Heb me op aanraden van Peter Motor Shop een bedrade Starcom analoog laten inbouwen. Hij adviseerde tegen de digitale, en ik was niet te vinden voor een modelletje met bluetooth door eerdere ervaringen met bluetooth en de wispelturigheid van de Zumo 660 die ik ging gebruiken met bluetooth-verbindingen.
Bon. Enige BT-verbinding die ik heb is tussen iphone en Zumo, en daar heb ik nooit problemen mee. Voor de rest is alles bedraad van Zumo naar Starcom en van BMW radio naar Starcom. Het resultaat is niet alleen een vrij goed geluid hoorbaar in de System 6 helm, maar mijn vrouw die niet gelooft dat ik al op de motorfiets zit als ze me belt en ik antwoord!
Ik weet dus niet wat die andere merken fout doen aan filters en dergelijke, maar voor een keer heeft een verkoper me niet bij mijn pietje
Enige probleempje was dat een kabel tussen Zumo en Starcom moest vervangen worden omdat de microfooningang het niet deed, maar Peter wist waar het aan scheelde en had het eens hij de kabel had ontvangen snel opgelost.