Waar logeren??

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
patje353
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 aug 2010, 17:08

Waar logeren??

Bericht door patje353 »

Ik wil met mijn vrouwtje er een weekje op uittrekken naar de Dollemieten ( de eerste keer :-)). Ik zie dat er hier mensen zijn met ervaring , en zou dan ook willen vragen . Waar kan ik het best logeren tussen Trento en Bolzano?? Had ik gedacht , of is dit geen goede keuze?? Moet ik alles op voorhand vastleggen, of zijn daar kamers genoeg vrij? Ik ga in de periode van 28 mei tot 2 juni. Heeft ook iemand een adresje voor onderweg? Het hoeft allemaal geen grote luxe te zijn , maar wel proper :alien: .
Indien er nog iemand tips heeft voor onderweg ook altijd welkom. :drunken:
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Waar logeren??

Bericht door Jo De Paepe »

R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
MrUfip
Berichten: 199
Lid geworden op: 30 dec 2007, 09:33
Locatie: Zwolle - Nederland
Contacteer:

Re: Waar logeren??

Bericht door MrUfip »

patje353 schreef:Ik wil met mijn vrouwtje er een weekje op uittrekken naar de Dollemieten ( de eerste keer :-)). Ik zie dat er hier mensen zijn met ervaring , en zou dan ook willen vragen . Waar kan ik het best logeren tussen Trento en Bolzano?? Had ik gedacht , of is dit geen goede keuze?? Moet ik alles op voorhand vastleggen, of zijn daar kamers genoeg vrij? Ik ga in de periode van 28 mei tot 2 juni. Heeft ook iemand een adresje voor onderweg? Het hoeft allemaal geen grote luxe te zijn , maar wel proper :alien: .
Indien er nog iemand tips heeft voor onderweg ook altijd welkom. :drunken:
Gevoelsmatig hoef je niet perse te reserveren in die periode, er zijn daar hotels/pensions genoeg, zit het vol, dan rij je er eentje verder.
Opzoek naar motorcampings/motorhotels in Europa? Kijk dan eens op http://www.motorcamping.eu
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Zeppe
Berichten: 1455
Lid geworden op: 06 jan 2005, 09:47
Woonplaats: 2630
Locatie: Aartselaar

Re: Waar logeren??

Bericht door Zeppe »

patje353 schreef:Ik wil met mijn vrouwtje er een weekje op uittrekken naar de Dollemieten ( de eerste keer :-)). Ik zie dat er hier mensen zijn met ervaring , en zou dan ook willen vragen . Waar kan ik het best logeren tussen Trento en Bolzano?? Had ik gedacht , of is dit geen goede keuze?? Moet ik alles op voorhand vastleggen, of zijn daar kamers genoeg vrij? Ik ga in de periode van 28 mei tot 2 juni. Heeft ook iemand een adresje voor onderweg? Het hoeft allemaal geen grote luxe te zijn , maar wel proper :alien: .
Indien er nog iemand tips heeft voor onderweg ook altijd welkom. :drunken:
Hallo Patje353

Ik heb vorig jaar (september 2010) daar een weekje rondgetuft (Trento/Caldonazzo)
Ik heb een kaartje met verschillende overnachtingsmogelijkheden aangemaakt om niet teveel tijd te verliezen, het is een mapsource-dingetje.
Als je wil, kan ik je het toezenden per é-mail.

Ik hoor het wel
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
patje353
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 aug 2010, 17:08

Re: Waar logeren??

Bericht door patje353 »

Hoi Zeppe , dat zou tof zijn. Klik maar op het envlopje voor mijn mailadres. Ook al iedereen bedankt voor de reactie's. Nu maar hopen dat het weer daar wat beter is dan hier op het moment :razz:
Zeppe
Berichten: 1455
Lid geworden op: 06 jan 2005, 09:47
Woonplaats: 2630
Locatie: Aartselaar

Re: Waar logeren??

Bericht door Zeppe »

patje353 schreef:Hoi Zeppe , dat zou tof zijn. Klik maar op het envlopje voor mijn mailadres. Ook al iedereen bedankt voor de reactie's. Nu maar hopen dat het weer daar wat beter is dan hier op het moment :razz:
patje353,

Hou uw "meeldoos" maar goed in 't oog,
ik stuur vanavond mijn beste postduif langs.

Ge moet ze enkel wat water geven en dan terugsturen.

mvg,
Zeppe
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Zeppe
Berichten: 1455
Lid geworden op: 06 jan 2005, 09:47
Woonplaats: 2630
Locatie: Aartselaar

Re: Waar logeren??

Bericht door Zeppe »

Patje353,

de duif is vertrokken

moest je nog vragen hebben, hoor ik het wel

heb nog wel wat materiaal vandaar

mvg

Zeppe
Laatst gewijzigd door Zeppe op 22 jan 2011, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Supermario
Berichten: 306
Lid geworden op: 21 dec 2004, 16:47
Locatie: Lede

Re: Waar logeren??

Bericht door Supermario »

Als je enkel met je vrouw naar ginder trekt zou ik niet op voorhand reserveren (voor een groep samen te overnachten ligt dit anders).

Moest je je vertrek een paar weken kunnen uitstellen zou ik dit ook doen, veel passen zouden nog wel eens kunnen gesloten zijn (de hogere dan).
Iets verder hier op dit toerisme forum kan je ook al veel vinden.

Grtn, Mario
K1600GTL 2011 + R1200GSA 2016 LC
patje353
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 aug 2010, 17:08

Re: Waar logeren??

Bericht door patje353 »

Allemaal bedankt nog voor de rectie's . Had weer even tijd om iets te schrijven , het is hier ook zo een prachtig weer :-( .
patje353
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 aug 2010, 17:08

Re: Waar logeren??

Bericht door patje353 »

reactie's bedoelde ik natuurlijk . This nog vroeg hè :grin:
poestexas
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 sep 2006, 08:41
Locatie: Geraardsbergen

Re: Waar logeren??

Bericht door poestexas »

Voor 2 jaar gelogeerd: http://www.latruga.com" onclick="window.open(this.href);return false; gelegen in Wolkenstein. Veilige afgesloten garage, te veel eten en propere kamers. Sympathieke bazen die motards in de zomer gewoon zijn.
Voor de prijs moet je het ook niet laten. Is bovendien nog iedeaal gelegen ook.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
Plaats reactie