't is uwe moto, dus ge moogt daarmee doen wat je wil, maarreuh...ik zou dan een gewone GS gekocht hebben, met een GSA tank, snavel en ruit....komt goedkoper uit, je hebt een GSA look en en dan hoefde je mss niets te verlagen, het onderscheid tussen een GS en een GSA is voor 40-50% de vering, waardoor hij zo imposant hoog op zijn poten staat, en waardoor hij zijn specifiek stuurgedrag krijgt, dat ben je nu kwijt uiteraard.dedjutoch schreef:Kost € 998. Normaal kost het ongev. € 100 meer, maar met de actie van de oktoberfesten, was er een promo. En ik bestelde toen!
Dit is uiteraard voor en achter, en geplaatst!
En... het is bij mij 8 cm geen 10Ziet er uit als op de website van Wilbers op de aangegeven link hierboven.
P.S. Ik koop mijn jeans ook geen 2 maten te groot zunne.
Maar ik vraag jullie toch ook niet waarom jullie rijden met hetgeen jullie nu rijden? En ik geef er geen commentaar op! Aangezien ik de reden niet ken waarom jullie doen wat jullie doen
En ik let op waar ik mijn voet zet, maar het ging al eens fout! Soms heb je niet de tijd om een plaats te zoeken om je voet neer te zetten.... tja, niet iedereen is immers perfect!
Mss niet proefgereden met de GSA?
Maar nogmaals is geen kritiek, je moet doen waar je je goed bij voelt