beneden af te lopen en in de lijsten rechts de datum te bekijken, zo zie je altijd wanneer het laatste bericht werd gepost Mocht je dan zonder "coleurekes" zitten door één of andere beweging
Doe ik ook altijd als de PC eens vastloop, gewoon alle topics overlopen met de laatste datum.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L